SRA SM 201x
Yleiskilpailun sijoitus
Sija Kerroin kokonaispisteet no nimi luokkaa
59 70,5886 647,4603 xx xx xx Varsinais-Suomi RES 50Avo
Yksi esimerkki noista yli ikäisi toiminnallisen ammunnan harrastajista.
Jotka eivät sovellu nuorten harjoitusten vetäjäksi.
( On muuten täysipäinen, asiansa osaava niin ampujana kuin kilpailujen järjestäjänä. Ampuu lajeja ristiin joten näkemystä riittää )
On kummaa että radalta halutaan pois sellaiset henkilöt jotka osaavat, viitsivät ja haluavat tehdä työtä harrastuksen eteen
Samaa olen itsekin huomannut.
Suomessa tuntuu, etta kokemus on vahintaa 200-vuotta koulua, sen lisaksi viela pitaa olla kaksi muuta yliopisto-tutkintoa, seka kadettikoulun suurimman kusipaan maine.
Itselle aikanaan eras "herra" yli-luutnantti ilmoitti ampumaradalla, etta asioita ei voi tehda noin, vaan nain, koska han on
sentaan lukenut joten tietaa miten pitaa ampua.
Toki omat kokemukset ampumisestahan ovat huonot, puhumattakaan taydellisesta kokemattomuudesta kaupungissa tapahtuvasta laukausten vaihdosta, liikkumisesta taikka siita, etta itseani kohti olisi ammuttu.
Onneksi kuitenkin asiasta voi lukea, jolloin oppii kaiken.
Jokainen voi arvata, etta oma halukkuuteni loppui valittomasti ja heti. Enaa ei kiinnosta vittuakaan katsella, kuunnella, yrittaa kertoa kaiken lukeneille upseereille yhtaan mitaan. Nykyaan harjoittelen ystavieni kanssa ja vedan heille "ilkeita" treeneja.
Itse en kilpaile, se ei minua kiinnosta, mutta seuraan niita aina mielellani. Ampuminen urheiluna on hieno laji, varsinkin SRA.
Tosin niin on ilkkarillakin ampuminen!
Tulipahan avauduttua taas....