Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Luotetaan siihen, että pääministerillä on puhtaat jauhot pussissa!Jokaisella puolueella on näköjään oma hakkaraisensa. SDP profiloituu nyt jännästi bileiden ja jauhojen sekaan ? Mitä ihmeen jauhoja ?
.
Todennäköisesti ja ainakin toistaiseksi. Tuollaisen ihmisen heikkous on se, että kun aina selviytyy sen suuremmitta kolhuilta niin ei myöskään opi mitään. Itse varmuus kasvaa ja samoin kasvaa sitten ongelmat. Jossain kohtaa (ennemmin tai myöhemmin) kaikki sitten kosahtaa kintuille ja pudotus voi olla kova. Siinä voikin sitten mennä kaikki mainetta myöden. Siinä on lapsikin sitten joskus koulussa ihmeissään, että miksi äiti on maan vihatuimpia tai nauretuimpia ihmisiä.Marin saa nuorekkuudellaan julkisuudenhallintaa.
Kummassakin on hyvät ja huonot puolet. Demareiden politikan seurauksena tulee todennäköisemmin olemaan hyvinvointi valtion laajempi alasajo mitä kokoomuksen politiikan seurauksena.Ennemmin minä demareita äänestän kuin kokkareita.
Luotetaan siihen, että pääministerillä on puhtaat jauhot pussissa!
Parempi olla noin korkeassa asemassa. Muuten sais taas hävetä sitäkin.Luotetaan siihen, että pääministerillä on puhtaat jauhot pussissa!
Tuskin noilla palkoilla ja noilla seurueilla on mitään paskaa, leikattua jauhoa pussissa?Luotetaan siihen, että pääministerillä on puhtaat jauhot pussissa!
Olisipa vain juonutkin, mutta nyt ei oikein siltä vaikuta.Vaikka Sannalle vapaa-aika kuuluukin,niin aikamoista arvostelukyvyn puutetta osoittaa se,että juo itsensä tuossa asemassa tuohon tilaan..
Lyhyestä virsi kaunein: Tuollainen käytös ja tuossa kunnossa oleminen EI VAIN SOVI pääministerille vaikka olisi miten ihana ja nuori ja nainen ja sdpSanna on harmissaan kun suuri yleisö näki miten julkimot ja pääministeri näiden mukana viettää vapaa-aikaansa. Antaa mielenkiintoisen kuvan perhe-elämästä...
Pääministerin asemassa ei ole yhdentekevää mitä vapaa-ajallaan tekee.Juhlimiskohu: Sanna Marin astui median eteen –”Olen tehnyt täysin laillisia asioita”
Pääministeri Marin kommentoi keskiviikkoiltana julkaisua juhlimisvideota. Pääministeri sanoo käyttäneensä juhlissa vain alkoholia eikä ole nähnyt juhlissa huumeidenkäyttöä. ”Olen harmissani siitä, että nämä ovat levinneet julkisuuteen”, Marin sanoo.www.uusisuomi.fi
Ensimmäistä kertaa Marinin itsevarmuus oli haastattelussa vähän karissut.Olisipa vain juonutkin, mutta nyt ei oikein siltä vaikuta.
Huumeiden käyttäminen lisää tunneskaalan ääripäitä. V***tuskin on entistä suurempaa. Nyt selvästi veetutti oikein kunnolla.Ensimmäistä kertaa Marinin itsevarmuus oli haastattelussa vähän karissut.
Tämä. Jauhokaustin ainoa voittaja on kokoomus. Vaikka ryssä levittäisi mitä törkyä kenestä tahansa meidän pikkupoliitikosta, tai töhöilisivät itse kuten bile-pääministerimme, mikään ei muutu naton yms suhteen. Mutta Orpo hieroo karvaisia käsiään.Ennemmin minä demareita äänestän kuin kokkareita.
No niin, selvä tapaus.. eikö huomattu nenänpäässä olevaa selvää valkoista
Noh, sitä varmaan selvitellään, mutta tulipahan mieleeni - kuvamateriaali on kuvattu ykstyisasunnossa, eli kotirauhan piirissä olevassa tilassa. Olisikohan laissa joitain mainintoja tällaisen materiaalin levittämisestä.Osa mediasta tuntuu olevan jo liipasin herkistettynä. Osa taas yrittää vielä vähän puolustella, että kuka prkle vuoti julkisuuteen.