Vonka
Supreme Leader
Kaarre kehätieltä tullessa loppuu noin 100 metriä sen pisteen takana, missä Toyota tuolla videolla on. Jos se on sellainen malli, josta ovat kesällä edestä "navat auki", kiihdytysteoria voi olla oikea. Oikea kaista loppuu sillan jälkeen. Yleensä vasemmalla mennään nätimmin jonossa tuossa paikassa ja oikealla pannaan puita uuniin, jos näkyy "aukko". Insinöörit eivät koskaan miettineet suomalaisten kansallispiirteitä isoja risteyksiä suunnitellessaan.Toisin tuo pätkä vaikuttaa aika suoralta tieltä
Ajolinjansa pitävä vakaa auto tuo kuulemma ei ole millään napa-asetuksilla. Johonkin sivuun se siis pyrkii, jos ei keskity. On silti paljon parempi kuin Defender. Itse olen ajanut vain hetken Saharassa (huom, Santiksessa, ei Afrikassa). Sinne se sopi hyvin. Kuten kyllä defukin.