Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Mutta mielestäni on erikoista, että entinen puheenjohtaja haluaa hallitukseen, poikkeuksena ehkä Väyrynen. Usein entiset puheenjohtajat vetäytyvät muihin tehtäviin.
 
Kylläpä minäkin kovasti haluaisin oman henkilökohtaisen hävittäjälaivueen, divisioonan ja merivoimat, mutta todelisuudessa saanti on toista luokkaa.
Minä en vaadi kuin yhden sellaisen karttaruutu-pommin. Tai varman tiedon seuraavasta 24 tunnista. Näiden kanssa "mä syljekelisi nii heleveti pitki sylkki". Ja jos meni Turun Murre (hau hau) väärin niin oikea versio pääsi palamaan, vaarin mopokypärän viereen Syvärillä.
 
Rinteeseen on vaihdettu taas uudet patterit.
Sinänsä ymmärrän, mies on tullut takaisin aika kaukaa. Minäkin olen. Ei siinä tullut mieleen jäädä tuleen makaamaan, kyllä se oli "Neljäs eteenpäin!" mitä päässä hakkasi. Antti lähti vaan aivan liian äkkiä/huonossa kunnossa tekemään sitä, mihin oli tähdännyt vuosia. Tragedia jonka vuoksi meillä on nyt sitä mitä on.

Rinne on AY-satraappi. Historiallisesti tunnustan Ay-liikkeen merkityksen ja tarpeenkin. Mutta rajansa Venäjälläkin.
 
Itsellä haaveissa Gaddafin tyylinen naiskaarti... :cool:
First you get the money, then you get the submarines then you get the women. Ainakin oma suunnitelma. Naismiehistö omassa sukellusveneessä se olla pitää, tosin kun tilisaldoa katson mietin millaisia osamaksusopimuksia Howaldtswerke-Deutsche Werftillä, General Dynamics Electric Boat ja muilla on tarjota. Minulle riittää AIP hyökkäysvene, ydinreaktori boomerit on peeniksenjatkajille. :unsure: Hiljainen vene se olla pitää ja nykytorpedojen kantama ja hakeutuvuus takaisi hyvän pelotteen kauppalaivastoille ympäri maailman. Päälle tietenkin muutama oma bunkkeri ympäri maailmaa joissa osaava henkilöstö huoltoihin ja korjauksiin sekä tuotekehitysporukkaa ja suunnittelijat seuraavaa venettä varten ja vaikka ne karvanopat periskooppiin. "Silent hunter 3? Juu ei kato mullo iha oma vene eikö noi pelit oo jo vanhanaikasia kyl se oma vene pitää olla."
 
First you get the money, then you get the submarines then you get the women. Ainakin oma suunnitelma. Naismiehistö omassa sukellusveneessä se olla pitää, tosin kun tilisaldoa katson mietin millaisia osamaksusopimuksia Howaldtswerke-Deutsche Werftillä, General Dynamics Electric Boat ja muilla on tarjota. Minulle riittää AIP hyökkäysvene, ydinreaktori boomerit on peeniksenjatkajille. :unsure: Hiljainen vene se olla pitää ja nykytorpedojen kantama ja hakeutuvuus takaisi hyvän pelotteen kauppalaivastoille ympäri maailman. Päälle tietenkin muutama oma bunkkeri ympäri maailmaa joissa osaava henkilöstö huoltoihin ja korjauksiin sekä tuotekehitysporukkaa ja suunnittelijat seuraavaa venettä varten ja vaikka ne karvanopat periskooppiin.
Lasteni isovaarivainaa voisi kysyä nyt että mitä sukellusveneellä loppupeleissä Suomenlahdella tekee? Vaikka hän upotuksen sellaisen kapteenina tekikin?

edit: Meikäläisen puoli kävi Rukajärven sun muut. Norsupyssy oli kuulemma hyvä peli hirsilinnoitettua vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Lasteni isovaarivainaa voisi kysyä nyt että mitä sukellusveneellä loppupeleissä Suomenlahdella tekee? Vaikka hän upotuksen sellaisen kapteenina tekikin?
Kiertäisin vähä muaalimoo, Suomenlahdella kävis kääntymässä joskus. Mutta hullu haaveidea ois et jos joskus oikeesti joku keksis sukellusvenemuseonteemapuston. Semmoinen jossa olis monta museovenettä ja aiheesta rälää. Näitte päälle kruunuks pari toimivaa venettä turisteille, vaikka tunnin pari kiertoajelu ja lyhyt sukellus pinnanalle ja pari pingiä tulis runkoon, sais tuntumaa millasta se on ollu. Hulluimmille ois isompi vene ja pitempi iha yöpöymismajoituksella veneristeily. Mut mie oonki vaa sekasi. Minkä muute upotti, isovaarisi siis?
 
Mut mie oonki vaa sekasi. Minkä muute upotti, isovaarisi siis?

Opettele lukemaan. Minulla tai suvullani ei ollut tapahtumaan osaa eikä arpaa. Ja jos tuon vertaa ei osaa googlata niin... Voin minä kotiosoitteenikin antaa, mä olen tietystä suunnasta koskematon, kun mua ei voi millään mittarilla koskaan rasistiksi väittää edit: tai siis voi väittää mutta miten se puree, varsinkin jos peilataan väittäjään.
 
Opettele lukemaan. Minulla tai suvullani ei ollut tapahtumaan osaa eikä arpaa. Ja jos tuon vertaa ei osaa googlata niin... Voin minä kotiosoitteenikin antaa, mä olen tietystä suunnasta koskematon, kun mua ei voi millään mittarilla koskaan rasistiksi väittää.
Lupaatko opettaa? Jos vaikka opetat kun kieretään maailma meidän Suklarilla jossa se naismiehistö tai miesnaihisto miten vaan. aikaa olisi. Saata ampua torpedon mihin vaan jos opetat kirjoitta,ansxki kö!?
 
Back
Top