Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Retkeilyyn sopiva pyörä hakusessa, löytyykö mitään hyviä ratkaisuja kantolaitteiden kiinnitykseen?
Pitäisi vielä tarkentaa millainen retkeily. Pitkin metsiä ja maastoja vai teitä pitkin.
Sutra
A mountain bike, road bike, and gravel bike roll into a bar… and the Sutra is born! Part hard charging off-road machine, part long-haul tourer’s dream, the Sutra bikes are the ride of choice for hardcore bikepackers all over the world, or for mountain bikers who want to shake things up with the...konaworld.com
Esim tuolta:
Siihen varmaan peräkärry olisi sopivampi.Mietin isoa tarakkaa johon saisi rinkankin kiinni vaikka liinoilla?
Siihen varmaan peräkärry olisi sopivampi.
Esim. https://www.addnature.fi/topeak-journey-trailer-tx-polkupyoran-peravaunu-musta-963117.html
Kai sulla sentään on nastarenkaat olemassa talveksi?Nope, ei ole mun juttu tuo pöräily urheilumuotona. Minulle se on liikkumismuoto jolla pääsee nopeammin A;sta B;hen kuin kävelemällä. Ihan sama kuin autonomistajatkin, harva niistä ajaa rallia tms.
Talveksi tekisi mieli ostaa mummonpyörä (mutta kun ei ole varaa), siihen kun pääsee helpommin kyytiin kallistamatta pyörää. Kun on tarpeeksi liukasta niin ei kärsi kallistaa pyörää ollenkaan vaan se menee heti nurin. Sellaisella jäällä pystyy kyllä polkea kunhan vaan pääsee pyörän kyytiin ensin, kieli keskellä suuta vaan eikä äkkinäisiä liikkeitä.
On eturenkaassa.Kai sulla sentään on nastarenkaat olemassa talveksi?
Eipä ole koskaa minulle sattunut. Ostatko kaikkein halvimpia renkaita? Minulla Schwalbe nasta- ja nastaton rengas. Niissä on myös jonkinlainen pistosuojaus.Nastarenkailla tee juuri mitään. Ikävästi tuppaavat myös ne nastat tunkeutumaan päällirenkaasta läpi ja lopulta sisäkumiin.