Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peiper kirjoitti:Ei kai Puolustusvoimat voi pakottaa ketään vetämään noita pois myynnistä?
SJ kirjoitti:Peiper kirjoitti:Ei kai Puolustusvoimat voi pakottaa ketään vetämään noita pois myynnistä?
Jos jokin tuote rikkoo PV:n nimissä olevaa "henkistä omaisuutta" -koskevia lakeja, niin saavat.
Peiper kirjoitti:SJ kirjoitti:Peiper kirjoitti:Ei kai Puolustusvoimat voi pakottaa ketään vetämään noita pois myynnistä?
Jos jokin tuote rikkoo PV:n nimissä olevaa "henkistä omaisuutta" -koskevia lakeja, niin saavat.
Eikös Varustelekankin saama palaute ollut lähinnä kehoitus, jota päättivät totella? Kyseessähän ei taida kuitenkaan olla täysin sama kuosi?
http://www.varusteleka.fi/fi/product/venalainen-anglija-maastopuku-jagel-kuviolla/15204
"Puolustusvoimista otettiin yhteyttä, ystävällisesti pyysivät meitä lopettamaan Jagel-pukujen myynti. Ilmeisesti anonyymit tahot ovat harmistuneet bisneksestämme ja menneet itkemään mallisuojajutuista isoille herroille. Tosi kiva hei, kaikkien mielestä. Vaikkei PV mitään virallista kantaa tämmöseen asiaan voi ottaaa niin kyllä me tiedetään, että siellä tykätään Jageleista ja siitä, että meiltä näitä saa - suurin osa ostajistakin on joko puolustusvoimain henkilökuntaa tai aktiivisia reserviläisiä. Harmi kaikin puolin, mutta minkäs teet, ymmärrettäväähän se on, että jos puolustusvoimat julkisesti jättäisivät seuraamatta omia sääntöjään niin siitä vasta soppa syntyisi. Olivat silti ihan oikeasti tosi mukavia asiansa kanssa, eivät tulleet liekinheitinten kanssa varastoon kärventämään myyntitavaraamme." Näin itse tuon ymmärtäisin... Voi olla että olen väärässä. Naurettavaa siitä huolimatta.
EDIT: ja jälleen se MALLISUOJATTU M05 Putlerin poppoon käytössä
Ymmärsit yskän *köh*Sehän siis on vain mallisuojattu suomessa... Ei muualla
No mieti, miten erotat vihun omista, jos omilla ei ole persehalki housuista....
Ensimmäinen toimepide PERK:issä on, kun porukalla on maastopuku päällä "kyykkyyn KRÄKS ylös"
Mun puolesta Erätukku saisi tuoda markkinoille oman versionsa Jäkäläkuviosta ja IP-suojattuna. Jahtipukuun vaan arvomerkkipohjat paikoilleen ja menoksi.