Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pystyykö mistään toteamaan, että onko suorassa lähetyksessä hautajaisista yhtään viivettä yllättävien tapahtumien varalta?
RIP Manu, yksi pienen maamme presidenteistämme on poissa, ja olkoonkin että varsinkin vahvan markan politiikkaan ja pariin muuhunkin asiaan liittyen olen ollut äärimmäisen toista mieltä, on kyse aina omista ja olen täysin varma että omalla tavallaan myös maamme asiaa täydellä ajaneesta ihmisestä. Jostakin lukaisin että olisi ollut peräti 800 sotilasta hautajaisia turvaamassa, jos näin niin - unohtaen nykyisen hullun maahanmuuttopolitiikan - mistä kyseinenvarmaan johtunut myös hieno kunnianosoitus Törnin osaston miehelle.
Yle kertoi, että sotilaita oli yhteensä n. 800 joista 400 oli seremoniallisissa tehtävissä ja 400 turvallisuuteen liittyvissä tehtävissä.RIP Manu, yksi pienen maamme presidenteistämme on poissa, ja olkoonkin että varsinkin vahvan markan politiikkaan ja pariin muuhunkin asiaan liittyen olen ollut äärimmäisen toista mieltä, on kyse aina omista ja olen täysin varma että omalla tavallaan myös maamme asiaa täydellä ajaneesta ihmisestä. Jostakin lukaisin että olisi ollut peräti 800 sotilasta hautajaisia turvaamassa...
Pystyykö mistään toteamaan, että onko suorassa lähetyksessä hautajaisista yhtään viivettä yllättävien tapahtumien varalta?
Huoh, piti sit pilata tämäkin topic...Aikanaan Tarjalle sitten samanlaiset.
Ajatus alkoi vaan niin kaivella että oli pakko keventää mieltä.Huoh, piti sit pilata tämäkin topic...