Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Vähän terä menee tuolta viisastelulta kun muistaa, että persut pantiin pihalle hallituksesta kun halusivat (noudattaa) ryhtyä noudattamaan hallitusohjelmaa.

Mutta kuinka vain.
On näyttöjä ja on haavekuvia.

Minä tukeudun ensimmäisiin ja sinä jälkimmäisiin. Saatamme molemmat olla väärässä.
 
No olisiko tulos ollut parempi: Aika tuoreessa muistissa minulla, kun Keskusta+KOK+PS avasivat rajamme täysin ja ottivat valtavat määrät pakolaisia maahamme (taisi tulla samalla melkoinen lauma ISIS + FSB (ja vastaavia) kavereita) ja sitä laskua tulemme maksamaan todella kauan. Sama hallitus ajoi alas rajavartiolaitosta ja huoltovarmuuttamme. Oli siellä paljon muuutakin, mutta nämä nyt ensimmäisenä tulivat mieleeni.
Kiva kun korjasit viestisi, yritin jo aiemmin vastata.

Se oli tietysti surullista, miten kyseinen hallitus toimi. Pitää kuitenkin huomioida, että kyseiset toimet johtivat myös siihen, että PS vaihtoi koko puoluejohtonsa. Sen jälkeen tulijoiden määrä on vähentynyt radikaalisti, mutta se on johtunut muiden maiden(Tanska ja Venäjä lähinnä) toimista, EI meidän. Jos Euroopassa jatkuisi sama meno, tänne valuisi aivan samaan tyyliin porukkaa edelleen. Suomi ei sitä reikää paikannut, muut tekivät sen meidän puolesta. Se reikä voidaan myös avata, ilman että meillä on siihen mitään valtaa, ja sitten mennään taas.
 
Se oli sellainen näyttö heiltä ettei heti unohdu. Täydellinen takin kääntö. No siinä taisi Timpalla olla iso rooli.
Sen puoleen on ihan perusteltua odottaa jatkossa jotakin muuta. Aika näyttää mitä sieltä kompromissimyllyn jälkeen lopulta tulee kunhan persut ennemmin tai myöhemmin hallitukseen taas päätyvät.

Jokaisella hallituksella on meikäläisessä järjestelmässä paha tapa olla pettymys ihan kaikille.
 
Meinaatteko kohta taas ryhtyä aseelliseen kapinaan?
Meidän pitäjän väkeä taisi olla Mäntsälässä ainakin hengessä mukana vaikka siitä ei ole isoon ääneen puhuttukaan.

Vastaus kysymykseesi on ei. En ainakaan ole tietoinen uuden kapinan virittelystä.
 
Meinaatteko kohta taas ryhtyä aseelliseen kapinaan?
Tämä on kyllä aika paha heitto. Persujen viimeisin näyttö on epäonnistunut pakolaiscase, mutta vasemmlsto on tainnut ehtiä olla monessa mukana kapinan jälkeen. Varmaan joku fiksu kysyisi, että hoitaisiko oikeisto sodan jälkimaininnit yhtä mukavasti... (lue järjettömät vankileirit ja toiminta/tapahtumat niissä).
 
Tämä on kyllä aika paha heitto. Persujen viimeisin näyttö on epäonnistunut pakolaiscase, mutta vasemmlsto on tainnut ehtiä olla monessa mukana kapinan jälkeen. Varmaan joku fiksu kysyisi, että hoitaisiko oikeisto sodan jälkimaininnit yhtä mukavasti... (lue järjettömät vankileirit ja toiminta/tapahtumat niissä).
Älä nyt. Tässähän eletään vahvasti ajassa. On vain ME ja Punikit. Siihen välimaastoon ei sovi mitään tai ketään.
 
Se oli sellainen näyttö heiltä ettei heti unohdu. Täydellinen takin kääntö. No siinä taisi Timpalla olla iso rooli.

Ainoa näyttö tähän mennessä. Seuraavien vaalien jälkeen varmaan saamme päivitystä.

Ymmärrän ettei ikäviä juttuja halua omistaan muistella mutta mukana nekin kulkevat.

Aika väsynyttä teiltä. Tiedätte hyvin Persujen vaiheet tuon jälkeen, mutta helppoahan se on ilkamoida menneillä, jos ei muuhun pysty...

En ole lähtökohtaisesti mikään Persujen kannattaja, mutta aika vannoutuneita vastustajia vanhentuneine argumentteineen palstalta tuntuu löytyvän...
 
Aika väsynyttä teiltä. Tiedätte hyvin Persujen vaiheet tuon jälkeen, mutta helppoahan se on ilkamoida menneillä, jos ei muuhun pysty...

En ole lähtökohtaisesti mikään Persujen kannattaja, mutta aika vannoutuneita vastustajia vanhentuneine argumentteineen palstalta tuntuu löytyvän...
No itse voisin kyllä harkita Persuja äänestäväni, ,, mutta siellä on taustalla edellinen sanojen syöminen ja toinen ongelma minun ääneni kannalta, ovat henkilöt tyyppiä Ano.
 
Aika väsynyttä teiltä. Tiedätte hyvin Persujen vaiheet tuon jälkeen, mutta helppoahan se on ilkamoida menneillä, jos ei muuhun pysty...

En ole lähtökohtaisesti mikään Persujen kannattaja, mutta aika vannoutuneita vastustajia vanhentuneine argumentteineen palstalta tuntuu löytyvän...
Noin perskohtaisesti en anna poliitikkojen puheille paljoa arvoa. Ne eivät paljoa tulevasta kerro jos ja kun käy niin että puolue saa alle 100 kansanedustajaa ja hallitus on jälleen kymmenien kompromissien koalitio.

PS on jokseenkin näillä samoilla tarinoilla kerran päässyt hallitukseen joten kyllä se kerta toimii näyttönä. Toimii kunnes tulee seuraava kerta.

Siitä olen huolissani että hiatoria toistaa itseään ja puolue hajoaa seuraavallakin kerralla hallitusvastuun tosiolevaisuuden iskiessä märän rätin lailla kasvoille. Kovat toiveet tulevat vesittymään kun törmätään kansainvälisten sopimusten asettamiin rajoitteisiin ja muihin vitukkeisiin kuten yhtäläisiin ihmisoikeuksiin yms.

Hallituksen hajoaminen kesken vaalikauden ei ole kenenkään etu koska kaikki pidemmän valmistelun hankkeet jäävät kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: ER
No itse voisin kyllä harkita Persuja äänestäväni, ,, mutta siellä on taustalla edellinen sanojen syöminen ja toinen ongelma minun ääneni kannalta, ovat henkilöt tyyppiä Ano.
0kPKGPD.gif
 
Back
Top