Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

- pääministeri on ollut viikonlopun festareilla
- hänet on nähty siellä kunnon gänässä
- hän on ollut yhteydessä kymmenien miljardien asiasta toiseen valtiopäämieheen

Mikä voisi mennä pieleen :rolleyes:
Vaikka kaikki hyvin asiallisen mediahahmon Sanna Marinin 900t seuraajaa laittaisivat tanssivideonsa, vaikka yläosattomissa
niin ei se muuta faktaa arvovalta-aseman murenemisesta pääministeritasolla.
Toki minä ymmärrän että armeijan käymättömänä, tyypillisenä naisimmeisenä
nämä sotakuviot ovat stressaavia .Sivuvaikutukset läntiseen Eurooppaan ovat yhden kyrvän aikaansaannosta.
Mennäänkö eteenpäin,sen aika näyttää.
En jaksa uskoa että tämä oli demareiden tarkkaan laskelmoitua vaalikikkailua.

Nämä johtovastuun siirtymiset ovat olleet selvillä jo ammoisista ajoista lähtien.
Sitä voidaan alikersantti laittaa bailatessa tuuraaman joukkeen johtajaa, vällee komppanian päälliköksi asti.
Katso liite: 65561

Kollaalla komppanian johtajuuden otti lopulta korpraali.

Prkle.. olisi siinä ollu savotta, kun korppi aikanani olisi joutunu alkaa johtamaan komppaniaa.

Kollaalla komppanian johtajuuden otti lopulta korpraali.

Prkle.. olisi siinä ollu savotta, kun korppi aikanani olisi joutunu alkaa johtamaan komppaniaa.

Ei se niin hankalaa ole, kerran ylikessuna ja myöhemmin kerran vääpelinä herrat antoivat rajakomppanian hoitooni muutamaksi tunniksi.. :)

Enemmän pohdin sitä kuinka vastaan puhelimeen tai muuhun jos joku virallisempi taho kysyy... ja mikä show siitä alkaa kun ressu au kertoo olevansa kpääl..

Sanon suoraan mitä ajattelen: Sanna kusee, paskantaa ja vielä oksentaa pääministeri-instituution päällä ja vetää sen vielä paksatunkiosta läpi.
Tuo saatanan likka pitäisi saada vankilatuomion siitä hyvästä.
Ei huono harkinta ja arvostelukyvyttömyys sinänsä ole rikoksia. Jos olisi niin puoli arkadianmäkeä istuisi pytyssä...

Mutta totta kyllä se että jos tämän jälkeen vielä halutaan jonkun ravistelevan pääministeri-instituutiota niin siihen hommaan pitää sitten jo nostaa tuksu....

Harmi kun et ole pääministeri ;)
Joo, en ole enää.

Jos mietitään mitä huonoa ja hyvää tuosta töhöilystä on seurannut, niin epätasapaino on huikea.

Pääministerin - wi Siis vain Sanna Marinin uskottavuus ja liikkumatilan ovat huvenneet olemattomiin, ja alttius kiristykselle on noussut korkeuksiin

Hyvänä puolena on se, että hän on paljastanut luonteensa, noin huonosti harkitseva ei ole kelvollinen johtamaan maata. Todennäköisesti hän kuitenkin johtaa, mikä tulee meille aivan järkyttävän kalliiksi.

Vihreät on hallituksessa kuin sika vatukossa, eivätkä varmasti jätä käyttämättä pääministerin heikkoutta hyväkseen. Mitä tekee kepu - vaalibudjetista tulee sellainen että oksat pois.

Sitten on vielä ulkoinen vaikutus. Pitäisin pienenä ihmeenä, jos rankempia kuvia ei olisi ulkopuolisilla. Marin on velkaantunut ja repinyt suutaan siihen mallin, että kaatuminen ei ole vaihtoehto. Toiminen omaa kanssa vastaan ja oman itsensä puolesta ei tuota muutenkaan ongelmia.

Huomattava on, että pelkästään uhka kuvista tai muusta kompromaatista riittää, ja muokatut kuvatkin kelpaavat hyvin tilanteessa, jonka kohde itse on pohjustanut näinnpokkeuksellisen hyvin.

Ja ei, minä en hybridivaikuta. Se, joka pyrkii lakaisemaan asiat maton alle, toimii yhteiskuntaamme vastaan.

Viimeksi muokattu:
Taas voi öyhötää, kun polisikaan ei tutki..

Poliisi ei aloita esitutkintaa videosta, jossa näkyy pääministeri Marin​

• Tykkää
Reactions: mow

Suora lähetys: Sanna Marin liikuttui kyyneliin Lahden torilla – ”Minä otan opiksi”

Itku väännetty, saken är klar. Mutta mihin unohtui lapset, ajatelkaa edes lapsia!

– Minä otan opiksi, minä teen työni niin hyvin kuin tähänkin asti. Mutta minä ajattelen Ukrainaa, mitä ajattelen teitä ja minä teen työni, Marin päätti puheensa.

Tunnisteeseen tarrasivat nopeasti käytännössä kaikki, sekä Marinia paheksuvat että puolustavat tahot. Joukosta löytyy hyvinkin todennäköisesti esimerkiksi Venäjän informaatiovaikuttajia, joille syntynyt narratiivi huumeidenkäytöstä ja vastuuttomasta juhlinnasta on todellista herkkua Suomen Nato-jäsenyyden kynnyksellä.

En todellakaan ihmettelisi josko Venäjä käyttäisi ylilautaa informaatiovaikuttamisen kanavana. Tuohan on suorastaa ideaali kanava syöttää kaikkea kivaa ja yllättävää

Ja uutta videota pukkaa. Tekstin mukaan kuvattu samalla reissulla sunnuntaiaamuyöstä klo 4:00 aikaan.

Uusi video leviää pääministeri Marinista: kaulailee yökerhossa intiimisti Olavi Uusivirran kanssa​

Sannalla vielä ihan hyvät mahdollisuudet saavuttaa jotain, mihin kukaan muu pääministeri ei ole tietääkseni pystynyt.
67014b9c82aa6c1c.jpg

Ja uutta videota pukkaa. Tekstin mukaan kuvattu samalla reissulla sunnuntaiaamuyöstä klo 4:00 aikaan.

Uusi video leviää pääministeri Marinista: kaulailee yökerhossa intiimisti Olavi Uusivirran kanssa​

Perjantai 19.8.2022 klo 14:33

Ei se niin hankalaa ole, kerran ylikessuna ja myöhemmin kerran vääpelinä herrat antoivat rajakomppanian hoitooni muutamaksi tunniksi.. :)

Enemmän pohdin sitä kuinka vastaan puhelimeen tai muuhun jos joku virallisempi taho kysyy... ja mikä show siitä alkaa kun ressu au kertoo olevansa kpääl..

Olen sijaistanut korppi aikana vain yliluutnanttia.

Silloin mietin samaa

Back