Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Googlasin muutes tuon Lauri Marinin, että miltä näyttää. Tytär tullut isäänsä piirteiltään tässä tapauksessa.
 
Molempien niin tyttöjen kuin poikien silpominen on vastenmielistä. En käsitä, miten etenkin poikien paloittelu on niin hyväksytyä?
Saiskohan asialle näkyvyyttä, kun menisi neuvolaan ja kysyisi mitä osia saan amputoida lapsestani? Lasu siitä varmaan seuraisi, mutta kenties jos riittävän useat ottaisi asian esille?
 
Molempien niin tyttöjen kuin poikien silpominen on vastenmielistä. En käsitä, miten etenkin poikien paloittelu on niin hyväksytyä?
Saiskohan asialle näkyvyyttä, kun menisi neuvolaan ja kysyisi mitä osia saan amputoida lapsestani? Lasu siitä varmaan seuraisi, mutta kenties jos riittävän useat ottaisi asian esille?

Tämä on ilmeisesti ylivoimaisen hankala yhdistelmä yli ja ohi tulkittua uskonvapautta sekä radaltaan suistunutta suvaitsevaisuutta ja rasismin pelkoa. Lain ja yleisen moraalikäsityksenkin perusteella pitäisi kuitenkin olla yksi ja ainoa määrittelevä tekijä eli lapsen etu. Siihen taas ei brutaali ja pahimmillaan elinikäisen invaliditeetin aiheuttava elävältä silpominen oikein istu. Samaan aikaan samassa maassa ihmisiä tuomitaan pahoinpitelystä tukistamisen tai luunapin takia. Jos oikein miettisi niin tässä voisi ehkä olla korjausliikkeen paikka :unsure:
 
Kalliit oli oppirahat.Avustaja joka junaili koulutuksen sai 30 tonnia karenssirahaa kun perusti konsulttifirman.""
Katri Kulmuni kertoo maksaneensa esiintymiskoulutuksensa ministeriölle – joutui ottamaan lainan
Katri Kulmuni.

Katri Kulmuni.
Kuva: Ivan Bessedin
Jaa
Julkaistu: 16:55
Kulmuni sanoo tehneensä maksut heti, kun sai maksua varten ottamansa henkilökohtaisen lainan järjestymään sekä tarkat maksuohjeet.

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni kertoo Facebookissa maksaneensa esiintymiskoulutuksiensa hinnan työ- ja ja elinkeinoministeriön ja valtiovarainministeriön tileille.

Hän sanoo tehneensä maksut heti, kun sai maksua varten ottamansa henkilökohtaisen lainan järjestymään sekä tarkat maksuohjeet.

– Avoimuuden nimissä kerron myös, että olen hakenut pankistani lainaa maksua varten. Minulla nuorena ja taloudellisesti tavanomaisen vaatimattomista oloista lähteneenä ei ole säästöjä, joista maksun olisi voinut hoitaa, hän kirjoittaa.

Hän myöntää saaneensa kansanedustajana ja ministerinä hyvää palkkaa, mutta koska on pääosin rahoittanut itse omat vaalikampanjansa, valtavia summia ei ole jäänyt säästöön.
 
Puolueellehan tuo olisi kuulunut.
Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.
"Keskustan puheenjohtaja kirjoitti perjantaina, että koulutuksen kustannusten julki tuloon asti hän oli kuvitellut, että hänen viestintäkoulutuksensa olisi ollut sisällön ja kustannusten osalta tavanomaista ministerille kuuluvaa koulutusta.
– Järkytyin lukiessani lehdestä koulutuksen kustannuksista. Päätin heti, että maksan kustannukset takaisin.
Kulmuni kirjoittaa, että monet hänen kannattajansa tarjoutuivat järjestämään keräyksiä rahojen keruuta varten. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen esitti, että puolue olisi maksanut koulutuslaskut.
– Tällainen tietysti lämmittää mieltäni, mutta olen joutunut kieltäytymään ystävällisistä tarjouksista. Olen luvannut itse tämän maksaa ja sanani pitää, Kulmuni kertaa päivityksessään."

Täytyy sanoa, etten olisi kyllä yhtään häntä syyttänyt vaikka olisi tosiaan jättänyt puolueelle.
 
Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.
"Keskustan puheenjohtaja kirjoitti perjantaina, että koulutuksen kustannusten julki tuloon asti hän oli kuvitellut, että hänen viestintäkoulutuksensa olisi ollut sisällön ja kustannusten osalta tavanomaista ministerille kuuluvaa koulutusta.
– Järkytyin lukiessani lehdestä koulutuksen kustannuksista. Päätin heti, että maksan kustannukset takaisin.
Kulmuni kirjoittaa, että monet hänen kannattajansa tarjoutuivat järjestämään keräyksiä rahojen keruuta varten. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen esitti, että puolue olisi maksanut koulutuslaskut.
– Tällainen tietysti lämmittää mieltäni, mutta olen joutunut kieltäytymään ystävällisistä tarjouksista. Olen luvannut itse tämän maksaa ja sanani pitää, Kulmuni kertaa päivityksessään."

Täytyy sanoa, etten olisi kyllä yhtään häntä syyttänyt vaikka olisi tosiaan jättänyt puolueelle.

Puoluehan olisi ollut ihan luonnikas maksaja.
 
Poikien ympärileikkausta vastustava poliitikko varmaan joutuisi natsittelun kohteeksi, mutta toimettomuutta tyttöjen silpomisen suhteen ei voi perustella poikien ympärileikkauksella. Suomessa tyttöjen silpomista vastustetaan laajalti.
 
Poikien ympärileikkausta vastustava poliitikko varmaan joutuisi natsittelun kohteeksi, mutta toimettomuutta tyttöjen silpomisen suhteen ei voi perustella poikien ympärileikkauksella. Suomessa tyttöjen silpomista vastustetaan laajalti.

Miksi vain tyttöjen silpomista vastustetaan, eikö pojat ole yhtä arvokkaita?
Jos poikia saa paloitella, kai sitten myös sinua? Mitä osia saan poistaa sinusta?
 
Kyllä ne yrittivät, Kulmuni kieltäytyi.
"Keskustan puheenjohtaja kirjoitti perjantaina, että koulutuksen kustannusten julki tuloon asti hän oli kuvitellut, että hänen viestintäkoulutuksensa olisi ollut sisällön ja kustannusten osalta tavanomaista ministerille kuuluvaa koulutusta.
– Järkytyin lukiessani lehdestä koulutuksen kustannuksista. Päätin heti, että maksan kustannukset takaisin.
Kulmuni kirjoittaa, että monet hänen kannattajansa tarjoutuivat järjestämään keräyksiä rahojen keruuta varten. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen esitti, että puolue olisi maksanut koulutuslaskut.
– Tällainen tietysti lämmittää mieltäni, mutta olen joutunut kieltäytymään ystävällisistä tarjouksista. Olen luvannut itse tämän maksaa ja sanani pitää, Kulmuni kertaa päivityksessään."

Täytyy sanoa, etten olisi kyllä yhtään häntä syyttänyt vaikka olisi tosiaan jättänyt puolueelle.
Olisi ollut ja niin sen alunperin olisikin pitänyt mennä. Kulmuni sai valtion maksamaa esiintymiskoulutusta kisatessaan puolueen puheenjohtajuudesta. Siinä olisi menty ojasta allikkoon jos puolue olisi maksanut yhdelle ehdokkaalle koulutusta ja sparrausta puheenjohtajakisaan.
 
Poikien ympärileikkausta vastustava poliitikko varmaan joutuisi natsittelun kohteeksi, mutta toimettomuutta tyttöjen silpomisen suhteen ei voi perustella poikien ympärileikkauksella. Suomessa tyttöjen silpomista vastustetaan laajalti.

Jos asialla alettaisiin tosissaan kovistella pitäisi toimenpiteet käytännössä kuitenkin ulottaa molempiin sukupuoliin. Siitä tulisi todella likaista.

Silti se pitäisi tietysti tehdä ja ihan viimeistään eilen. Tämä on todellinen häpeätahra niin poliitikoille kuin viranomaisillekin.
 
Sanoisin että tämä on erittäin hyvä näkemys asiassa. Toiviaisen sallin myös mieltää tämän, että kertaa riittää ja siitä nyt opiksi.
No, Toiviaisen toiminnasta tässä vieraslaji-keississä on tehty jo 9 kantelua oikeuskanslerille, joten toivotaan, että jotakin olisi oppinut. En usko, että kuitenkaan oppii. Jotenkin Raija Toiviaisesta tulee kuva ihmisestä, joka ei omasta mielestään ole koskaan itse väärässä missään asiassa ja virhe löytyy aina jostakusta muusta kuin itsestä. Olisi hauska tietää, onko Toiviainen koskaan elämässään, joko yksityiselämässään tai töissä, pyytänyt keneltäkään anteeksi ja todennut toimineensa väärin. Ei yllättäisi, jos kukaan ei pystyisi kertomaan esimerkkiä tällaisesta
 
Kokoomuksenkaan kanssa, SDP:llä ei olisi yhtään helppoa.

Ei varmastikaan, mutta seuraavien vaalien jälkeen Orpo tulee yrittämään demareiden kanssa. Orpo ei PS:n kanssa lähde hallitukseen ja Kepulla 10 % kannatus, joten ei muita vaihtoehtoja
 

Kulmuni veti kyllä klassisen hätärin ilmoittaessaan maksavansa puolueen nimissä kikkaillut koulutukset omistaan takaisin. Mahtaa nyt harmittaa ja media ei unohda kysellä noiden perään.

Klassinen keissi, jossa kokemattomuuden vuoksi ovat menneet firman rahat ja omat rahat sekaisin. Siis siinä mielessä, että jos töppäät firman rahoilla, niin älä nyt hyvä ihminen niitä ala omilla rahoillasi korvaamaan. Nämä kaksi pinkkaa on aina syytä pitää täysin erillään toisistaan. Itselle ei nyt tulisi mieleenkään ehdottaa tuollaista, mutta ehkä heti valmistumisen jälkeen ekassa duunissa näin olisin saattanut tehdä, kun en olisi kokemattomuuttani ymmärtänyt, miten maailma toimii. Jos olisin Kulmuni, niin kaiken uhalla sanoisin nyt, että kommentti itse maksamisesta oli hätäinen ja asiaa harkittuani esiintymisvalmennus kuuluu ministerin toimenkuvaan ja näin ollen en maksa itse.
 
No, Toiviaisen toiminnasta tässä vieraslaji-keississä on tehty jo 9 kantelua oikeuskanslerille, joten toivotaan, että jotakin olisi oppinut. En usko, että kuitenkaan oppii. Jotenkin Raija Toiviaisesta tulee kuva ihmisestä, joka ei omasta mielestään ole koskaan itse väärässä missään asiassa ja virhe löytyy aina jostakusta muusta kuin itsestä.

Tietysti oppii, jos ei muuta niin tuntee tulleensa maalitetuksi, vaikka on toiminut vain kasvottomana virkamiehenä.

Veikkaan hänen esiintyvän pian kokemusasiantuntijana maalituksesta.
 
Back
Top