koponen
Kenraali
No itse olen tosiaan luopunut puukon kantamisesta reissuilla. "Aina" on mukana keskikokoinen Leatherman, mallinimi ei satu nyt mieleen. Sillä on aika monet tulet tehty, ja kaikkeen muuhunkin se on sopinut riittävästi. Jos on pakkaus mukana niin siinä on aina miljoonapussi ja iso monitoimipihti, joko lukkopihdillinen (olikohan Crunch) tai isoilla pihdeillä varustettu, molemmissa mahdollisuus käyttää biittejä ja sarja mukana.
Olen kokeillut pitää mukana erilaisia puukkoja ja puukon tapaisia, mutta eipä tule käytetyksi. Kevyt Fiskarsin kirves on rinkan kyljessä puolestaan ihan ehdoton.
Ainoa poikkeus tuohon yllä kuvattuun on se, jos kuljen mahdollisimman kevyesti, mutta pitää olla silti minimivarustus mukana. T-paita + shortsi -jutuissa on titaaninen taittoveitsi, litteät myrskytikut, kellonrannekekompassi, origami-kuksa -setillä pärjäilty.
Olen kokeillut pitää mukana erilaisia puukkoja ja puukon tapaisia, mutta eipä tule käytetyksi. Kevyt Fiskarsin kirves on rinkan kyljessä puolestaan ihan ehdoton.
Ainoa poikkeus tuohon yllä kuvattuun on se, jos kuljen mahdollisimman kevyesti, mutta pitää olla silti minimivarustus mukana. T-paita + shortsi -jutuissa on titaaninen taittoveitsi, litteät myrskytikut, kellonrannekekompassi, origami-kuksa -setillä pärjäilty.