https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006559758.html
Marinin isä on kuollut. R.I.P.
Marinin isä on kuollut. R.I.P.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Asiasta vaietaan, koska siitä on niin vaikea puhua ja koska pelätään rasistiksi leimautumista.
Molempien niin tyttöjen kuin poikien silpominen on vastenmielistä. En käsitä, miten etenkin poikien paloittelu on niin hyväksytyä?
Saiskohan asialle näkyvyyttä, kun menisi neuvolaan ja kysyisi mitä osia saan amputoida lapsestani? Lasu siitä varmaan seuraisi, mutta kenties jos riittävän useat ottaisi asian esille?
Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.Puolueellehan tuo olisi kuulunut.
Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.
"Keskustan puheenjohtaja kirjoitti perjantaina, että koulutuksen kustannusten julki tuloon asti hän oli kuvitellut, että hänen viestintäkoulutuksensa olisi ollut sisällön ja kustannusten osalta tavanomaista ministerille kuuluvaa koulutusta.
– Järkytyin lukiessani lehdestä koulutuksen kustannuksista. Päätin heti, että maksan kustannukset takaisin.
Kulmuni kirjoittaa, että monet hänen kannattajansa tarjoutuivat järjestämään keräyksiä rahojen keruuta varten. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen esitti, että puolue olisi maksanut koulutuslaskut.
– Tällainen tietysti lämmittää mieltäni, mutta olen joutunut kieltäytymään ystävällisistä tarjouksista. Olen luvannut itse tämän maksaa ja sanani pitää, Kulmuni kertaa päivityksessään."
Täytyy sanoa, etten olisi kyllä yhtään häntä syyttänyt vaikka olisi tosiaan jättänyt puolueelle.
Poikien ympärileikkausta vastustava poliitikko varmaan joutuisi natsittelun kohteeksi, mutta toimettomuutta tyttöjen silpomisen suhteen ei voi perustella poikien ympärileikkauksella. Suomessa tyttöjen silpomista vastustetaan laajalti.
Olisi ollut ja niin sen alunperin olisikin pitänyt mennä. Kulmuni sai valtion maksamaa esiintymiskoulutusta kisatessaan puolueen puheenjohtajuudesta. Siinä olisi menty ojasta allikkoon jos puolue olisi maksanut yhdelle ehdokkaalle koulutusta ja sparrausta puheenjohtajakisaan.Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.
"Keskustan puheenjohtaja kirjoitti perjantaina, että koulutuksen kustannusten julki tuloon asti hän oli kuvitellut, että hänen viestintäkoulutuksensa olisi ollut sisällön ja kustannusten osalta tavanomaista ministerille kuuluvaa koulutusta.
– Järkytyin lukiessani lehdestä koulutuksen kustannuksista. Päätin heti, että maksan kustannukset takaisin.
Kulmuni kirjoittaa, että monet hänen kannattajansa tarjoutuivat järjestämään keräyksiä rahojen keruuta varten. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen esitti, että puolue olisi maksanut koulutuslaskut.
– Tällainen tietysti lämmittää mieltäni, mutta olen joutunut kieltäytymään ystävällisistä tarjouksista. Olen luvannut itse tämän maksaa ja sanani pitää, Kulmuni kertaa päivityksessään."
Täytyy sanoa, etten olisi kyllä yhtään häntä syyttänyt vaikka olisi tosiaan jättänyt puolueelle.
Poikien ympärileikkausta vastustava poliitikko varmaan joutuisi natsittelun kohteeksi, mutta toimettomuutta tyttöjen silpomisen suhteen ei voi perustella poikien ympärileikkauksella. Suomessa tyttöjen silpomista vastustetaan laajalti.
No, Toiviaisen toiminnasta tässä vieraslaji-keississä on tehty jo 9 kantelua oikeuskanslerille, joten toivotaan, että jotakin olisi oppinut. En usko, että kuitenkaan oppii. Jotenkin Raija Toiviaisesta tulee kuva ihmisestä, joka ei omasta mielestään ole koskaan itse väärässä missään asiassa ja virhe löytyy aina jostakusta muusta kuin itsestä. Olisi hauska tietää, onko Toiviainen koskaan elämässään, joko yksityiselämässään tai töissä, pyytänyt keneltäkään anteeksi ja todennut toimineensa väärin. Ei yllättäisi, jos kukaan ei pystyisi kertomaan esimerkkiä tällaisestaSanoisin että tämä on erittäin hyvä näkemys asiassa. Toiviaisen sallin myös mieltää tämän, että kertaa riittää ja siitä nyt opiksi.
Kokoomuksenkaan kanssa, SDP:llä ei olisi yhtään helppoa.
Katri Kulmuni lupasi maksaa 50 000 euron koulutukset itse – ei ole maksanut vielä euroakaan
Katri Kulmuni (kesk) ei ole maksanut viestintäkoulutushankintoja entisille ministeriöilleen. Kulmuni sanoo, että hän aikoo kuitenkin tehdä vielä niin.www.iltalehti.fi
Kulmuni veti kyllä klassisen hätärin ilmoittaessaan maksavansa puolueen nimissä kikkaillut koulutukset omistaan takaisin. Mahtaa nyt harmittaa ja media ei unohda kysellä noiden perään.
No, Toiviaisen toiminnasta tässä vieraslaji-keississä on tehty jo 9 kantelua oikeuskanslerille, joten toivotaan, että jotakin olisi oppinut. En usko, että kuitenkaan oppii. Jotenkin Raija Toiviaisesta tulee kuva ihmisestä, joka ei omasta mielestään ole koskaan itse väärässä missään asiassa ja virhe löytyy aina jostakusta muusta kuin itsestä.