Beerfect
Eversti
Naises on menny tökkimään neulalla kondomipakettia tai popsinut tahallaan raskautta edistäviä vitamiineja eikä e-pillereitä, mahdollisesti nenäsi edessä, outo hymy kasvoillaan ja silmiin katsoen.Hyvät reserviläisveljet...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naises on menny tökkimään neulalla kondomipakettia tai popsinut tahallaan raskautta edistäviä vitamiineja eikä e-pillereitä, mahdollisesti nenäsi edessä, outo hymy kasvoillaan ja silmiin katsoen.Hyvät reserviläisveljet...
Mulla on ikävä O-v:n (postaamia) pillukuvia.![]()
Mut ei se ole samakylläkai niitä pi**ukuvia löytyy kun googlat!
Naises on menny tökkimään neulalla kondomipakettia tai popsinut tahallaan raskautta edistäviä vitamiineja eikä e-pillereitä, mahdollisesti nenäsi edessä, outo hymy kasvoillaan ja silmiin katsoen.Onko hän myötäihmetellyt kanssasi tyyliin "Mä oon raskaana! Taas! Tämä on ihme! Miten tää on mahdollista!
" tjsp? Ei ole sattumaa tämä, ei...
![]()
Odota vaan sitä seitsemättäkin... 7 veljestä hänen tavoitteena? Tai Suomen ennätys? Et voi luottaa siihen kirurgiin joka tulee katkaisemaan piuhasi. Hänet on lahjottu naisesi toimesta vain tekemään pari pintaviiltoa.
Mut hei, jos haluat ja uskallat ja kantti kestää, niin nyt on elämäsi tilaisuus ottaa sarkastinen titteli "kuudestilaukeava".
Tai vaihda avatar vain vaivihkaa revolveriin. Lapsikatraaseen voi kai puolestaan viitata aikanaan rakastavalla nimellä sixpack.
Ai saakeli... mulla ei käynyt tuo mielessäSixpackiä voisin käyttää oikein vihaisena...tulee nimittäin Kataisen hallitus mieleen![]()
Tuossa taannoin oli video jossa patrian joku isompi heppu puhui ja täällä sitten haukuttiin ralli englantia niin onko tuo nyt sitten parempaa? Ainakin nuo alkupään puhujat ottaa itsellä aivoon ja pahasti.
Tuo MU90 "euro" torpedo on passelin kokoinen. Sitä voisi jopa miettiä F35 ruumaan taikka lennokilla kannettavaksi.
Tuossa taannoin oli video jossa patrian joku isompi heppu puhui ja täällä sitten haukuttiin ralli englantia niin onko tuo nyt sitten parempaa?
Ai saakeli... mulla ei käynyt tuo mielessä. Minä vain ajattelin viattomia asioita kuten olutta. Vähänkö olen onnistunut syrjäyttämään kotimaisen politiikan mielestäni. Tuskinhan tässä jaksaa odottaa että dementia pääsee kunnolla vauhtiin. Etanolin kittaamisen avustuksella. Kuusi lasta tosin tarkoittaa sitä että se on oma suvereeniteettinsä, eli siinä mielessä olette vieneet itseänne lapsihallituksen ja hirmuvallan alle. 2 aikuista adminia vs. 6 lapsiprosessia = aikuiset ovat alistettu vähemmistö. Eikö teitä niinku yhtään huoleta että ne liittoutuu teitä vastaan ihan organisoidusti?
![]()
Uupuneina menette nukkumaan ja aamulla heräätte teipin rutinaan... kädet ja nilkat teipattuina sängyn päätyyn... "Elä huoli iskä ja äiti, me ollaan tehty ruokaa teillekin. Ei teidän tarvii koko viikkoa siinä olla."
![]()
”.Ei liittynyt mitenkään.
(Sillä luulin että tämä asia on jo käsitelty loppuun)
Vaan viestini liittyy puhtaasti ”EK” viestiin.
Joka haluaa jatkaa aiheesta.
Ps.
Kun painoin ”vastaa lainaten” niin vastaus kentässä oli kaksi viestiä.
Ja kun poistin edellisen, niin tuo osa jäi sinne vahingossa ”-Sami-
Ei. Hänen englanti ei ole parempaa kuin muiden, mutta ongelma meidän englanissa on meidän kieli. Se murtaa englantia todella pahasti, joten joskus rallienglanti särähtää todella pahasti kantaihmisen korvaan ja ne tokasee: "Eh. What did you say?"
Suomalainen aksentti on todella harvinainen koska meitä on todellisuudessa hyvin vähän. Se englanti mitä kouluissa opetetaan ei ole aivan puhdasta vaan helpompaa amerikan englantia. Jo pelkästään se määrä mitä jenkeiltä tulee ulos päivittäin on kammattova. Britti englanti on paljon pienempi, puhumattakaan sen alalajeista pitkin saari valtakuntaa.
Joten jos joku britti joskus tokaisee että voisitko toistaa, niin sitä ei tule säikähtää vaan ymmärtää että meidän kielemme ei vaan helpolla taivu lontooksi. Itseasiassa joku kielitieteilijä joskus mulle tokaisi että Suomi on yksi maailman vaikeimmista kielistä ymmärtää taikka kääntään. Tämän vuoksi ei pidä hävetä jos suullinen lausumien ei taivu yhtä helposti kuin esim. lukemisen ymmärtäminen.
”.
Se ei kuulu lainaukseen/viestiin.
Mutta jatketaan sitten tällä linjalla.
Terv.
"Senkin ********* *******"
Pitäiskö meidän vihdoin tehdä rauha?
Ainakaan meiltä ei kouluaikana vaadittu kummoista ääntämistaitoa. Oletettavasti sama kaikkialla. Sen sluibailun jäljet näkyvät ja kuuluvat hyvin läpi valtakunnan.Lausunnan opettelu on oma epämukava lajinsa joka vaatii motivaatiota. ...Ja varmaan jopa oppilaskohtaista ohjausta?
![]()
Olenpa tainnut nähdä sinua sitten, jos ei sitten täällä ole muitakin potkutsyklistejä. Joskus nähnyt ikkunasta kun potkupyöräilijä mennyt pyörätiellä.Tänään Haminassa liikkeellä...Polkutsykkelillä.
Olenpa tainnut nähdä sinua sitten, jos ei sitten täällä ole muitakin potkutsyklistejä. Joskus nähnyt ikkunasta kun potkupyöräilijä mennyt pyörätiellä.