Sannalla vielä ihan hyvät mahdollisuudet saavuttaa jotain, mihin kukaan muu pääministeri ei ole tietääkseni pystynyt.
Katso liite: 65719
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sannalla vielä ihan hyvät mahdollisuudet saavuttaa jotain, mihin kukaan muu pääministeri ei ole tietääkseni pystynyt.
Katso liite: 65719
Kuva otettu vuonna 2002 eli 7 vuotta Ahon pääministeriyden jälkeen..
Mutta Sauli myös otti ansiota Nato-optiosta - ikäänkuin olisi sen toimintaa vaalinut ja nyt totesi sen toimineen. Kuitenkin vuosi sitten hän suoranaisesti toppuutteli Natokeskustelua viitaten milloinkansanäänestykseen milloin kvanttiteorioihin tai milloin mihinkin. Suoraselkäisyys on toki eduksi - vaikka sitten jälkeenkinpäin. Itse kriittisellä hetkellä hän kuitenkin tarvitsi kansaa työntämään presidentti liikkeelle.Sauli Niinistön puhe on monipolvisempi. Hänellä on varovainen, hyvin laaja-alainen näkökenttä, jossa on sekä korkeus että syvyys. Onhan hän kokeneempikin tietysti.
Niinistö katsoo globaalisti: Eurooppa ja Suomi ovat vain osa palettia.
"Hyvin huolestuttavaa on myös monen vanhan tutun geopoliittisen kipupisteen aktivoituminen yhtä aikaa. Niillä saattaa olla välillistä yhteyttä Venäjän sotatoimiin, mutta aivan riittämiin omaakin käyttövoimaa – onpa kyse sitten Serbian ja Kosovon väleistä tai Lähi-idän moninaisista konflikteista. Globaalin rauhan ja turvallisuuden kannalta olisi erityisen kohtalokasta, jos Taiwaninsalmella kytevä jännite roihahtaisi ilmiliekkeihin."
Tasavallan presidentti Sauli Niinistön puhe suurlähettiläskokouksessa 23.8.2022
Tasavallan presidentti Sauli Niinistön puhe suurlähettiläskokouksessa 23.8.2022 - Tasavallan presidentti Sauli Niinistö
Arvoisat edustustojen päälliköt, hyvät naiset ja herrat Tapaamme pitkän tauon jälkeen fyysisesti samassa tilassa. Kun pandemiatilanne sen vihdoin nyt sallii, tämä formaatti on taas tuttu ja turvallinen. Mutta maailma ympärillämme...www.presidentti.fi
En todellakaan ihmettelisi josko Venäjä käyttäisi ylilautaa informaatiovaikuttamisen kanavana. Tuohan on suorastaa ideaali kanava syöttää kaikkea kivaa ja yllättävää
Katos joo, mites tää mun ruudulle nousi...no samapa tuo, vanha uutinen siis!Perjantai 19.8.2022 klo 14:33
yritän tukeutua faktoihin, en kevyisiin heittoihin, joiden tarkoitus on ilmiselvä.
Ihan alkuun tulee ainakin mieleen, että kontaktit olisi hoidettu päiväsaikaan eikä Ruisrockin viheriöltä tai aamuyön tunteina. Voin myös olla väärässäkin.Mikä tässä faktassa on sellaista mitä et pysty hyväksymään faktana ja aiheuttaa esitetyn asian lakaisemista maton alle kevyenä heittona ?
YLE kirjoittaa tiistaina 12.7. - Pääministeri Sanna Marin (sd.) on ollut viikonloppuna yhteydessä Saksan liittokansleri Olaf Scholziin kaasujätti Uniperin tilanteen vuoksi, pääministerin esikunnasta kerrotaan.
Tämä on usein toistettua ja pääministeri itsekin vahvistaa - Sanna Marin oli lehtitietojen mukaan 8-10.7.2022 Ruisrockissa.
Kysymys on että hoitko pääministeri asiaa edes kunnossa tuona viikonloppuna, vai oliko yhteydessä oikeasti ollenkaan ?
Kyllähän faktojen perään voi kysellä ja niitä esittää jos tieto on yleisesti saatavilla.
Siihen en usko että pääministerin kanslialla olisi syytä keksiä itse juttuja tiedotusvälineille.
.
Syyttelet kaikkia muita spekulaatioista, valehtelusta, vaikuttamisista ja itse heittelet ihan samanlaisia mutu tuntuma hommia.Ihan alkuun tulee ainakin mieleen, että kontaktit olisi hoidettu päiväsaikaan eikä Ruisrockin viheriöltä tai aamuyön tunteina. Voin myös olla väärässäkin.
No kumpi on todennäisempää, että pääministeri on hioitanut asiansa päiväsaikaan vai kännissä yöllä?Syyttelet kaikkia muita spekulaatioista, valehtelusta, vaikuttamisista ja itse heittelet ihan samanlaisia mutu tuntuma hommia.
Ja eipä se poliisi tutkinut Rydmaniakaan aluksi.
Olisiko oikea muoto "pääministeri on hoitanut asiansa kännissä?"No kumpi on todennäisempää, että pääministeri on hioitanut asiansa päiväsaikaan vai kännissä yöllä?
Yleisö oikeasti kysyy: onko pääministeri hoitanut asiansa a) kännissä päiväsaikaan vai b) kännissä ilta/yöaikaan ?No kumpi on todennäisempää, että pääministeri on hoitanut asiansa päiväsaikaan vai kännissä yöllä?
Kollaalla komppanian johtajuuden otti lopulta korpraali.
Prkle.. olisi siinä ollu savotta, kun korppi aikanani olisi joutunu alkaa johtamaan komppaniaa.
Muutama tunti tarvii vielä lisää näyttelykoulutusta, että pääsee edes Amber Heard tasolleSuora lähetys: Sanna Marin liikuttui kyyneliin Lahden torilla – ”Minä otan opiksi”
Video: Sanna Marin liikuttui kyyneliin kesken puheen – ”Minä otan opiksi”
Pääministeri Sanna Marin sanoi Lahden torilla, että hänkin kaipaa synkkien pilvien keskellä joskus iloa ja hauskanpitoa.www.iltalehti.fi
Eikö muuta enää keksi?Muutama tunti tarvii vielä lisää näyttelykoulutusta, että pääsee edes Amber Heard tasolle
Veikkaan että kivat hävittäjät (potentiaalisesti vaikka Kreikan kyykyttämiseen) kiinnostaa enemmän kuin pohjoismaise bilehilut. Toki jälkimmäiset varmasti panomielessä kiinnostavat kun etelään eksyvät - julkisesti toki pitää paheksuaKäsitit väärin.
Erdo on poliittinen opportunisti, ja pystyy kyllä lukemaan kansansa mielialoja jossain määrin. Jos siellä yleinen mielipide muuttuu piirunkin verran Sannan örveltämisen takia, Erdo haistaa sen ja hyödyntää sitä.
Muuten olen kyllä samaa mieltä turkkilaisten hyödyllisyydestä Suomen puolustuksen suhteen.
Jos myyjänä on Onni Sarmaste tai Tiina Jylhä niin ei kannata rahoja laittaa...
Tai joku poliitikko, niiden puheisiin ei todellakaan voi luottaa, puhumattakaan tekemisistä.Jos myyjänä on Onni Sarmaste tai Tiina Jylhä niin ei kannata rahoja laittaa...