Aika soiva peli. Jos Sakon luodit edelleen karkailee niin varmaan tästä saisi lisenssitKAR-21 A Finnish assault rifle test to 550 meter.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika soiva peli. Jos Sakon luodit edelleen karkailee niin varmaan tästä saisi lisenssitKAR-21 A Finnish assault rifle test to 550 meter.
Tietäs vaan mikä noissa painavissa haloissa oikein viehättää vai siirrytäänkö suoraan pitkään patruunaan niin saadaan normaalipainoinen kivääri?Aika soiva peli. Jos Sakon luodit edelleen karkailee niin varmaan tästä saisi lisenssit![]()
Ei todellakaan ole mikään painava halko. Tuossa olisi minun mielestä (käytännön omakohtaiseen kokemukseen perustuen) oikea valinta kenttäarmeijan seuraavaksi aseeksi.Tietäs vaan mikä noissa painavissa haloissa oikein viehättää vai siirrytäänkö suoraan pitkään patruunaan niin saadaan normaalipainoinen kivääri?
3.7kg tyhjälle 5.56nato kiväärille on kyllä yläkantissa vaikka miten suomilasien läpi katsoisi.Ei todellakaan ole mikään painava halko. Tuossa olisi minun mielestä (käytännön omakohtaiseen kokemukseen perustuen) oikea valinta kenttäarmeijan seuraavaksi aseeksi.
Noo, enhän minä tuon videon perusteella mitään tiedä jos muutenkaan. Kieli poskella. Kestääkö piippu kuinka jos losottaa menemään. Pysyykö tarkkuus. Entä käyntivarmuus, liipaisin. Saako kiinaritähtäimeen luontaisen asennon jne.Tietäs vaan mikä noissa painavissa haloissa oikein viehättää vai siirrytäänkö suoraan pitkään patruunaan niin saadaan normaalipainoinen kivääri?
Kannattaa kokeilla ja verrata omaan arskaan miten raskaalta tuntuu. Ite vaihtaisin heti ja väliä maksaisin.3.7kg tyhjälle 5.56nato kiväärille on kyllä yläkantissa vaikka miten suomilasien läpi katsoisi.
No mikä estää vaihtamasta??? Tosin en suosittele vaihtoa, koska vaihdossa aseiden määrä ei lisäänny. Hankkii vaan entisen lisäksi uutta.Kannattaa kokeilla ja verrata omaan arskaan miten raskaalta tuntuu. Ite vaihtaisin heti ja väliä maksaisin.
No mikä estää vaihtamasta??? Tosin en suosittele vaihtoa, koska vaihdossa aseiden määrä ei lisäänny. Hankkii vaan entisen lisäksi uutta.![]()
Niin siihen alle 3kg arskaan saa laittaa jo vähän lelujakin kiinni ja ollaan edelleen alle karin painon jossa ei ole tähtäimiä taikka liekinsammutinta/suujarrua.Kannattaa kokeilla ja verrata omaan arskaan miten raskaalta tuntuu. Ite vaihtaisin heti ja väliä maksaisin.
Kyllä tuo pitää jossain vaiheessa laittaa. Sen verran tullut tänä vuonna hankintoja tehtyä, että hellasärön määrä on hälyttävällä tasolla.No mikä estää vaihtamasta??? Tosin en suosittele vaihtoa, koska vaihdossa aseiden määrä ei lisäänny. Hankkii vaan entisen lisäksi uutta.![]()
Niinpä mutta harva laittaa sitä painoa vain painon takia, sillä olisi hyvä saavuttaa myös jotain muuta...Ei aseissa paino ole kaikki kaikessa. Oleellista on "lisäpainolla" saatu etu. Siis jos mitään etua onkaan. Moni loppukäyttäjä laittaa kivääriin lisäpainoa ihan itse arvioiden hyötyvänsä siitä. Eli kiikarin, vaimentimen, hihnan... En tiedä onko Karin "lisä"-painolla etuja vaiko ei.
Ei se nyt kilpa-aseelle niin paljon painoa ole.3.7kg tyhjälle 5.56nato kiväärille on kyllä yläkantissa vaikka miten suomilasien läpi katsoisi.
Itse ajattelen karin lähinnä palvelus kivääriksi, kilpa hommiin löytyy parempiakin.Ei se nyt kilpa-aseelle niin paljon painoa ole.