Puukot, veitset ja muut teräaseet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
No jos haluat tietää, niin en juo enkä kulje kännissä missään. On mullakin ollut tuo Mini Pal mutta en näe sillä oikein käyttöarvoa. Tietysti jos pääset yllättäen sivaltamaan toista käsille tai reisille niin kyllähän sillä saa toisen huomion. Positiivista että tuo voi olla aina mukana, muuta hyvää ei oikein olekaan. Isommat nyrkkipuukot taas...

Asiasta toiseen, tämä Peltosen Pikkusissi tuntuu oikein hyvältä nävertimeltä. Isokätisenä piti käydä kokeilemassa sopiiko kouraan (hanskat kokoa 11) ja sopiihan se. Ylihintainen, varmasti, mutta mielellään maksaa kotimaisuudesta.

Minun uusi "lelu", made in japan.
Aika heikon oloiset noi kiinnikkeet, mutta ajattelin laittaa paremmat teräskiinnikeet ja tehdä siitä ns. Kaulakorun.
Kun kävelee kenties hieman laitamyötäisessä kotio, niin on hyvä olla vähän kättä pidempää, jos esimerkiksi ählämit porukalla tulee vaatimaan lompsaa.
Tästäkin voitte heittää neuvoja, miten te olette itse asian ratkaissut.

Ihan kömpelö en ole itse näissä asioissa, mutta aina kannattaa kysyä neuvoa.
Eiks se näin mene?
Puukkohippa pöhönäs on varmaan hauskaa alivoimaisena. Eikö sitä joku joskus aikoinaan sanonut että "kuus tuumaa tarvittoo, notta menöö toppatakista läpi".
tiemies.webp
(tämä ei ole kehotus mihinkään älkääkä tehkö mitään mitä joku saattaisi luulla implikoitavaksi (ei, se ei oo koruompelua) tällä viestillä)

Puukkohippa pöhönäs on varmaan hauskaa alivoimaisena. Eikö sitä joku joskus aikoinaan sanonut että "kuus tuumaa tarvittoo, notta menöö toppatakista läpi".
Katso liite: 103770
(tämä ei ole kehotus mihinkään älkääkä tehkö mitään mitä joku saattaisi luulla implikoitavaksi (ei, se ei oo koruompelua) tällä viestillä)
Hyi kun on ruma kuva - Mutta muuten hyvä viesti, sano!

Back