Poistettu jormas2000 pyynösttä.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kts. ylempi postaus.
Toi "Ottoville" on muuten mielenkiintoinen hahmo täällä mp.netin foorumilla. Välillä tulee mieleen, kun katselee hänen postaamiaan todella mielenkiintoisia historiallisia kuvia että "siinäpä kaveri joka löytää niitä hienoja kuvia. Mistähän se löytää ne? Mäkin haluun!" Ja sitten hän iskee ja välillä tulee taas mieleen, että ihmekkös tuo että kaveri on modejen hampaissa koko ajan kun kyseessä on varmaan klanipää, joka postailee neo-nazi tavaraa ja joka asuu vielä 35-vuotiaana vanhempiensa alakerrassa.
Hassua.
Kaikki kuvat jotka sain pystyin poistettu.
Voit laitaa sopivia kuvia itse niin paljon kuin haluat.
Kannattaa käyttää tuota ”Raportoi” painiketta kun kerran noin haittaa että joku viitsii tehdä jotain.
Asun kyllä kotona akan ja lasten kanssa (joista yksi lähtee armeijaan ensivuonna).
Ja lähden tästä tunnin päästä xxxxxx reserviläisten palkintojen jakoon.
Joten tuo haukkumine ei mennyt aivan putkeen.
Ja tuon nimittelyn (klanipää ) voit lopettaa alkuunsa senkin ********* *******.
No, etpä ole ensimmäinen, jonka vuoksi Ottoville kuviaan poistaa.Noh noh... Ei siitä nyt ollut kyse. Varmaankin ilmaisin itseäni täysin väärin. En todellakaan usko että olet joku "vanhempien kellarissa asuva klanipää". Se oli vain sellainen ilmaisu joka taisi mennä hieman pieleen. Se perustui niihin kuviin mitä laitoit tänne foorumille. Mistäpä minä tiedän, voit olla vaikkapa äärivasemmistoa ja laitoit ne sarkastisessa mielessä... Se on tämän nettifoorumien ongelma että ilmeitä ja ironioita ei ymmärretä.
Tein selkeästi väärin kun tein olettamia ihmisestä hänen postaamien kuvien perusteella. Se on minun virhe.
Ja nyt totean rehellisesti että anteeksi. Tein virheen. Ei todellakaan ollut tarkoitus loukata sinua. Piste.
Terv.
-Sami-
No, etpä ole ensimmäinen, jonka vuoksi Ottoville kuviaan poistaa.
Välillä on rehellisesti sanottuna vaikea päättää, miten tyyppiin suhtautuu. Osa posteista on todella hyviä ja sitten välillä kuvissa on sitten jotakin sangen hämmästyttävää. Pahinta on reaktio, eli jos joku on sitä mieltä, että esim. koira syömässä kuollutta ei ole korrekti postaus tai että SS:ää ihannoiva kuva voidaan tulkita jonkinlaiseksi kannanotoksi, ranteet aukeavat välittömästi ja suunnilleen kaikki viestihistoria poistetaan marttyyrihengessä.
Silti mieluummin O-v kuin Hejsanin inkarnaatio.
-Sami-
QUOTETässä lopuksi ”ihanne kuvasi” ( ei natsi tunnuksia kirjoitti:Ps. Voit vapaasti laitaa niitä parempia ja korrekteja kuvia .
Ilmeisesti tuo kommentti liittyi myös minuun...
En tiedä mitäpä pitäis tehdä. Pyysin jo anteeksi ja olen edelleen sitä mieltä että tein virheen.
Terv.
"Senkin ********* *******"
Yllä olevan kartan perusteella siirtymää on huomiselle jonkin verran, mutta tämän päivän asennoista päätellen, koska kuu ja tähdet vaikuttavat, päivityksen katko tullee olemaan 3h 25min.Riippuen kuun ja tähtien asennosta, voi aika olla lyhempi tai pidempi.