PV:n videot

"Toivottaisin koko harjoitusjoukolle turvallista harjoitusta"... paremmin en sitä taitaisi sanoa.

 
No, videokuvaamisesta ainakin tuli hylsy, kuvanlaatu on kuin 80-luvun telkassa.
 
Uunituore PV:n video, tosin alun logon perusteella hieman vanhempi kuin minä... mielenkiintoista juttua räjähteiden raivaamisesta Suomessa sotien jälkeen. Valvontakomissio mainittu.

 
Näenkö minä harhoja vai onko tuolla sukeltajalla jokin Kalashnikovin tyyppinen ase kohdassa 1:17?
Olisko tommonen kumipyssy?
Näin jossain toisessa videossa tai kuvassa ei vaan enää muista missä.
BT-FSAK47-2.jpg
 
Näenkö minä harhoja vai onko tuolla sukeltajalla jokin Kalashnikovin tyyppinen ase kohdassa 1:17?
Voihan se olla myös RK 54 (eli AK-47), mutta joidenkin huhujen mukaan näistä on hankkiuduttu jo eroon.
Tosin toiset huhut taas kertovat, että sukeltajat käyttäisivät paljon sukelluksillaan myös itä-AK:ita.
 
Voihan se olla myös RK 54 (eli AK-47), mutta joidenkin huhujen mukaan näistä on hankkiuduttu jo eroon.
Tosin toiset huhut taas kertovat, että sukeltajat käyttäisivät paljon sukelluksillaan myös itä-AK:ita.

Käsittääkseni toimimattomia "käsittelyaseita", tarkoituksena säästää varsinaisia aseita suolavesikylvyltä.

Mitä ITA Tuuli tekee videolla? Se romutettiin 2014 julkisten tietojen mukaan...

Kuvassa taisi olla amerikkalaisten kuljetusversio ilmatyynyaluksesta.
Edit. Siis tämähttps://en.wikipedia.org/wiki/Landing_Craft_Air_Cushion


Itse hämmennyin alussa kun jv-mies juoksi kameran ohi Minimi kädessä, mutta F15:sta kohdalla tajusin kuvien olevan kansainvälisistä harjoituksista.
 
Viimeksi muokattu:
"Valmiusyksiköt - Maavoimien valmius kehittyy"

 
Back
Top