Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Kävinpä vilkaisemassa Marinin seinää ja tykkäyksiä selatessa voisi tosiaan kuvitella Suomen olevan tarinoiden eeppinen babylonia.
 
Kävinpä vilkaisemassa Marinin seinää ja tykkäyksiä selatessa voisi tosiaan kuvitella Suomen olevan tarinoiden eeppinen babylonia.
Käytkö itse tarkistamassa kaikkien FB/some tykkääjien/seuraajien profiilit ja tarvittaessa poistat/bannaat ne? Siis oletuksena että profiilisi on julkinen ja sulla on paljon seuraajia...
 
Miksi nämä feikkiprofiilit ovat ilmestyneet peukkuttamaan Marinia? :whistle:
Jaa-a. Nuori nainen, pääministeri, ollut ulkomaisissa lehdissä voisi olla yksi syy. Toinen voisi olla persujen ymv. trolliarmeija joka ihan vain saadakseen taas jotain paskanjauhantaa.

Jos luon feikkiprofiilin irakilaisesta Ahmed Bullahista ja peukutan H-a:ta niin rikkoutuuko uutiskynnys?
 
Jaa-a. Nuori nainen, pääministeri, ollut ulkomaisissa lehdissä voisi olla yksi syy. Toinen voisi olla persujen ymv. trolliarmeija joka ihan vain saadakseen taas jotain paskanjauhantaa.

Jos luon feikkiprofiilin irakilaisesta Ahmed Bullahista ja peukutan H-a:ta niin rikkoutuuko uutiskynnys?

Niin varmaan... :D
 
Käytkö itse tarkistamassa kaikkien FB/some tykkääjien/seuraajien profiilit ja tarvittaessa poistat/bannaat ne? Siis oletuksena että profiilisi on julkinen ja sulla on paljon seuraajia...
En seuraa faboa, saatikka ole kiinnostunut seuraajien tai tykkäyksien määrästä. Nyt olin keskustelun vuoksi utelias tarkistamaan tilanteen. Ei ollut Mokkaperseitä, mutta mielenkiintoisia nimiä kuitenkin - näin Suomalaisella fabosivustolla. En ole myöskään tehnyt mitään väitteitä näiden alkuperästä tai syy-yhteyksistä. Joten turha alkaa vänkäämään kanssani.
 
Meinaatko että Marin jotenkin tarvitsisi joitain luotuja feikkiprofiileita peukuttamaan?
Miksipä ei, kun tähän mennessä opitun perusteella kyseessä on ilmeisesti narsismiin taipuva luonne. Ihmiset saattavat tehdä hassujakin asioita. Marin on virheetön ihminen, joka kokee kaikki negatiiviset asiat hyökkäykseksi häntä itseään kohtaan, johtuen kaikesta muusta paitsi hänen virheettömästä toiminnastaan. Unohtamatta vastuun ulkoistamista virkamiehille ja kaikille muille, paitsi itselleen.
 
Miksipä ei, kun tähän mennessä opitun perusteella kyseessä on ilmeisesti narsismiin taipuva luonne. Ihmiset saattavat tehdä hassujakin asioita. Marin on virheetön ihminen, joka kokee kaikki negatiiviset asiat hyökkäykseksi häntä itseään kohtaan, johtuen kaikesta muusta paitsi hänen virheettömästä toiminnastaan.
1618670679033.png

Siis ihan oikeesti, tarvitseeko muutaman lisää joiltain random-henkilöiltä?

Ja jos ne hyökkäykset olisivatkin hänen toimintaansa kohtaan, eivätkä mitään "setämiesten" "pissikset kohkaa" tyylisiä, niin voisi olla eri asia.
 
Melkoinen salaliittoteoria on, että persut luovat Intialaisia feikkiprofiileja nimelta Stalinin Mutapalli jne. jotta saisivat Marinille peukuttajia. :D
Mitäs jos mä sanon että vieläkin voit ostaa rahalla tykkäyksiä esim. omaa yritystä koskien, ja parantaakseen uskottavuuttaan ne tykkäävät muistakin vaikuttaakseen uskottavilta. Niitä tupataan kutsumaan boteiksi...
 
Mitäs jos mä sanon että vieläkin voit ostaa rahalla tykkäyksiä esim. omaa yritystä koskien, ja parantaakseen uskottavuuttaan ne tykkäävät muistakin vaikuttaakseen uskottavilta. Niitä tupataan kut
Niin, miksi persut ostaisivat peukutuksia Marinille?

Salaliittoteoriako? :D
 
Niin, miksi persut ostaisivat peukutuksia Marinille?

Salaliittoteoriako? :D
Niin no miksi Marinin pitäisi hankkia random peukutuksia? Kun niistä peukutuksista ei oikeesti kukaan välitä, ja hänellä on paremmatkin peukuttajat kuin jotkut randomit.

Katsotaanko koska tilit on luotu? Mun veikkaus on että jälkeen tämän hallituksen muodostamisen...
 
Tässä Destin avaa Twitterin bottiongelmaa videollaan:


Häneltä ihan ok sarja suurimmista someista. Tosin voisi suhtautua hieman kriittisemminkin twitterin, facen jne. vastuihin.

edit: joku haastateltava twitterin henkilö kertoo heidän poistavan päivittäin n. 7-8 milj. bottiaccounttia. Siis päivittäin...
 
Viimeksi muokattu:
Niin no miksi Marinin pitäisi hankkia random peukutuksia? Kun niistä peukutuksista ei oikeesti kukaan välitä, ja hänellä on paremmatkin peukuttajat kuin jotkut randomit.

Katsotaanko koska tilit on luotu? Mun veikkaus on että jälkeen tämän hallituksen muodostamisen...
Ei muutako tutkimaan, ilmoita sitten kun olet löytynyt persujen olevan syyllisiä Marinin positiivisiin peukutuksiin. :D
 
Katso liite: 49173

Siis ihan oikeesti, tarvitseeko muutaman lisää joiltain random-henkilöiltä?

Ja jos ne hyökkäykset olisivatkin hänen toimintaansa kohtaan, eivätkä mitään "setämiesten" "pissikset kohkaa" tyylisiä, niin voisi olla eri asia.
Siis ihan oikeasti! katsoitko niitä peukuttajia? Niitä on siellä hieman enemmän kun muutama. Nuo muutama esimerkki mitkä kerrottiin oli vain hauskimmat ja läpinäkyvimmät.
 
Back
Top