Salaliitot

Tässä ihan käytännön pila millä voi aiheuttaa harmia viholliselle.
Kun kävelen kaupungilla, varsinkin jossain pääesikunnan läheisyydessä, niin aina joku seuraa.
Olen ottanut tavaksi tehdä aina vähän väliä täyden kierroksen korttelin ympäri. Tässä vaiheessa seuraaja älyää lopettaa, mutta hetken kuluttua joku toinen jatkaa hommaa.
Laitan aina merkinnän muistikirjaani tukkimiehen kirjanpidolla. Joskus teen ihan huvin vuoksi paljon pidemmän kävelyn kuin oli tarkoitus.
Kyllä naurattaa kun myöhemmin lasken mikä määrä resursseja viholliselta on kulunut ja aivan hukkaan.

Samalla kunto kasvaa. Hyötyliikuntaa!
 
Huomasin muuten ympärilläni pörräävät venäläisten dronet jo ajat sitten. Tein viime kesänä hieman testejä heidän kustannuksellaan. Käppäilin öisin ympäri Oulua pyöräteitä pitkin, jotenkin he aina osasivat tulla vastaan, minne ikinä meninkin. Toisinaan pujahdin jonnekin pimeään paikkaan, jotta minun olisi helppo tarkkailla taivasta, tai oikeammin, valoa joka seuraili minua ja vaihtoi välillä suuntaa, mutta tuli aina perässäni. Öisin venäläiset on muuten helpompi erottaa suomalaisista.

Mitä venäläisten järjestämiin väijytyksiin tulee, niin olen havainnut että ainakin 95% heidän toiminnastaan, on pelkkää bluffia. He yrittävät jatkuvasti harhauttaa, tai noh.. Olen huomannut että muutkin osapuolet bluffaa. ;)

Montaako kansalaisuutta täällä muuten on liikkeellä? Jenkit havaitsin vasta viime kesänä, tai oikeastaan hoksasin sen silloin kerran kun yksi heistä, joka oli seurannut minua jo pitkään. Tuli samoihin valoihin ja päätin näyttää hänelle komeasti keskaria. (Kyse ei ollut rasismista, vaan yksityisyydestä, jota minulla tuntuu olevan nykyään niin kovin vähän.) Hän sai totaalisen raivarin ja päätti avutua minulle suullisesti, mikä taitaa olla kiellettyä. Hän puhui amerikan englantia ja slangista sain käsityksen että hän on lähtöisin suurkaupungista.

Heidän johtajansa (venäläisten) lienee edelleen sama vanha herra, jonka näin toissakesänä Oulussa silloisen kämppäni lähistöllä. Sen muuten näkee kun he liikkuvat. Kaikki muut, myös oikeat pahikset, osoittavat hänelle pelkoa ja alamaisuutta. Nimesin hänet Gandalfiksi, hän näyttää aivan Ian Mckenneliltä. Varmaan saman ikäinenkin kun Galdalf.

Kännykkäni on/OLI hauska vehje vielä syksyllä. Olen tehnyt sillä usein hauskoja testejä venäläisten kustannuksella ja havainnut että he reagoivat siihen yleensä aina tosissaan. Toisinaan olen googlaillut eri osoitteita ennen ulos lähtöäni. He kirmaavat yleensä paikalle jo etukäteen, tai ainakin he tekivät sitä aiemmin. Kerran syksyllä näin heidät röökillä naapuritalon eri parvekkeilla. Olen nähnyt samat tyypit aiemmin kesällä Oulussa, molemmilla oli punainen huppari, huppu vedettynä pään päälle, jotta en näkisi korvamikkiä, toisella oli jopa peruukki! ja aurinkolasit. Aurinko vain paistoi hänen selkänsä takaa. Tupakkatauko näytti kestävän ikuisuuden joten päätin vähän keppostella. Avasin youtubesta sketsin: Kuolemaantuomittu: Viimeinen tupakka. Yhtäkkiä molemmat punapaidat päättivät maastoutua yhtäaikaa.

Naapurustoni venäläiset näköjään vaihdetaan säännöllisesti, osa heistä osaa ihan mallikkaasti suomeakin, mutta se ei ihan riitä kun 90% olemuksesta vihjaa että he eivät ole täältäpäinkään. Heidän suurin virheensä ovat he itse. Kasvot ovat kovin slaavilaiset ja he yleensä yrittävät peitellä sitä kaikin tavoin. He ovat myös liikkeellä väärään aikaan ja väärissä paikoissa. He eivät osaa olla luonnollisia. He ovat aina jotenkin liian epävarmoja. Jos heille menee juttelemaan, mitä en yleensä tee, he säikähtävät joka kerta.

Mitä on Gandalfin piipussa?
 
Tajuan kyllä että tämä on vakava paikka, mutta silti.. Olen huomannut monia aika koomisia asioita elinympäristössäni. Jostain pitää repiä huumoria ja olen usein havainnut että venäläisten toiminta herättää toisinaan repeilyä muissakin naapurustoni henkilöissä. (Heidän henkilöllisyyttään en lähde arvailemaan.) Joka kerta kun menen lähikauppaan ruokaostoksille, venäläiset seuraavat, tai oikeastaan.. siellä usein on jo venäläinen odottamassa. Etenkin viime kuukausina tämä on tapahtunut joka ikinen kerta. Hän joko räplää hermostuneesti pelikonetta välillä vilkuillen ympärilleen tai sitten hän kävelee hyllyjen välissä muka haeskellen jotakin ja huomatessaan minun olevan menossa kassalle päin, hän ryntää sinne yhtä aikaa.

Minusta on alkanut tuntua että se liittyy jotenkin puhelimeni ohjelmistoihin tai dataan.
 
Kun täällä pohditaan kuinka venäjän trollit, kaksoiskansalaiset, vanhankoulun ostajat, turistit/ostosmatkailijat jne, vaaratavat suomen turvallisuuden.
Ehkä tällä uutisoinnilla on vain tarkoitus kääntää katse pois oikeista ongelmista.







Suomen ja Venäjän suhteet 8:08
Entinen pääministeri Esko Aho toimii Venäjän talousvallan ytimessä – Nyt Aho vastaa kritiikkiin ja kertoo, miksi hän meni pakotepankin hallitukseen

27b39dd93f70471989457438e192c7b5.jpg

Venäjän varapääministeri Olga Golodets ja Esko Aho keskustelivat kesällä 2017 Pietarin talousfoorumissa. (KUVA: ANDREI MAKHONIN)


8f3f60d9738545c7be2ae0591bbb1208.jpg

Esko Aho ja Aleksei Kudrin Sberbankin yhtiökokouksessa toukokuussa 2017. (KUVA: STOYAN VASSEV / TASS)
1456262345064b33951b2127ea8017d2.jpg

Presidentti Vladimir Putin ja Sberbankin pääjohtaja German Gref kaveerasivat 23. marraskuuta 2018 Mriyan kylpylässä Venäjän miehittämällä Krimillä. (KUVA: ALEXEI DRUZHININ / TASS)
 
Lincolnin ja Kennedyn tapauksissa on niin paljon yhtäläisyyksiä, ettei kyse voi olla sattumasta:

Abraham Lincoln valittiin kongressiin 1846.
J.F. Kennedy valittiin kongressiin 1946.

Lincoln valittiin presidentiksi 6.11.1860.
Kennedy valittiin presidentiksi 8.11.1960.

Molempien seuraaja oli Johnson etelävaltioista.
Andrew Johnson , syntynyt 1808 ja
Lyndon Johnson, syntynyt 1908.

Lincolnin murhaaja Booth oli syntynyt 1839.
Kennedyn murhaaja Oswald oli syntynyt 1939.
Molemmat ammuttiin ennen oikeudenkäyntiä.

Booth ampui teatterissa ja piiloutui varastoon.
Oswald ampui varastosta ja piiloutui teatteriin.

Lincoln ammuttiin Ford-teatterissa. Kennedy ammuttiin Ford-yhtiön valmistamaan autoon, merkiltään Lincoln.

Lincolnilla oli sihteeri nimeltään Kennedy. Kennedyllä oli sihteeri nimeltään Lincoln.

Sihteeri Kennedy yritti estää Lincolnia menemästä murhapaikalle.
Sihteeri Lincoln yritti estää Kennedyä menemästä murhapaikalle.
 
SUOMEN SALAISIN PAIKKA

IMG_20190113_140209.jpg
Sisäänkäynti on vahvasti vartioitu.

IMG_20190113_134220.jpg
Koneen nousun jälkeen aura peittää jäljet.

Pääkohde on sääasema. Yleisesti luullaan että siellä mitataan säätä.
Siellä kuitenkin tuotetaan salakoodattuja METAR-sanomia. Salauskoodi murrettiin viime vuonna. Tapauksen jälkeen kentän toiminnan on sanottu loppuvan ja EFHF METAR-sanomat ovat hävinneet. Asian voi tarkistaa Ilmailusää sivustolta:
https://ilmailusaa.fi

Toimintaa kuitenkin aiotaan jatkaa salassa julkisuudelta. On paljastunut, että kentän sanomat löytyvät AWSMETAR-listasta salausavaimella ILHF. AWSMETAR-koodia ei ole vielä pystytty murtamaan.

IMG_20190113_134547.jpg
Kuvausautomme meni liian lähelle sääasemaa ja aseistetut miehet pysäyttivät sen. Tapauksesta lähti SAL 1 luokiteltu SPECI joka kuitenkin on poistettu ilmailusää -sivustolta.
 
Kun täällä pohditaan kuinka venäjän trollit, kaksoiskansalaiset, vanhankoulun ostajat, turistit/ostosmatkailijat jne, vaaratavat suomen turvallisuuden.
Ehkä tällä uutisoinnilla on vain tarkoitus kääntää katse pois oikeista ongelmista.

Suomen ja Venäjän suhteet 8:08
Entinen pääministeri Esko Aho toimii Venäjän talousvallan ytimessä – Nyt Aho vastaa kritiikkiin ja kertoo, miksi hän meni pakotepankin hallitukseen

27b39dd93f70471989457438e192c7b5.jpg

Venäjän varapääministeri Olga Golodets ja Esko Aho keskustelivat kesällä 2017 Pietarin talousfoorumissa. (KUVA: ANDREI MAKHONIN)


8f3f60d9738545c7be2ae0591bbb1208.jpg

Esko Aho ja Aleksei Kudrin Sberbankin yhtiökokouksessa toukokuussa 2017. (KUVA: STOYAN VASSEV / TASS)
1456262345064b33951b2127ea8017d2.jpg

Presidentti Vladimir Putin ja Sberbankin pääjohtaja German Gref kaveerasivat 23. marraskuuta 2018 Mriyan kylpylässä Venäjän miehittämällä Krimillä. (KUVA: ALEXEI DRUZHININ / TASS)

Kudrin ja Gref ovat molemmat varsin osaavia talousihmisiä, mutta eivät ole yli kymmeneen vuoteen olleet politiikan polttopisteessä ministereinä. Olivat silloin, kun Venäjä uudistui ja vaurastui.
 
En tiedä kuuluko edes tähän ketjuun, mutta minusta mystisin ja mielenkiintosin tiedemies on Nikola Tesla.

En edes tiedä onko oikein käyttää sana "mystinen", kun mies oli keksinyt kaikenlaista ja osan keksinnöistä vei hautaan. Tai niitä on jemmattu tulevaisuutta varten.
Mm "Tesla väitti tehneensä myös monenlaisia epätavallisia keksintöjä, kuten kosmisilla säteillä toimivan moottorin, uuden energiamuodon, ajatusten valokuvauksen sekä kuoleman tai rauhan säteen, jossa oli valtava sotilaallinen voima.[4]"
 
En tiedä kuuluko edes tähän ketjuun, mutta minusta mystisin ja mielenkiintosin tiedemies on Nikola Tesla.

En edes tiedä onko oikein käyttää sana "mystinen", kun mies oli keksinyt kaikenlaista ja osan keksinnöistä vei hautaan. Tai niitä on jemmattu tulevaisuutta varten.
Mm "Tesla väitti tehneensä myös monenlaisia epätavallisia keksintöjä, kuten kosmisilla säteillä toimivan moottorin, uuden energiamuodon, ajatusten valokuvauksen sekä kuoleman tai rauhan säteen, jossa oli valtava sotilaallinen voima.[4]"
Philadelphia koe muistaakseni oli teslan ja Einsteinin projekti
 
Back
Top