PST-aseiden sijainti organisaatiossa

Asvaltilla jos on emalinen pesuvati alassuin niin se kyllä lähtee lentoon kun siihen täräyttää lyhyen sarjan kk:lla. Sen jälkeen sen näkee vaunun optiikalla tai kiikarillakin mitä alle jäi, jos matkaa on 50-100m. Onko siinä miina vai paljasta asfalttia?

Kai se on nopeampaa paukuttaa vaikka kärkijoukkueen koaksaali-kk:illa sarjat vaikka viitenkymmenneen pesuvatiin kun ottaa liikkeenedistämispoppoota tai pioneereja eteen?

Niin, eli tsekkoslovakiassa eivät ampuneet KK:lla mitä astioita olivat käyttäneetkään ja meidän tapauksessa voisi käyttää muovipusseja tai pahvilaatikoita noin alkuun. Ja kaikkea muuta rojua mitä vaan keksit käyttää.
 
Niin, eli tsekkoslovakiassa eivät ampuneet KK:lla mitä astioita olivat käyttäneetkään ja meidän tapauksessa voisi käyttää muovipusseja tai pahvilaatikoita noin alkuun. Ja kaikkea muuta rojua mitä vaan keksit käyttää.

Juu samaa mieltä. Esimerkkinä vain tuo edellinen, että en itse käyttäisi mitään sellaista asvaltilla jonka saa helposti vaikka kk:n sarjalla pyyhkäistyä sivuun ja sen jälkeen katsottua oliko alla mitään? Pahvilaatikot, varsinkin vetelät märät sellaiset ja muovipussit. Miksikäs ei.
 
Juu samaa mieltä. Esimerkkinä vain tuo edellinen, että en itse käyttäisi mitään sellaista asvaltilla jonka saa helposti vaikka kk:n sarjalla pyyhkäistyä sivuun ja sen jälkeen katsottua oliko alla mitään? Pahvilaatikot, varsinkin vetelät märät sellaiset ja muovipussit. Miksikäs ei.

Ja mitä minä olen hokenut liikaakin, niin pitäisi olla tarpeeksi koneita joilla tehdä miinansijoja asfalttiin tai jäiseen maahan, että saa samalla tehtyä myös valemiinansijoja ja tarvittaessa myös valemiinakenttiä.
 
Soramatto asfalttiin on helppo valemiinoite.

NLAW joukkuetasolla siellä missä on paksuja, apilasta siellä missä ei NLAWta ole jakaa.

Komppaniasta olisi hyvä jakaa NLAW kykyä, pataljoonasta ohjusta.
 
jos muovipussia tai märkää pahvilaatikkoa on vaikea ravistella kk-tulella tai sirpaleilla niin ehkä kannattaisi rakentaa niistä ucav koneita, jotka tuovat EFP annoksia niskaan
 
Back
Top