Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lahje, tai hiha leikkaantuu sahalaitaisella paremmin auki.
Olet oikeassa, ahtaassa paikassa ruuvari on hankala, mutta suurimman osan olen saanut hoidettua. Sama voiman suhteen.
Järkyttävä lapinleuku ei välttämättä ole tosiaan se paras asia kun ollaan jo painissa.
Itsellä oli lahjaksi saatu KA-Bar, jolle en löytänyt oikein käyttöä, suomalainen lapin puukko ja Glockin taisteluveitsi. Molemmat jälkimmäiset tuntuivat päteviltä, mutta en nyt päässyt nitä keneenkään kokeilemaan... Gerber Multitool oli paljon hyödyllisempi, tykkään enemmän kuin Leathermanista.
Se on jännä miten ihmisillä on erilaiset mieltymykset varusteista, itsellä ollut Ka-bar parikymmentä vuotta erätyökaluna ja pidän sitä parhaana puukkona/työkaluna mitä minulla on kädessä ollut. Varmasti löytyy teknisesti parempia mutta olen mieltynyt siihen ajansaatossa kovasti. Ja tuntematta lajikenttää paremmin, ottaisin sen varmaan ekana vaihtoehtona jos pitäisi puukkohipalle alkaa. Mutta tämä tosiaan minun omaa outouttani. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä kummankaan olematta varsinaisesti väärässä
Se on jännä miten ihmisillä on erilaiset mieltymykset varusteista, itsellä ollut Ka-bar parikymmentä vuotta erätyökaluna ja pidän sitä parhaana puukkona/työkaluna mitä minulla on kädessä ollut. Varmasti löytyy teknisesti parempia mutta olen mieltynyt siihen ajansaatossa kovasti. Ja tuntematta lajikenttää paremmin, ottaisin sen varmaan ekana vaihtoehtona jos pitäisi puukkohipalle alkaa. Mutta tämä tosiaan minun omaa outouttani. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä kummankaan olematta varsinaisesti väärässä Sen kaverina minulla toki Leatherman Wave teknisempään räpäläilyyn.
Pyysin tunnistusta asiantuntijoilta, mutta joudun esittelemään itse kuistin pöydällä lojuvat...
Valitettavasti ei ole nuo puukkovehkeet itselle kovin ominta tonttia niin sissipuukon ja Ka-Barin bongauksella kehdannut tuon enempää huudella. Mikä noista on oma suosikkisi sissipuukon jälkeen?
Nylkyhommissa toi Roselli on aika huono, johtuen tosta kippura kärjestä. .
Tää uus lyhyempi sissipuukko on kyllä hyvä väline ollut joka reissulla, mutta ei sillä mitään puista figuuriukkoa vuolla. Omiin tarpeisiin täydellinen.Omalla sissipuukolla on yksi hirvi nyljetty.
Kokenut nylkijä oli unohtanut oman nylkypuukkonsa kotia ja kiros kun joutuu paskalla puukolla nylkemään ja kokeili paria puukko mitä proukalla oli mukana. Ja ei homma toiminu.
Sit tarjosin omaa sissipuukkoa ja jyyrissä laskeutui sellainen paheksuva syvä hiljaisuus. Sanoin ettei se mitään ot, jos ei annakaan.
Nylkijä otti puukon ja jatkoi hommia 10min eikä puhunu mitään. Sit piti jo uteliaisuuttaan kysyä miltä se tuntuu.
Kuulema kahvassa loistava pito ei luista, kärjen muoto on sopiva hirven nylkyyn, voimaa saa tarvittaessa ja nopea/helppo teroittaa kun tylsyy. Mutta terä on liian pitkä vaikeimpiin kohtiin.
Yllättäen oli vanhat parrat kyselemässä mikäs se tollanen oikein on