PV:n videot

Fremen

Respected Leader
"Toivottaisin koko harjoitusjoukolle turvallista harjoitusta"... paremmin en sitä taitaisi sanoa.

Fremen

Respected Leader
Uunituore PV:n video, tosin alun logon perusteella hieman vanhempi kuin minä... mielenkiintoista juttua räjähteiden raivaamisesta Suomessa sotien jälkeen. Valvontakomissio mainittu.

J0h1F

Kenraali
Näenkö minä harhoja vai onko tuolla sukeltajalla jokin Kalashnikovin tyyppinen ase kohdassa 1:17?
Voihan se olla myös RK 54 (eli AK-47), mutta joidenkin huhujen mukaan näistä on hankkiuduttu jo eroon.
Tosin toiset huhut taas kertovat, että sukeltajat käyttäisivät paljon sukelluksillaan myös itä-AK:ita.

kimmo.j

Respected Leader
Voihan se olla myös RK 54 (eli AK-47), mutta joidenkin huhujen mukaan näistä on hankkiuduttu jo eroon.
Tosin toiset huhut taas kertovat, että sukeltajat käyttäisivät paljon sukelluksillaan myös itä-AK:ita.
Käsittääkseni toimimattomia "käsittelyaseita", tarkoituksena säästää varsinaisia aseita suolavesikylvyltä.

Mitä ITA Tuuli tekee videolla? Se romutettiin 2014 julkisten tietojen mukaan...
Kuvassa taisi olla amerikkalaisten kuljetusversio ilmatyynyaluksesta.
Edit. Siis tämähttps://en.wikipedia.org/wiki/Landing_Craft_Air_Cushion

Itse hämmennyin alussa kun jv-mies juoksi kameran ohi Minimi kädessä, mutta F15:sta kohdalla tajusin kuvien olevan kansainvälisistä harjoituksista.

Viimeksi muokattu:

jormas2000

Kersantti
"Valmiusyksiköt - Maavoimien valmius kehittyy"