Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Noh, Prismassa voi joutua rahvaan kanssa jonottamaan (haisee hieltä) kunigas katkarapuja, ja ne jäähtyy.. minkäs teet jonon ohi pitäs päästä...
– Olen ylpeä siitä, että saan elää ja toimia yhteiskunnassa ja johtaa maata, jossa pääministerit itse siivoavat ja pesevät oman kotinsa vessat, jossa presidentit voivat matkustaa metrolla ja raitiovaunulla ja jossa meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa, hän sanoi poliittisessa katsauksessaan SDP:n puoluekokouksessa.
Onhan se huvittavaa miten lähes joka tilanteeseen löytyy Marinilta populistinen kommentti, mutta sitten toimitaan itse täysin päinvastoin.

Vihreät eivät nyt onnistuneetkaan sabotoimaan Suomen etuja kuten silloin kun Ville Niinistö lobbasi meille kielteisiä tulkintoja EU . ssa. Sekös Villeä sapettaa .

Ville Niinistö syyttää Marinia ja muita ministereitä luonnonsuojelun vesittämisestä EU:ssa: "Kolhu Suomen maineelle ja metsäluonnon tulevaisuudelle"​

Ylen näkemän kirjeenvaihdon mukaan pääministeri Marin sekä ministerit Mika Lintilä ja Matti Vanhanen lobbasivat keväällä Brysselissä, että puunpoltto luokiteltaisiin kestäväksi energiamuodoksi eikä metsän hakkuutapoja rajoitettaisi. He saivat tahtonsa läpi. Marin sanoo Ylelle, että hallitus on sopinut yhdessä linjat, joita pääministeri esittää EU:ssa.

Karu tosiasia on, että Vihreiden kanssa ei pysty kohta kukaan tekemään yhteistyötä tän ilmastohysterian takia. Jopa Vassarit vaikuttaa ihan järkeville ja ennustettaville Vihreiden sijaan.
Mikäli Vasemmistoliitto hylkäisi tuon armeijan hankintojen systemaattisen vastustuksen, jne... niin tässä vaiheessa VL olisi ylivoimaisesti parempi hallituskumppani Vihreisiin verrattuna, mikäli minä olisin hallitusta muodostamassa.

Toimittajan mukaan summat ovat alvittomia.

Sanna, jos jollakin muullakin sattuisi olemaan tärkeä työ, saisiko hankkia kylmiä ruokia alvivapaasti, että arki sujuisi?

Kaverin puolesta kyselen.

Lisäys - joku on VNK:ssa ottanut asiakseen askarrella ja leikkaillut tulosteen päälle paperilappusia, ettei toimittajan peijooni ja kansalaiset näkisi millaisia kylmiä elintarvikkeita, juomia ja tupakkia Sanna on ostanut.

Digisiirtymä on täällä! (siis poispäin)

1622690162378.png

Viimeksi muokattu:
Toivotaan sentään, että ne taannoiset häät tuli maksettua omasta pussista, eikä serviisiä ahdettu valtion piikkiin. :)

Onhan se huvittavaa miten lähes joka tilanteeseen löytyy Marinilta populistinen kommentti, mutta sitten toimitaan itse täysin päinvastoin.

Pm voisi käydä kaupassa, jos olisi aikaa. Hän voisi tehdä puuroa, jos kehtaisi. Voisi siivota vessansa, jos sitä ei tekisi joku muu. Aika monta -isiä on ilmestynyt Sandenkin real-toimintaan vs. puheenparret kansalle.

Mutta ollaan sentään iloisia, että tietty tapakulttuuri selvästi tervehtyy, pahinta on ollut miesten johtama tapamaailma, jossa on kähmitty ja salailtu. Nuorten naisten johdolla tästä päästään selvästi eroon. VVMn johtaja osoitti jo, miten avoimesti voidaan tilata valtion piikkiin kaikenlaista, eikä sitä tarvi edes salailla. Työmaan lentopisteillä on kiva hursaltaa ja niin edelleen. PM nokittaa kympillä ja yrittää panna paremmaksi. Eli selvästi parempaan päin ollaan menossa.

Hus hus, voitte hajaantua, täällä ei ole mitään nähtävää. :)

Back