Kysymys kuuluu, onko tuo järjestely tehty sitä varten, että pääministeri voi ruveta ryyppäämään kun huvittaa.
Onko pääministerin harkintakyy kohdallaan, kun hän tuollaista tekee toistuvasti, eikä itse näe lainkaan toimineensa väärin
Onko Sanna Marinin harkintakyky riittävällä tasolla, kun hän nähdyllä tavalla altistaa pääministerin alttiiksi vaikuttamiselle. "Minua ei voi kiristää" hän totesi, mutta tuo ei taida kyllä oll ihan riittävä tae, kun kyse on äärimmillään jopa valtakunnan turvallisuudesta. Kyllä voi Sanna, ja suurempi ihme on jos tuollaista touhua ei yritetä käyttää hyväksi millään tavoin.
Minun silmääni paistaa, että Marin on jonkun sortin addikti, voi olla että isän alkoholismigeeni pyrkii pintaan. Kyllä alkoholistikin voi olla luotettava, mutta riippuvuus alentaa todennäköisyyttä, montaakin kautta.
Sitten tulee vielä uskottavuus. Ei ole sinänsä iso asia, että pääministeri sanoo ettei kaulaa ole nuolta vaikka kuvamateriaalista selvästi näkyy muuta. Lomankeskeytysselittelyt kuuluvat samaan kategoriaan. Jankkaaminen valtioneuvoston kokouksista kysyttäessä työkunnossa voi vastauksena tyydyttää häntä itseään, mitta uskottavuuden kannalta sillä ei ole tekemistä.
Ei kannata enää katsoa Sanna Marinin henkilöä, vaan pääministeri on poliittisesti rampa ja altistanut itsensä kiristykselle. Nyt riittää yksi kuva, ja sellainen saattaa jo olla olemassa, kenen käsissä se sitten lieneekään.
Kaikki muut vaihtoehdot ovat parempia, riippumatta seuraajan sukupuolesta tai henkilöstä.