Kuljesk1/12
Korpraali
Noista kuorma-autoista kun oli puhetta.. Tässä vähän SOTILASKULJETTAJAN näkökulmaa tohon misuun. On aika korkea vehje, mikäli on TARVE ajaa huonomassa maastossa, kaatumisvaara on olemassa. Painopiste on kohtuu paljon korkeammalla kuin Pasissa, vaunuissa, tai maastokuorma-autossa
Toinen pointti on keula: ei näy kuin taivasta jyrkkää ylämäkeä noustessa. Joo, on kamerat, vaan niiden toiminta kovassa tilanteessa ei ole taattua. Voihan se appari tietysti kattoluukusta kurkkia. (Jos sattuu appari, joka tietää mitä pitää tehdä. Maastoajo ei ole lastenleikkiä)
Täällä ehdotettiin uutta mska-tilausta. Not worth it! Olen tutustunut sisu a2045 maastokuorma-autoon varusmiehenä vähän liiankin hyvin.. Jatkuvia ongelmia rungossa sekä alustassa, elektroniikasta puhumattakaan.. Olisi pv:n kannattanut teettää lisää maseja niiden hinnalla. Onhan se tietty kiva että maastokuorma-autossa on mankka, automaattivaihteisto sekä ilmajouset (wtf?!). E.m. ominaisuudet ei kuitenkaan vaikuta operatiiviseen suorituskykyyn. Ehkäpä päinvastoin.
Summa summarum, on kelpo ajoneuvo mikäli ei tarvitse käyttää todella mäkisessä, vaikeakulkuisessa maastossa. Erittäin mielenkiintoinen tapa yhdistää maastokuorma-auto sekä miehistönkuljetusvaunu. Tämä olisi hyvä vaihtoehto mikäli on tarve UUDELLE kevyesti panssaroidulle miehistönkuljetusajoneuvolle. Miinasuojaan en ota kantaa, siitä on jo tarpeeks väännetty Sori modet, meni vähän OT:n puolelle. Älkää päästäkö baikalia irti
Toinen pointti on keula: ei näy kuin taivasta jyrkkää ylämäkeä noustessa. Joo, on kamerat, vaan niiden toiminta kovassa tilanteessa ei ole taattua. Voihan se appari tietysti kattoluukusta kurkkia. (Jos sattuu appari, joka tietää mitä pitää tehdä. Maastoajo ei ole lastenleikkiä)
Täällä ehdotettiin uutta mska-tilausta. Not worth it! Olen tutustunut sisu a2045 maastokuorma-autoon varusmiehenä vähän liiankin hyvin.. Jatkuvia ongelmia rungossa sekä alustassa, elektroniikasta puhumattakaan.. Olisi pv:n kannattanut teettää lisää maseja niiden hinnalla. Onhan se tietty kiva että maastokuorma-autossa on mankka, automaattivaihteisto sekä ilmajouset (wtf?!). E.m. ominaisuudet ei kuitenkaan vaikuta operatiiviseen suorituskykyyn. Ehkäpä päinvastoin.
Summa summarum, on kelpo ajoneuvo mikäli ei tarvitse käyttää todella mäkisessä, vaikeakulkuisessa maastossa. Erittäin mielenkiintoinen tapa yhdistää maastokuorma-auto sekä miehistönkuljetusvaunu. Tämä olisi hyvä vaihtoehto mikäli on tarve UUDELLE kevyesti panssaroidulle miehistönkuljetusajoneuvolle. Miinasuojaan en ota kantaa, siitä on jo tarpeeks väännetty Sori modet, meni vähän OT:n puolelle. Älkää päästäkö baikalia irti
Viimeksi muokattu: