Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.


On tämäkin, että kaiken maailman pilipali-''ihmisoikeus''sopimuksia pitää mennä allekirjoittelemaan niin, että ei enää voida raa'an rikoksen tehnyttä ja selvästi vaarallista ihmistä pitää loppuelämänsä vankilassa, koska se on muka niin väärin että toisen ihmisen elämän riistäneeltä evätään mahdollisuus vapaaseen elämään. Pitäisi vain ilmeisesti tällaisten tapausten päitä taputella ja paijata ja halata heistä pahuus pois näiden ihmisoikeussopimuksia kirjoittelevien ituhippien mielestä, koska kaikkeen pahantekoon syyllinen ei missään tapauksessa voi olla pahantekijä itse vaan se on yhteiskunnan vikaa, tuloerojen vikaa, kokemuksia väärinkohtelusta, jne...
 
kaikkeen pahantekoon syyllinen ei missään tapauksessa voi olla pahantekijä itse vaan se on yhteiskunnan vikaa, tuloerojen vikaa, kokemuksia väärinkohtelusta

Ottamatta kantaa vihervasurien käsitykseen ja tapaan korjata tätä näkövinkkeliä... näinhän se on suurinpiirtein. Yleensä nämä ns. pahat ihmiset tituleerataan jonkin valmistusvirheen takia, mutta samaan hengenvetoon todetaan, että ihminen on ympäristönsä tuote. Tästä päästään maalitolppien siirtelyyn eli tekopyhään oikeusoppiin. Näihin ääritoimiin, kuten murhaan, ryhdytään epätoivosta kun ei syystä tahi toisesta pystytä hiffaamaan, että mistä koko homma kusee, ja nykyinen tilanne menee päivä päivältä entistä persvetoisempaan suuntaan kun yritetään keksiä jatkuvasti uusia tapoja kategorisoida ihmisiä sen päälle mitä luonto opettaa.
 

Häkkänen tekee profiilin nostoa, kohta alkaa Orpon jakkara heilua.
 

On tämäkin, että kaiken maailman pilipali-''ihmisoikeus''sopimuksia pitää mennä allekirjoittelemaan niin, että ei enää voida raa'an rikoksen tehnyttä ja selvästi vaarallista ihmistä pitää loppuelämänsä vankilassa, koska se on muka niin väärin että toisen ihmisen elämän riistäneeltä evätään mahdollisuus vapaaseen elämään. Pitäisi vain ilmeisesti tällaisten tapausten päitä taputella ja paijata ja halata heistä pahuus pois näiden ihmisoikeussopimuksia kirjoittelevien ituhippien mielestä, koska kaikkeen pahantekoon syyllinen ei missään tapauksessa voi olla pahantekijä itse vaan se on yhteiskunnan vikaa, tuloerojen vikaa, kokemuksia väärinkohtelusta, jne...

Häkkäsen ulostulo olisi sangen kunnioitettava jos hän olisi tehnyt sen ollessaan asian ytimessä oikeusministerinä. Vaan ei. Asia piti jättää odottamaan oppositiokautta jotta saa huudella takarivistä ilman minkäänlaista vastuuta asian hoitamisesta. Hän siis tietää asian mahdottomaksi mutta saahan tuolla mukavasti julkisuutta ja nostetta. Itse asiasta olen silti samaa mieltä.
 
Häkkäsen ulostulo olisi sangen kunnioitettava jos hän olisi tehnyt sen ollessaan asian ytimessä oikeusministerinä. Vaan ei. Asia piti jättää odottamaan oppositiokautta jotta saa huudella takarivistä ilman minkäänlaista vastuuta asian hoitamisesta. Hän siis tietää asian mahdottomaksi mutta saahan tuolla mukavasti julkisuutta ja nostetta. Itse asiasta olen silti samaa mieltä.

Niinhän hän on tehnytkin! Et sitten ole seurannut Häkkästä yhtään pidempään?

 
Niinhän hän on tehnytkin! Et sitten ole seurannut Häkkästä yhtään pidempään?


Katos katos. Pyydän anteeksi ja seison korjattuna :salut:

Ja kyllä mä seuraan kaikenlaista porukkaa. Näenkö ( ja/tai muistanko ) kaiken on sitten kokonaan toinen asia. Nyt kun asiasta mainitset niin tutullehan se kuulostaa.

Ja kuten totesin olen itse asiasta ihan samaa mieltä. Heti toisen henkirikoksen yhteydessä pitäisi automaationa heittää avain pois. Ja ensimmäisenkin kohdalla se pitäisi olla mahdollista. Ihmisillä on oikeus olla turvassa murhamiehiltä jotka todistettavasti eivät pysty parantamaan tapojaan. On täysin käsittämätöntä että asiantuntijoidenkin vaarallisiksi arvioimat vangit järjestäen vapautetaan.
 
Toiseen voi todeta, että joukkoliikennettä ei ole suuressa osassa maata. Siellä, missä sitä on, asuminen on suurelle osalle alkuperäisistä suomalaisista ja heidän jälkeläisistään taloudellisesti mahdotonta. Tämä ei koske uusiosuomalaisia, joiden talous perustuu Suomen valtion ottamaan velkaan.

Voi tulla isoja railoja mutta äärivasemmistollehan se sopii.
 
Diesel maksaa verottomana enemmän kuin bensa. Kun pumpulla tilanne on päinvastoin niin verotuki sen selittää.

Monessa eurooppalaisessa maassa diesel maksaa myös pumpulla enemmän kuin bensa.

Verotuki on 25,95 senttiä litralta
 
Verotuki on 25,95 senttiä litralta
Verotukseen en ota kantaa, ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö bensiini ole sivutuote kun valmistetaan dieseliä?
 
Sisäministeri Ohisalo haluaa perheettömiä lapsia Kreikan pahamaineisilta pakolaisleireiltä Suomeen: "Meillä on valmius"
Sisäministeriö on selvittänyt alaikäisten, perheettömien turvapaikanhakijoiden vastaanottoa.
Turvapaikanhaku
11.2.2020 klo 18.39
Nuori afgaanipoika telttansa edustalla Morian pakolaisleirissä Lesboksella.

Nuori afgaanipoika telttansa edustalla Morian pakolaisleirissä Lesboksella.Dimitris Tosidis / EPA
13-3-7678483.jpg

Marika Kataja

@mmkataja

Sisäministeri Maria Ohisalo (vihr.) haluaa Suomen ottavan vastaan perheettömiä alaikäisiä turvapaikanhakijoita Kreikan pakolaisleireiltä.
Sisäministeriölle on tehty pyyntö selvittää asiaa. Me olemme tehneet työn, ja sinänsä meillä on valmius vastaanottaa näitä lapsia vaikeasta asemasta ja pyrkiä auttamaan heitä, Ohisalo sanoo.

Kreikan leireillä on kaikkiaan noin 5 000 ilman vanhempiaan saapunutta alaikäistä. Kreikka vetosi jo lokakuussa EU-jäsenmaihin, jotta nämä vastaanottaisivat lapsista edes tuhat. Ranska on luvannut ottaa vastaan 400, Saksassa monet osavaltiot ovat ilmaisseet halunsa vastaanottoon.
Lapset telttansa ulkopuolella Morian pakolaisleirillä Lesboksella

Lapset telttansa ulkopuolella Morian pakolaisleirillä Lesboksella.Orestis Panagiotou / EPA

– Pyysimme kollegoitamme hakemaan heidät pois helvetillisistä pakolaisleireistä. Tämä on humanitaarinen kysymys, unohdetaan laajempi kysymys pakolaisvirroista. Meillä on haavoittuvia lapsia ja teini-ikäisiä yksin, mitä heille tehdään? kysyy Kreikan Suomen-suurlähettiläs Georgios Ayfantis.

Ministeri Ohisalon vastaus on, että auttaa pitää.
– Ajattelen niin, että näitä lapsia pitäisi mahdollisimman pian auttaa ja toivon, että hallitus tekee päätöksen tässä mahdollisimman pian.

 
Back
Top