Sekalaista mussuttelua

Kts. ylempi postaus.

Toi "Ottoville" on muuten mielenkiintoinen hahmo täällä mp.netin foorumilla. Välillä tulee mieleen, kun katselee hänen postaamiaan todella mielenkiintoisia historiallisia kuvia että "siinäpä kaveri joka löytää niitä hienoja kuvia. Mistähän se löytää ne? Mäkin haluun!" Ja sitten hän iskee ja välillä tulee taas mieleen, että ihmekkös tuo että kaveri on modejen hampaissa koko ajan kun kyseessä on varmaan klanipää, joka postailee neo-nazi tavaraa ja joka asuu vielä 35-vuotiaana vanhempiensa alakerrassa.

Hassua.
 
Sattuipa hassusti.

Näin että naapuriin koetettiin murtautua ja lähdinpä sitten ulos ottamaan siitä selvää. Nappasin kuvan autosta mutta pahukset näkivät sen vaikka salamavaloa en käyttänyt. Sieltä tuli pari veijaria kyselemään että mitä teen ja hetken aikaa sain hämättyä että "kunhan iltakävelyllä 2330 olen ja en mä mitään kuvia ole ottanut". Lähdin kävelemään ihan eri suuntaan. Seurasivat autolla hetken aikaa mutta sitten se taisi mennä jakeluun että kuvia löytyy ja alkoivat jahtaamaan minua autolla ihan kunnolla. Menihän se juoksujalaksi ennen kuin pääsin harhauttamaan kotio ja laittamaan oven takalukkoon. Sen jälkeen 112 ja odottelemista. Mutta sellaista nykySuomessa. Katso liite: 12002
 
Pientä mastoutumis hauskuttelua, molemmissa kuvissa seison melkein samassa paikassa.:

Maastoutumiskokeilu%20008_zpsd18nmnse.jpg



Tässä kuvass eniten paljastaa tumma kauluri.
f6048c6c-610d-40d8-b0f3-57c4bcba3402_zpssq2jlau3.jpg


======================================================================

Ylemmässä kuvassa tämmöinen puvustus:

Maastoutumiskokeilu%20010_zpszw6qto3l.jpg


Alemmassa kuvassa tämä puku, huppu pään yli vedettynä:
26ce2ea2-6ffb-4881-b760-2b5196fc4eaa_zpsjrsgjqi5.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kts. ylempi postaus.

Toi "Ottoville" on muuten mielenkiintoinen hahmo täällä mp.netin foorumilla. Välillä tulee mieleen, kun katselee hänen postaamiaan todella mielenkiintoisia historiallisia kuvia että "siinäpä kaveri joka löytää niitä hienoja kuvia. Mistähän se löytää ne? Mäkin haluun!" Ja sitten hän iskee ja välillä tulee taas mieleen, että ihmekkös tuo että kaveri on modejen hampaissa koko ajan kun kyseessä on varmaan klanipää, joka postailee neo-nazi tavaraa ja joka asuu vielä 35-vuotiaana vanhempiensa alakerrassa.

Hassua.



Kaikki kuvat jotka sain pystyin poistettu.
Voit laitaa sopivia kuvia itse niin paljon kuin haluat.
Kannattaa käyttää tuota ”Raportoi” painiketta kun kerran noin haittaa että joku viitsii tehdä jotain.

Asun kyllä kotona akan ja lasten kanssa (joista yksi lähtee armeijaan ensivuonna).
Ja lähden tästä tunnin päästä xxxxxx reserviläisten palkintojen jakoon.

Joten tuo haukkumine ei mennyt aivan putkeen.

Ja tuon nimittelyn (klanipää ) voit lopettaa alkuunsa senkin ********* *******.
 
Kaikki kuvat jotka sain pystyin poistettu.
Voit laitaa sopivia kuvia itse niin paljon kuin haluat.
Kannattaa käyttää tuota ”Raportoi” painiketta kun kerran noin haittaa että joku viitsii tehdä jotain.

Asun kyllä kotona akan ja lasten kanssa (joista yksi lähtee armeijaan ensivuonna).
Ja lähden tästä tunnin päästä xxxxxx reserviläisten palkintojen jakoon.

Joten tuo haukkumine ei mennyt aivan putkeen.

Ja tuon nimittelyn (klanipää ) voit lopettaa alkuunsa senkin ********* *******.

Noh noh... Ei siitä nyt ollut kyse. Varmaankin ilmaisin itseäni täysin väärin. En todellakaan usko että olet joku "vanhempien kellarissa asuva klanipää". Se oli vain sellainen ilmaisu joka taisi mennä hieman pieleen. Se perustui niihin kuviin mitä laitoit tänne foorumille. Mistäpä minä tiedän, voit olla vaikkapa äärivasemmistoa ja laitoit ne sarkastisessa mielessä... Se on tämän nettifoorumien ongelma että ilmeitä ja ironioita ei ymmärretä.

Tein selkeästi väärin kun tein olettamia ihmisestä hänen postaamien kuvien perusteella. Se on minun virhe.

Ja nyt totean rehellisesti että anteeksi. Tein virheen. Ei todellakaan ollut tarkoitus loukata sinua. Piste.

Terv.
-Sami-
 
Noh noh... Ei siitä nyt ollut kyse. Varmaankin ilmaisin itseäni täysin väärin. En todellakaan usko että olet joku "vanhempien kellarissa asuva klanipää". Se oli vain sellainen ilmaisu joka taisi mennä hieman pieleen. Se perustui niihin kuviin mitä laitoit tänne foorumille. Mistäpä minä tiedän, voit olla vaikkapa äärivasemmistoa ja laitoit ne sarkastisessa mielessä... Se on tämän nettifoorumien ongelma että ilmeitä ja ironioita ei ymmärretä.

Tein selkeästi väärin kun tein olettamia ihmisestä hänen postaamien kuvien perusteella. Se on minun virhe.

Ja nyt totean rehellisesti että anteeksi. Tein virheen. Ei todellakaan ollut tarkoitus loukata sinua. Piste.

Terv.
-Sami-
No, etpä ole ensimmäinen, jonka vuoksi Ottoville kuviaan poistaa.

Välillä on rehellisesti sanottuna vaikea päättää, miten tyyppiin suhtautuu. Osa posteista on todella hyviä ja sitten välillä kuvissa on sitten jotakin sangen hämmästyttävää. Pahinta on reaktio, eli jos joku on sitä mieltä, että esim. koira syömässä kuollutta ei ole korrekti postaus tai että SS:ää ihannoiva kuva voidaan tulkita jonkinlaiseksi kannanotoksi, ranteet aukeavat välittömästi ja suunnilleen kaikki viestihistoria poistetaan marttyyrihengessä.

Silti mieluummin O-v kuin Hejsanin inkarnaatio.
 
Mulla on ikävä O-v:n (postaamia) pillukuvia. :( Vai oliko se joku muu joka niitä rohkeni laittaa? O-v:lle pitäisi myöntää erikoislupa. Millä muulla foorumilla on erotiikkavastaava?

Ja koska mulla on kokemusta viestihistorian poistamisesta (sen yrityksestä) jossainhengessä, voin sanoa että täällä se ei onnistu kuin korkeintaan 2 viikon takaiselta ajanjaksolta. Sen jälkeen et voi muokata postauksiasi, vaan oletettavasti joutuu valehtelemaan jotain ylläpidolle jos haluaa pommittaa sitä vanhemmat viestit.
 
No, etpä ole ensimmäinen, jonka vuoksi Ottoville kuviaan poistaa.

Välillä on rehellisesti sanottuna vaikea päättää, miten tyyppiin suhtautuu. Osa posteista on todella hyviä ja sitten välillä kuvissa on sitten jotakin sangen hämmästyttävää. Pahinta on reaktio, eli jos joku on sitä mieltä, että esim. koira syömässä kuollutta ei ole korrekti postaus tai että SS:ää ihannoiva kuva voidaan tulkita jonkinlaiseksi kannanotoksi, ranteet aukeavat välittömästi ja suunnilleen kaikki viestihistoria poistetaan marttyyrihengessä.

Silti mieluummin O-v kuin Hejsanin inkarnaatio.

Ensinäkin kannattaa katsoa mistä puhuu.

Koiralle ei syötetty ruumista vaan se oli hyvin voipa pentu, joka oli varmasti syönyt elääkseen, sitä ruokaa mitä oli tarjolla.
Niin kuin videosta näkyi. Video vain kertoi hyvin mitä, sodan todellisuus on.
Samaan aikaan ruumiita lentele pitkin venäjän teitä (toisessa ketjussa) ilman että se ketään haittaa.
Ei haittaa minuakaan, sillä ei niitä ole pakko katsoa.
Mutta noitahan youtube täynnä jokaisen katsottavaksi joten onko niitä tarpeen tuoda tänne.

Kun puhutaan ruumiiden häpäisyttä, niin miten sitten täällä on kuvia venäläisistä naisista housut kintuissa kun suomalaiset ovat varmistaneet asian.
(Niin ja siinä näkyy pillukin)
Tai jäätynyt sotilas on tien viitana.



Olisi aika tunnustaa ettei sota ole vian kaunis asia.

45456676.cached.jpg


Ps. Voit vapaasti laitaa niitä parempia ja korrekteja kuvia kerran osaat.


tumblr_oftrptS9Fd1s3cxuno1_1280.jpg




Tässä lopuksi ”ihanne kuvasi” ( ei natsi tunnuksia, ei ruumiita, ei historiallista arvoa vain siisti ja puhtoinen kuva)



Ps. Voit vapaasti laitaa niitä parempia ja korrekteja kuvia .
 
Viimeksi muokattu:



Tässä lopuksi ”ihanne kuvasi” ( ei natsi tunnuksia kirjoitti:
Ps. Voit vapaasti laitaa niitä parempia ja korrekteja kuvia .
QUOTE

Ilmeisesti tuo kommentti liittyi myös minuun...

En tiedä mitäpä pitäis tehdä. Pyysin jo anteeksi ja olen edelleen sitä mieltä että tein virheen.

Terv.
"Senkin ********* *******"
 
Viimeksi muokattu:
Tampereella käydessäni tuli huomattua kyseinen tontti, itse seisoin tiellä ja tien toisella puolella takanani heti järvi. Tontista järveen matkaa tien leveys ja hiukan ihan tasaista rantaa. Korkeus eroa oli tosi vähän.

En ole mikään rakennus suunnittelija mutta minusta tuo vaikuttaa hiukan liian vetiseltä tontilta.
Varmaan saa hiukan uudet asukkaat paikkaila haljenneita seiniä.
Itse aikoinaan asunnut merenranta talossa ja se oli kyllä kuivemmalla maalla mutta silti maa hiljalleen valui kohti merta ja seinät talossa halkeili.
20161030_171426.jpg
 
QUOTE

Ilmeisesti tuo kommentti liittyi myös minuun...

En tiedä mitäpä pitäis tehdä. Pyysin jo anteeksi ja olen edelleen sitä mieltä että tein virheen.

Terv.
"Senkin ********* *******"


Ei liittynyt mitenkään.

(Sillä luulin että tämä asia on jo käsitelty loppuun)

Vaan viestini liittyy puhtaasti ”EK” viestiin.
Joka haluaa jatkaa aiheesta.

Ps.

Kun painoin ”vastaa lainaten” niin vastaus kentässä oli kaksi viestiä.
Ja kun poistin edellisen, niin tuo osa jäi sinne vahingossa ”-Sami-[/QUOTE] ”.

Se ei kuulu lainaukseen/viestiin.


Mutta jatketaan sitten tällä linjalla.
Terv.
"Senkin ********* *******"
 
Viimeksi muokattu:
Riippuen kuun ja tähtien asennosta, voi aika olla lyhempi tai pidempi.
Yllä olevan kartan perusteella siirtymää on huomiselle jonkin verran, mutta tämän päivän asennoista päätellen, koska kuu ja tähdet vaikuttavat, päivityksen katko tullee olemaan 3h 25min.
Lisäedellytyksenä - jos Allah suo......
 
Hyvät reserviläisveljet...ei hyvää päivää sentään. Olen ollut täältä jonkin aikaa poissa paristakin syystä. Ensinnäkin työpaikalla on osa-aikaisia lomautuksia ja tuuraan kymppimiehenä vähän milloin ketäkin, siinä sivussa omat hommat hoitaen. Siksi olen joko ollut kotosalla jumalattoman kiireisenä tai sitten työpaikalla jumalattoman kiireisenä. En ole EDES kerinnyt katsomaan minkkiketjua läpi.

Mutta se toinen syy sitten...voi veljet...mä olen todellakin sivuston "sotilasarvoni" mittainen henkilö. Jos ei mitään yllättävää tapahdu, niin puolen vuoden päästä olen kuuden lapsen isä. Ei hassummin kynäniskaiselta, introvertilta nörttipojulta. Ja sanottakoon, että tämä siis tapahtui huolimatta siitä, että ns. medikalisaatioratkaisut olivat kyllä käytössä. Ilmeisesti asia on hoidettava mekaanisella tavalla. Eli allekirjoituksen mukaisesti - jos eivät suostu stenaamaan koko SMLNKO/83:sta jonkin Halosen junaileman yksipuolisen sopimuksen vastaisena ihmisoikeusrikkomuksena, niin ainakin se on dekottava. Piuhat poikki oikeen kunnolla, 33 vuotta sitten ei sentään ollut mitään langattomia ratkaisuja tässä asiassa joten ihme jos ei tähän nyt sitten lopulta jää...???

Niin että se taas sitten vähäksi aikaa siitä MAAKKistelusta. Minä varmistan puolustusvoimien tulevaisuuden miehistö- ja rahoituspohjaa tuottamalla taistelijoita ja nettomaksajia (I hope), onneksi teidän veromarkoista riittää ainakin vielä hetkellisesti muutama liira ja jeni subventoimaan tätä touhua, ei nimittäin /c kohta enää kestäisi muuten :rolleyes:

Huh huh sentään. Ai niin, mulla on eilisestä lähtien 9 hengen auto valmiiksi keltaisessa omatunniste-värissä. Eli jos ja kun jotain sissiliikettä tänne tulevaan Savo-Karjalan oblastiin värkätään (lue: SUPOn viimeaikaiset lausunnot) niin täältä löytyy köyhän miehen miehistönkuljetusvaunu, liukuovesta voi nohevampi taistelija roiskia vaikka PKM:llä.

Olipas sekava viesti. o_O
 
Back
Top