Rajavartiolaitos

Jep, EU tai kansainväliset sopimukset kaivetaan usein esiin siinä vaiheessa kun halutaan saada tilanne näyttämään siltä ettei siinä voi toimia kuin yhdellä tavalla.

Mutta tuo aiempi ydinvoimakommenttini oli enemmän tulevaisuuden arvailua kuin tämänhetkisten päätösten arvostelua.
EU:han on tekemässä ohjeita siitä millaiset bisnekset ovat ok rahoitettavia ja mitkä eivät. Jos siinä päädytään pistämään ydinvoima dissattavien alojen puolelle ydinvoimaprojektien tekeminen voi muuttua aiempaa kalliimmaksi - vähän samaan tapaan kuin turveala ajettiin nopeasti alas Suomessa.
Kaikki on tietysti mahdollista ja vihervasemmisto tuntien jopa todennäköistä.
Muistetaan kuitenkin, että aina on mahdollista jättää huomioimatta noita. Tietenkin EU-rahoitusta voi olla hankala saada. :LOL:
 
Lentotoiminnan historiaa.


Silmiin osui kuva Vilkon vartion vieressä olevan tornin nosto talvimaalatulla Mi-8: lla. Vanhempien kuva-albumissa myös kuva kopterista samalla hetkellä. Itse olin jotain 4 mutta muistan kun tuota katsottiin.
 
Silmiin osui kuva Vilkon vartion vieressä olevan tornin nosto talvimaalatulla Mi-8: lla. Vanhempien kuva-albumissa myös kuva kopterista samalla hetkellä. Itse olin jotain 4 mutta muistan kun tuota katsottiin.

Entisen Vilkon vartion torni on tätä nykyä yksityisomistuksessa. Ja sitä on madallettu muutaman metrin verran. Toki näkee sieltä yhä varsin hyvin itänaapurin puolelle. Kävin paikalla viime kesänä.
 
Onko tämä joku partioveneen erikoisvarustus verotarkastuksiin vai mikä?

MG_0825.jpg
 
Pari kuvaa eiliseltä Immolasta. Kaakkois-Suomen rajavartiosto ja Raja- ja merivartiokoulu juhlistivat RVL:n 103. vuosipäivää.

FOYLagcXsAYTw61.jpg

276988510_10160130549654206_3200117821905565200_n.jpg
 
Back
Top