Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tarkennetaan taas kerran syyllistyin epäselvään ilmaisuun: Hallis=Halla-Aho. KHL-Hjallista en ole puffannut.Tosi hienosti toimii ja mahtava veto se KHL:ään lähteminen. Varsinaista turpo-neroutta.
Nyt en tarkkaan muista missä mutta jossain lehdessä oli kysely ja melko korkea prosentti kertoi harrastavansa.Totta, olen täysin samaa mieltä.
Puhu nyt vaan omasta puolestasi. Minulla ei ole tarkempaa kuvaa siitä mitä "hyvin moni" kotonaan puuhaa.
Siis enhän minä mitenkään homoja fanita, antakoon olla kunhan ei minua häiritä.
Mutta tuota kyllä ihmettelen että mitä hirveyksiä siinä on jos kaksi miestä ottaa vastaan ja kättelee vieraita. Voihan ne adjutantit siinä takana sitten olla naisia.
Olenko mä sitten vain niin poikkeuksellisen avaramielinen (tällä foorumila) mitä seksuaaisiin vähemmistöihin tulee? Hyvin moni perinteinen mies/naispari harrastaa nykyään peppuseksiä (jos se ajatus äklöttää) niin ei se ole homojen yksinoikeus.
Nyt en tarkkaan muista missä mutta jossain lehdessä oli kysely ja melko korkea prosentti kertoi harrastavansa.
On tärkeää että ihmisillä on harrastuksia.Nyt en tarkkaan muista missä mutta jossain lehdessä oli kysely ja melko korkea prosentti kertoi harrastavansa.
Kunhan eivät kuvia laita...Täytyy myöntää, että nämä poliittiset ketjut ovat muuttuneet jopa mielenkiintoisiksi vuosien varrella.
Katso liite: 73591
Tärkeitä asioita, veliseniTäytyy myöntää, että nämä poliittiset ketjut ovat muuttuneet jopa mielenkiintoisiksi vuosien varrella.
Katso liite: 73591
Pressan rooli ja arvo on noussut nyt, kun pressalla on ollut syytä ja tarvetta ottaa niukoista valtaoikeuksistaan kaikki irti. Seuraavan kuusivuotiskauden aikana ulkopolitiikka tulee olemaan edelleen keskeisessä roolissa. Ja Nato-jäsenyys tulee siihen vielä uutena lisäpalikkana mukaan.Presidentinvaalit 2024 lähestyy.
Yhtään ehdokasta ei virallisesti ole avannut ehdokkuuttaan. Eikö olisi jo aika kun alle vuosi vaaleihin.
Spekulaatioita ehdokkaista on, mutta siihen se jääkin.
Minusta pressan vaalit on menettänyt merkitystään kun presidentin valtaoikeuksia on kavennettu.
Kaikkosta voitaisiin jopa äänestää.Rehn lienee itseoikeutettu kepun ehdokas, jolla on hyvät mahdollisuudet tulla valituksi. Kaikkonenkin saattaa kärkkyä ehdokkuutta.