Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Voi ku joskus ois porukka koossa jossain kapakassa. Mikä meteli siitä syntyiskään:)

Meno ois varmaankin samanlaista kun työpaikan pikkujouluissa klo 24.00 jälkeen...

Korealainen kuva Jeesuksesta, aika treenattu! :)

jesus-muskler-700x954.jpg

The Junkers Ju - 52.From Vienna to Venice on Iron Anne
2031426.jpg

Valitettavasti ”venäläinen kopio” alkuperäinen tuli eilen Alfa- Tv:ltä.

Joten ei voi laitaa muualle:(:(:(.

Kannatta katsoa ”kanavalta” jos vielä tulee.

Ps Lentäjä ei taida olla aivan nuorimmasta pääatä.

Helsinkiläisenä tämä "Jos Helsinki haluaa riitaa" ajatus on outo, Helsinki riitaa tuskin haluaa.
Espoo ja Vantaa ovat täynnä yrityksiä, mikä lienee selitys.
Olen samaa mieltä kaikkia tarvitaan, mutta maakunta lienee eriasia kuin hajaasutusalueen kuolevat kylät.
Oletkote helsinkiläiset koskaan kuulut tämän: Mä olen sieltä päin missä syödän karvoja........jotakin tommosta?

(Anteeksi, oli ihan pakko) :D
Joo, ko. oli vuorokauden ignore-tilassa, kun niin lupasin. Sinänsä hieno oivallus häneltä. Poistin äsken. Ei prkle, ei tämmöinen vanha jorma enää pärjää näille koulutetuile naisille näissä somehommissa. Toisaalta, jos käteen annettaisiin kolme tulitikkua, sadeviitta, kompassi ja ongenkoukku ja sanottaisiin; 30km päässä on sitten seuraava leiri, selviydy, aikaa 8 tuntia. Veikkaisin että oltaisiin aika lailla samaan aikaan maalissa. :D Tuo kapakkatapaaminen kuullostaa ihan hyvältä, voisi @Sardaukar n kanssa loppuillasta vääntää kättä.:cool:

Moro. haluatko jäsen @Honcho Tosiaan itsesi ignore-listalle. En usko, kyllä minullakin huumorintajua on, ei näissä opashommissa muuten pärjäisi. Olen muutenkin tykännyt viesteistäsi, ollaan ehkä vielä samalta kulmalta kotoisin.:)

Moro. haluatko jäsen @Honcho Tosiaan itsesi ignore-listalle. En usko, kyllä minullakin huumorintajua on, ei näissä opashommissa muuten pärjäisi. Olen muutenkin tykännyt viesteistäsi, ollaan ehkä vielä samalta kulmalta kotoisin.:)

En halua :D Iski vaan yllättävän "kansalaistottelematon" vaihde päälle. :)

Eikö täällä ole kalastajia??

On varmasti. Itse en niin kirjolohta ole kalastellut, mutta Kuusamon uistimet ovat osoittautuneet muille kaloille oikein hyviksi, tai jopa idioottivarmoiksi. Näyttäisi niiden suositukset kirjolohelle olevan tuon näköisiä: https://kauppa.kuusamonuistin.fi/fi/kalalajit/kirjolohi

Lisäys: Eränkäynti ketjusta saanee paremmin vastauksia kalastus kysymyksiin. Linkki: https://maanpuolustus.net/threads/eränkäynti.3215/

Last edited by a moderator:
Back