Voi sillä jonkinlainen merkitys olla, mutta luulen että ne joille sillä on iso merkitys, ovat koko ajan pienenevä porukka. Tästä minulla ei ole mitään tutkimustietoa suuntaan tai toiseen, mutta ei Haaviston nykyisessäkään tehtävässä asialla ole ollut mitään merkitystä eikä asia ylipäätään ole enää vuosiin ollut millään tavalla esillä.
Homous on nykyään niin normalisoitu juttu, että on epänormaalia kiinnittää siihen huomiota. Uskoisin että ne joille presidentin seksiaalinen suuntautuminen on tärkeää, on suurin piirtein saman kokoinen porukka kuin ne joille presidentin sukupuoli on tärkeä. Sitten on isompi joukko joille asialla (suuntautuminen tai sukupuoli) on jonkin verran merkitystä, mutta ei niin paljon että se ratkaisisi valinnan. Yleisestikin uskon, että ehdokkaan valinta tehdään ennemminkin monen pienen asian yhteisvaikutuksesta kuin yhden asian perusteella.
Joo, eivät sovi. Toivottavasti on tässä melkein kymmenessä vuodessa oppinut.
En kuitenkaan itse mitenkään liputa Haaviston puolesta, vaan olen enemmän tällainen sivusta tarkkailija. Itse pitäisin Kaikkosta aika mielenkiintoisena nimenä tähän kisaan.