Kaarne
Majuri
Tuossapa politiikkapapei kokonaisuudessaan:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kaikkeen pahantekoon syyllinen ei missään tapauksessa voi olla pahantekijä itse vaan se on yhteiskunnan vikaa, tuloerojen vikaa, kokemuksia väärinkohtelusta
Oikeusministeri tyrmää Häkkäsen ajatuksen ikuisesta elinkautisesta: ”Ihmisoikeussopimukset ovat varmasti hänellä tuoreessa muistissa”
Myös valtiovarainministeri Katri Kulmuni (kesk) piikittelee Häkkästä.www.is.fi
On tämäkin, että kaiken maailman pilipali-''ihmisoikeus''sopimuksia pitää mennä allekirjoittelemaan niin, että ei enää voida raa'an rikoksen tehnyttä ja selvästi vaarallista ihmistä pitää loppuelämänsä vankilassa, koska se on muka niin väärin että toisen ihmisen elämän riistäneeltä evätään mahdollisuus vapaaseen elämään. Pitäisi vain ilmeisesti tällaisten tapausten päitä taputella ja paijata ja halata heistä pahuus pois näiden ihmisoikeussopimuksia kirjoittelevien ituhippien mielestä, koska kaikkeen pahantekoon syyllinen ei missään tapauksessa voi olla pahantekijä itse vaan se on yhteiskunnan vikaa, tuloerojen vikaa, kokemuksia väärinkohtelusta, jne...
Häkkäsen ulostulo olisi sangen kunnioitettava jos hän olisi tehnyt sen ollessaan asian ytimessä oikeusministerinä. Vaan ei. Asia piti jättää odottamaan oppositiokautta jotta saa huudella takarivistä ilman minkäänlaista vastuuta asian hoitamisesta. Hän siis tietää asian mahdottomaksi mutta saahan tuolla mukavasti julkisuutta ja nostetta. Itse asiasta olen silti samaa mieltä.
Niinhän hän on tehnytkin! Et sitten ole seurannut Häkkästä yhtään pidempään?
Häkkäsen harkitsema ikuinen elinkautinen olisi Euroopan ihmisoikeussopimuksen vastainen – Huomautuksia on jaettu useille maille
Loppuelämän kestävä elinkautinen vankeusrangaistus nousi Suomessa puheenaiheeksi oikeusministeri Antti Häkkäsen lehtihaastattelun jälkeen.yle.fiLännen Media: Oikeusministeriö selvittää ikuisen elinkautisen mahdollisuutta
Elinkautista vankeusrangaistusta ja siitä vapautumista koskevan selvitystyön on tarkoitus valmistua virkatyönä kevään aikana.www.iltalehti.fi
Toiseen voi todeta, että joukkoliikennettä ei ole suuressa osassa maata. Siellä, missä sitä on, asuminen on suurelle osalle alkuperäisistä suomalaisista ja heidän jälkeläisistään taloudellisesti mahdotonta. Tämä ei koske uusiosuomalaisia, joiden talous perustuu Suomen valtion ottamaan velkaan.
Diesel maksaa verottomana enemmän kuin bensa. Kun pumpulla tilanne on päinvastoin niin verotuki sen selittää.
Monessa eurooppalaisessa maassa diesel maksaa myös pumpulla enemmän kuin bensa.
Verotukseen en ota kantaa, ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö bensiini ole sivutuote kun valmistetaan dieseliä?Verotuki on 25,95 senttiä litralta
Tutkimusraportti: Dieselin verotuesta luovuttava
Dieselin verotuen poisto pienentäisi dieselin kulutusta ja laskisi päästöjä. Polttoaineverotuksen ympäristöohjaavuuden ja kustannustehokkuuden näkökulmasta dieselin verotuesta pitäisikin luopua, tänään julkistettu tutkimusraportti osoittaa.www.is.fi
Imettäjät, älkäämme unohtako heitä!
Joo o, tarkistin, kerran kuussa.Vähän ollaankin ihmetelty, että miten mies tuollai kiukuttelee...mutta selvispä
Kanttura ja sonniMinä tahdon että poistetaan Suomen kielestä nainen ja mies,tilalle lehmä ja pukki.
Ei, jalostuksessa tuotteita tulee joka tapauksessa useita eri painoluokkia. Bensiini ja diesel ovat eri painoluokan tisleitä.Verotukseen en ota kantaa, ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö bensiini ole sivutuote kun valmistetaan dieseliä?
Sisäministeri Ohisalo haluaa perheettömiä lapsia Kreikan pahamaineisilta pakolaisleireiltä Suomeen: "Meillä on valmius"