Karvajalka
Kersantti
Laita nyt se hakemus vaan sisään ja murehdi sitten myöhemmin.
Viime kertauksissa oli mukana useampia paikallisen MAAKKin porukkaa ja valtaosa oli jo aikuisen miehen ikäisiä. Paperit vaan sisään!!!Entäs jos olen jo sen n. 35 kun pyrin sinne...![]()
Olen noudattanut jossain aivan muussa linjaa "laita se vaan sisään ja murehdi sitten myöhemmin"Laita nyt se hakemus vaan sisään ja murehdi sitten myöhemmin.
Heitinmiehellä on ollut putki hyvin suunnattu ja ajopanos kohdallaan?Olen noudattanut jossain aivan muussa linjaa "laita se vaan sisään ja murehdi sitten myöhemmin"![]()
Jotain sellaista...tulikomentoja on tullut tasaiseen tahtiin vaikka viimeisimmästä (ja viimeisestä) jo hieman asetuin purnaamaankin ennen kuin palvelusehtoja hieman tarkistettiin. Mutta tulipahan kuitenkin vielä yksi pikkulotta neljän pienen jääkärin kaveriksi.Heitinmiehellä on ollut putki hyvin suunnattu ja ajopanos kohdallaan?
Mene käymään oman alueen aluetoimistossa vaikka parin viikon päästä. Sieltä ne asiat selviää.Osaako joku suoralta kädeltä sanoa, minne ja miten kannattaa ottaa yhteyttä, jotta pääsisi edes vapaaehtoisesti kertaamaan? Juu, aluetoimistoon vissiin, mutta siellä on nyt niin paljon ruuhkaa että eivät varmaan edes rekisteröi jotain sähköpostia tai puhelua jos jonnekin vaihteeseen soittaa tms. Pitäisi saada IHAN OIKEASTI vietyä tieto perille, että kertausta kaivataan ja pikimiten tänne suuntaan...
No hei, ainoo homma mitä voi tehdä samalla kännykällä kun pitää kiukkuavaa viikon ikästä tyttöä sylissä. Teen niin parhaillaankin! Ja töissä teen töitä niin tehokkaasti että on täysin mahdollista usein myös osallistua antoisan työpanoksen lisäksi vahvasti MPnetin sisällöntuotantoon...Sä notkut täällä Mpnetissä 24/7 ja tekstiä tulee enemmän kun ehtii lukea. Eli aikaa tuntuu lastenhoidolta jäävän vähän muuhunkin. No älä huoli, kyllä sä kelpaat Maakkin sitten myöhemminkin.
Minä olen 32 ja @tulikomento samaa ikäluokkaa...ja onko PJ85 -85 syntynyt. PVllä on tosiaan valinnan varaa...Näin se elämä heittelee 40:n molemmin puolin saman kevään aikana. Neljänkympin alla kelpaa ja päällä ei. Olo on kun rottweilerillä: osaa purra ja haluaa purra, muttei saa purra!
Reserviläiskirje voi aiheuttaa valtavan pettymysreaktion - "Joillekin se voi olla tuhoutumis kokemus"Kirje tuli: "And now his watch has ended..."
Näin se elämä heittelee 40:n molemmin puolin saman kevään aikana. Neljänkympin alla kelpaa ja päällä ei. Olo on kun rottweilerillä: osaa purra ja haluaa purra, muttei saa purra!
No eikös tuo ole sitten joku kuorma-auton asentaja?Osaako kukaan sanoa, mitä asentaja-aliupseeri käytännössä tekee? Tuossa ei siis ollut mitään tarkentavaa nimikettä, kuten elektroniikka, vaan ihan geneerinen "Asentaja-au". Sijoituspaikka Jääkärikomppania-JP (HAJ), eli ilmeisesti jokin hajautettu pataljoona, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Vähän kummallinen sijoitus ottaen huomioon, että armeijassa tuli työskenneltyä lähinnä raskaan kuljetuskaluston parissa. Toisaalta, jos asentaja-aliupseeri liittyy tietotekniikkaan tai elektroniikkaan, niin siinä on varmaan otettu huomioon nykyinen ammatti ja harrastus.
No...eipähän selvästi ole reservin reserviläisissäkään mitään yleislinjaa, että olisi kuin Wehrmachtin "maha- ja korvapataljoonat" (suolistosairaita ja kuuroja) tai Volkssturmin teinipoikia ja vanhoja miehiä. Minustakin saisi kuukaudessa ihan kelpo taistelijan ja tuo sinun historiasi on huomattavan vakuuttavan kuuloinen.Sijoitus: Reservissä
Olen nyt kuitenkin tässä 2v sisällä käynyt 4 kpl aika "erikois"-koulutuksia (VEH,vkoloput),kessun natsat tulivat vuosi sitten ja viime kertauksen lopussa saatiin käydä toimistossa kysymässä sijoitusta ja tulos oli Sissiryhmä.
No, nyt kuitenkin tuo sijoitus, mitä hittoa,olenko sittenkin pudonnut kelkasta![]()