Asia, jota halusin tuoda esille on se, että joidenkin näkemys Matti Vanhasesta on hyvin erilainen kuin tällä foorumilla. Foorumilla Vanhaseen on suhtauduttu hyvin maltillisesti. Lisäksi on mielenkiintoista seurata, kuinka hallituspuolueiden kannattajien näkemykset hallituksesta muuttuvat valtiovarainministerin vaihtumisen myötä.Toki keskustelua voi aina rikastuttaa ja toisen sekopäisyys on aina jokaisen oman arvioinnin kohteena. Itse tein tämän päätelmän katsomalla herran ajatusten tonavaa tvitterissä noin viitisen minuuttia.
Oliko tämä Tuomen esiin tuoma seikka jota halusit alleviivata mikä näistä esitetyistä vaihtoehdoista?
Vanhasen homo-vihamielisyys
Keskusta kokonaisuutena tuhoaa maapallon (kuten kaikki muut puolueet paitsi vas. ja vihr. tviittien perusteella)
...Vai se että saastaiset juutalaiset holokaustaavat palestiinalaisia lähi-idässä?
Koska näistä öbaut kaikki näyttää itselleni nimenomaan sitä "sekopäisyyttä". Ensimmäisestä ei tietääkseni ole mitään ihmeempää viitettä kuin alffateevee, toinen on toki joillekkin fakta mutta suurelle yleisölle varmaan vähintäänkin kiistanalainen väite ja kolmas on suoraan sitä samaa juutalaisvihaa mitä tämä Anna 'saksin aukkoja turvavyöhykkeellä' Kontula edustaa. Ja edelleen, tämä on toki vain oma mielipiteeni
Tässä kohti keskustelua lienee syytä huomauttaa, että jos postaan jonkun twiitin, mielipidekirjoituksen tai vastaavan, se ei aina tarkoita minun olevan kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Usein olen samaa mieltä, mutten aina. Esimerkiksi Israelia pidän Lähi-idän parhaana valtiona ja ihmettelen kuinka tietyt tahot keskittyvät kritisoimaan Israelia esimerkiksi Iranin ja Saudi-Arabian sijasta.