D
Deleted member 1262
Guest
Näistä mp.netin myllyistä saisi kyllä tehtyä mainion saippuaoopperan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näistä mp.netin myllyistä saisi kyllä tehtyä mainion saippuaoopperan.
kyllä mun suusta olisi tullut , jos ei suomeksi niin ruotsiksiVoi ku joskus ois porukka koossa jossain kapakassa. Mikä meteli siitä syntyiskään
Jumalauta, wikipedia on väärässä. En ole kersantti!
Ja jos tähän viestiin joku vielä tykkäyksen laittaa, niin laitan Hänet omaan ignore-ketjuun.
Oletkote helsinkiläiset koskaan kuulut tämän: Mä olen sieltä päin missä syödän karvoja........jotakin tommosta?Helsinkiläisenä tämä "Jos Helsinki haluaa riitaa" ajatus on outo, Helsinki riitaa tuskin haluaa.
Espoo ja Vantaa ovat täynnä yrityksiä, mikä lienee selitys.
Olen samaa mieltä kaikkia tarvitaan, mutta maakunta lienee eriasia kuin hajaasutusalueen kuolevat kylät.
Joo, ko. oli vuorokauden ignore-tilassa, kun niin lupasin. Sinänsä hieno oivallus häneltä. Poistin äsken. Ei prkle, ei tämmöinen vanha jorma enää pärjää näille koulutetuile naisille näissä somehommissa. Toisaalta, jos käteen annettaisiin kolme tulitikkua, sadeviitta, kompassi ja ongenkoukku ja sanottaisiin; 30km päässä on sitten seuraava leiri, selviydy, aikaa 8 tuntia. Veikkaisin että oltaisiin aika lailla samaan aikaan maalissa. Tuo kapakkatapaaminen kuullostaa ihan hyvältä, voisi @Sardaukar n kanssa loppuillasta vääntää kättä.(Anteeksi, oli ihan pakko)
Moro. haluatko jäsen @Honcho Tosiaan itsesi ignore-listalle. En usko, kyllä minullakin huumorintajua on, ei näissä opashommissa muuten pärjäisi. Olen muutenkin tykännyt viesteistäsi, ollaan ehkä vielä samalta kulmalta kotoisin.
Eikö täällä ole kalastajia??
On mutta lohta ei ole tullut uisteltua.Eikö täällä ole kalastajia??