Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Ei, jalostuksessa tuotteita tulee joka tapauksessa useita eri painoluokkia. Bensiini ja diesel ovat eri painoluokan tisleitä.

Bensaa ei kait enää juurikaan tehdä raakaöljystä. Jo 80 luvun lopulla kun mä olin Nesteen jalostamolla kesäduunissa bensaa tehtiin 'kevykondensaatista' 'alkylointiyksikössä' mikä kaiketi siis 'liimasi' lyhyitä hiilivetyjä pidemmiksi ketjuiksi.. kait täällä joku kemisti on joka asiasta jotain tietäsikin....
 
Hesarin kommenttiosiossa tättähäärät olivat Ohisalon ehdotuksesta innoissaan ja jakoivat sydämiä. En hennonut kysyä kuinka moni haluaa tuon vastaanottokeskuksen näille lapsille kotinurkilleen ja tulijat tenaviensa kanssa samaan päiväkotiin tai koululuokalle.
 
Hesarin kommenttiosiossa tättähäärät olivat Ohisalon ehdotuksesta innoissaan ja jakoivat sydämiä. En hennonut kysyä kuinka moni haluaa tuon vastaanottokeskuksen näille lapsille kotinurkilleen ja tulijat tenaviensa kanssa samaan päiväkotiin tai koululuokalle.

Elähän hättäile. Seuratkaahan sote-valmisteluja. Seuraavalla isolla kierroksella eivät kunnat enää ole tilaisuudessa päkistellä näiden asioiden kanssa. Jos olen oikein tulkinnut taivaan merkit.
 
Noh, jos kyse on aidosti orvoista lapsista, niin heitä jos joitakin tänne ottaisin. Ikähaitarin täytyisi tietysti olla keskimäärin jotain muuta kuin 16-18(-25).

Mielummin lapsia, kuin parikymppisiä nuoria miehiä. Ihmisyys velvoittaa vai miten se nyt menikään :p.

Eivaan. Ihmisyydestä en tiedä, mutta kyllä Lepukin sydämestä ottaa lukea orvoista vailla mitään toivoa ilman apua. :(
 
Eivaan. Ihmisyydestä en tiedä, mutta kyllä Lepukin sydämestä ottaa lukea orvoista vailla mitään toivoa ilman apua. :(
OOII! Kun on söpöä.
Mutta kun se orpojen tänne roudaaminen ei ratkaise mitään, korkeintaan lisää tulevien orpojen määrää Kreikassa.

Kummallista jos ei eu:n Valtio pysty itse huolehtimaan orvoista
 
Saakohan sille tarjota puuroa vai pelkkiä prinsessoja? :unsure:

Annetaan heijän itte piättää. Esikoto voitais suorittaa tästä etiepäen sijoittamalla Tornion uussoomalaiset suoraan kantiksien perheisiin kuukauden ajaksi jotta siirtolaisille käy selväksi mikä on alueen nykyinen kulttuuri ja suomalaisille käy selväksi mikä on huomisen kulttuuri... ja vasta sen jälkeen VOKkiin heiluttamaan kukkahattutätien mekkoja.
 
Maailmassa on miljardeja ihmisiä joiden elinolot eivät ole häävit, miljardin voisi helposti lukeutuvan suoranaiseen nälkäkurjallistoon. Miksi juuri nämä ihmiset pitäisi "pelastaa"? Islamin vuoksiko? Seemiläisen/arjalaisen/muun taustan vuoksi? Siksi että kyseessä on kaikkien kv esimerkkien valossa täysin kädetön joukko joka muodostaa aina taakan kohdemaassaan? Mikäli Suomen valtio käyttää kaikki varansa "apuun" ei tämä tilanne miksikään muutu mutta valtiomme ja sen myötä kansamme tuhoutuu, kuten nyt käykin pikku hiljaa koko ajan minkä luulisi jo olevan aivan selvää kaikille jotka elävät edes hiukan suuremmassa kuplassa.

Kaikki tällainen "apu" pitäisi rajata valtion toimintojen ulkopuolelle ja siirtää yksityisten kansalaisten ja organisaatioiden maksettavaksi.

Siis pitäisi, terveessä yhteiskunnassa. Kannattaisi paremminkin miettiä kuka hyötyy tästä nykypolitiikasta ja jos silti maailmantuska ahistaa niin tehdä sitten henkilökohtaisia ratkaisuja; kuka antaa omaisuutensa, kuka vain pillua.

Minulle nämä ongelmat eivät ainakaan kuulu eikä kiinnosta.
 
Tästä olikin jo maininta. Turha postaus.
 
^Jokainen lakimies ymmärtää ettei tällainen "amerikanelinkautinen" mene läpi täällä koskaan. Tyypilllinen kokoomuksen ryydmaisu ja pöntinen.
 
OOII! Kun on söpöä.
Mutta kun se orpojen tänne roudaaminen ei ratkaise mitään, korkeintaan lisää tulevien orpojen määrää Kreikassa.

Kummallista jos ei eu:n Valtio pysty itse huolehtimaan orvoista
Tämä on juurikin sitä paremman omantunnon ostamista ja hyvesäteilyä. Muutama kymmenen tenavaa tuodaan Suomeen kovalla rahalla mutta miljardi elää silti kadulla. Ehkä joku yhteis-kustannettu parempi pakolaisleiri lapsille voisi olla yksi ratkaisu. Tosin tulijat eivät lopu silläkään.
 
Sisäministeri Maria Ohisalo (vihr.) haluaa Suomen ottavan vastaan perheettömiä alaikäisiä turvapaikanhakijoita Kreikan pakolaisleireiltä.
Sisäministeriölle on tehty pyyntö selvittää asiaa. Me olemme tehneet työn, ja sinänsä meillä on valmius vastaanottaa näitä lapsia vaikeasta asemasta ja pyrkiä auttamaan heitä, Ohisalo sanoo.

Luetaanko käsite "ankkurilapsi" vihapuheeksi nykyisin?
 
Työministeri Haatainen tuli vastaan Tampereen rekrytorilla. Pikaisesti annoin palautetta ja kiitin hallitusta hyvästä työstä Laivue 2020 ja HX:n eteen.
 
Back
Top