Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Ihan sama. Tehkööt mitä haluavat.

Ei jaksa oikein enää

No tähän tulokseen olen minäkin tullut. Oikeasti tässä ei ole ollut tolkkua enää vuosikausiin.

Miten se tuon pääministerin nenä kestää jatkuvaa puikolla vanuttelua? Vähän väliä on korona-katkolla, luulisi huokainten jo kipeytyvän. Ilmanko on silmät kuin puutarhapöydät kun näkee televisiossa tai kuvissa. :)
 
No itseasiassa oikein säilytettynä säilyy se perkeleen kauan.
Ottaen huomioon että keskusteluketjun aihe on hallituspolitiikka, ja keskustelua käydään Suomen johtavalla (ja ainoalla) reserviläisfoorumilla, niin viimeiset 4 tuntia jotka on uhrattu tölkkioluen säilyvyydelle, kertovat enemmän meistä reserviläisveljistä, kuin mistään muusta.
Kiitos.
Vihdoinkin hyvä syy mennä sotaan :) !
 
Ottaen huomioon että keskusteluketjun aihe on hallituspolitiikka, ja keskustelua käydään Suomen johtavalla (ja ainoalla) reserviläisfoorumilla, niin viimeiset 4 tuntia jotka on uhrattu tölkkioluen säilyvyydelle, kertovat enemmän meistä reserviläisveljistä, kuin mistään muusta.
Kiitos.
Vihdoinkin hyvä syy mennä sotaan :) !
Kyllä välillä tuntuu että tulisipa sota joka lopettaisi tämän paskan!
 
Ottaen huomioon että keskusteluketjun aihe on hallituspolitiikka, ja keskustelua käydään Suomen johtavalla (ja ainoalla) reserviläisfoorumilla, niin viimeiset 4 tuntia jotka on uhrattu tölkkioluen säilyvyydelle, kertovat enemmän meistä reserviläisveljistä, kuin mistään muusta.
Kiitos.
Vihdoinkin hyvä syy mennä sotaan :) !
Huom! Itse ulisin tuosta säälittävästä kiljulonkerosta. Iso ero!
 
Huom! Itse ulisin tuosta säälittävästä kiljulonkerosta. Iso ero!
Jahah! Eli viittaat Koffiin, joka siis fermentoituu niissä putkissa, liikkuen samalla kohti kuluttajaa. Se ei ole hyvä, ja maistuu myös just siltä.
 
Ottaen huomioon että keskusteluketjun aihe on hallituspolitiikka, ja keskustelua käydään Suomen johtavalla (ja ainoalla) reserviläisfoorumilla, niin viimeiset 4 tuntia jotka on uhrattu tölkkioluen säilyvyydelle, kertovat enemmän meistä reserviläisveljistä, kuin mistään muusta.
Kiitos.
Vihdoinkin hyvä syy mennä sotaan :) !
Luulen/luulin nähneeni kokkoomuksen edustajan pitävän maskia jo reilusti ulkosalla mallia näyttäen.
 
Viimeksi muokattu:
Paskiaiset löysivät minut... nyt on kyllä täysin persaukinen valtio, valitettavasti omamme, asialla, kun meikäläinen jahdataan Norjasta saakka faijan kuoleman johdosta, kirjeitse. Perintöveroa karhutaan, luonnollisesti en ole siis saanut mitään perintöä vielä, mutta koska tämä on ensimmäinen kerta elämässä kun kukaan jättää mulle mitään muuta kuin paskoja geenejä, ajattelin olla maksamatta ja katsoa mitä tapahtuu.
Ja joo, toi on mun fleda. Ja siinä on palvelunumero....

1602964013774.jpeg
 
Ahne karhu joka alkaa ryövätä ihmisen omaisuutta heti kun hän on kuollut. Ei paljon odottele onko ehditty haudata. Aikooko tämä nykyhallitus tehdä yhtikäs mitään perintöveron poistamiseksi?

Kokoomus varmaan lupaa että se poistetaan ja kun pääsee demareiden kanssa hallitukseen niin sen jälkeen perintöverotusta kiristetään. Olen aivan varma että lupaavat.
 
Nyt on tietysti kyse vain ja ainoastaan tämän nimenomaisen kokouksen asialistalla olevista kysymyksistä ja Ruotsin valtuutus voidaan vielä perua jos ei yhteisymmärrystä synny.

Jos tässä olisi esittämälläsi tavalla rikottu Suomen lakeja vastaan niin oppositio varmasti hoitaisi hommansa ja Marinin hallitus eroaisi jo nyt viikonloppuna.

Arvaan ettei ole eikä eroa mutta katsotaan.
Kuten todettu. Odotellaan nyt ja varmaan vielä todella, todella pitkään sitä, että Suomessa hallitus kaatuu vasten tahtoaan eduskunnan aloitteesta, nykyisen perustuslain aikana.
 
Ahne karhu joka alkaa ryövätä ihmisen omaisuutta heti kun hän on kuollut. Ei paljon odottele onko ehditty haudata. Aikooko tämä nykyhallitus tehdä yhtikäs mitään perintöveron poistamiseksi?

Kokoomus varmaan lupaa että se poistetaan ja kun pääsee demareiden kanssa hallitukseen niin sen jälkeen perintöverotusta kiristetään. Olen aivan varma että lupaavat.
En päässyt hautajaisiin koska Covid-19. Mutta ahneita toki ovat, nuo valtion mesikämmenet. Metsän kuninkaat... Otsot.
Mielenkiintoista toki, että verolasku tulee ehkä kuukautta ennen perintöä. Vähintään...
 
Ahne karhu joka alkaa ryövätä ihmisen omaisuutta heti kun hän on kuollut. Ei paljon odottele onko ehditty haudata. Aikooko tämä nykyhallitus tehdä yhtikäs mitään perintöveron poistamiseksi?

Kokoomus varmaan lupaa että se poistetaan ja kun pääsee demareiden kanssa hallitukseen niin sen jälkeen perintöverotusta kiristetään. Olen aivan varma että lupaavat.

Perintöveron perimisaikataulun puolesta pitää tehdä muutoksia, mutta kun jotain pitää verottaa niin perintöhän on täysin ansaitsematonta tuloa. Mieluummin verotetaan perintöjä kuin työntekoa, palveluja ym.
 
Perintöveron perimisaikataulun puolesta pitää tehdä muutoksia, mutta kun jotain pitää verottaa niin perintöhän on täysin ansaitsematonta tuloa. Mieluummin verotetaan perintöjä kuin työntekoa, palveluja ym.
Olet täysin oikeassa... mutta välillä lapset auttavat vanhempiaan, myös rahallisesti.
Joten "ansaitsematon" on melko subjektiivinen käsite. Niinkuin on "rakkauskin".
Joskus pitää vain tehdä valintoja.
 
Back
Top