Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Marin saa nuorekkuudellaan julkisuudenhallintaa.
Todennäköisesti ja ainakin toistaiseksi. Tuollaisen ihmisen heikkous on se, että kun aina selviytyy sen suuremmitta kolhuilta niin ei myöskään opi mitään. Itse varmuus kasvaa ja samoin kasvaa sitten ongelmat. Jossain kohtaa (ennemmin tai myöhemmin) kaikki sitten kosahtaa kintuille ja pudotus voi olla kova. Siinä voikin sitten mennä kaikki mainetta myöden. Siinä on lapsikin sitten joskus koulussa ihmeissään, että miksi äiti on maan vihatuimpia tai nauretuimpia ihmisiä.
 
Ennemmin minä demareita äänestän kuin kokkareita.
Kummassakin on hyvät ja huonot puolet. Demareiden politikan seurauksena tulee todennäköisemmin olemaan hyvinvointi valtion laajempi alasajo mitä kokoomuksen politiikan seurauksena.
 
Sanna on harmissaan kun suuri yleisö näki miten julkimot ja pääministeri näiden mukana viettää vapaa-aikaansa. Antaa mielenkiintoisen kuvan perhe-elämästä...
Pääministerin asemassa ei ole yhdentekevää mitä vapaa-ajallaan tekee.
 
pois, wanha.
 
Ahtisaarelle tuli vekki planeettaan rapujuhlilla ja Katainen vietiin Töölöön tikattavaksi vaalibileistä. Katainen löi päänsä kukkaruukkuun. En tiedä oliko syynä liukkaat kengät kuten Maralla:cool:
 
Osa mediasta tuntuu olevan jo liipasin herkistettynä. Osa taas yrittää vielä vähän puolustella, että kuka prkle vuoti julkisuuteen.
 
Sanna on harmissaan kun suuri yleisö näki miten julkimot ja pääministeri näiden mukana viettää vapaa-aikaansa. Antaa mielenkiintoisen kuvan perhe-elämästä...
Pääministerin asemassa ei ole yhdentekevää mitä vapaa-ajallaan tekee.
Lyhyestä virsi kaunein: Tuollainen käytös ja tuossa kunnossa oleminen EI VAIN SOVI pääministerille vaikka olisi miten ihana ja nuori ja nainen ja sdp
 
Ennemmin minä demareita äänestän kuin kokkareita.
Tämä. Jauhokaustin ainoa voittaja on kokoomus. Vaikka ryssä levittäisi mitä törkyä kenestä tahansa meidän pikkupoliitikosta, tai töhöilisivät itse kuten bile-pääministerimme, mikään ei muutu naton yms suhteen. Mutta Orpo hieroo karvaisia käsiään.
 
Osa mediasta tuntuu olevan jo liipasin herkistettynä. Osa taas yrittää vielä vähän puolustella, että kuka prkle vuoti julkisuuteen.
Noh, sitä varmaan selvitellään, mutta tulipahan mieleeni - kuvamateriaali on kuvattu ykstyisasunnossa, eli kotirauhan piirissä olevassa tilassa. Olisikohan laissa joitain mainintoja tällaisen materiaalin levittämisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Back
Top