https://yle.fi/uutiset/3-10249909
Tuota vahvistettua olen ihmetellyt, miksi armeijassa opetetaan että jalkojen pitää olla 45 astetta ulospäin? Sehän on niin epänormaali asento kuin olla voi ja rasittaa polvia. Monesti kun katson miten miehet kävelee niin varpaat törröttävät sivulle ja olen tullut siihen että armeija pilaa miesten normaalin kävelytyylin. Itse kävelen rennosti varpaat suoraan eteenpäin.
Suomalaisten tapa kävellä aiheuttaa monille kivuliaita ongelmia. Moni rasittaa jalkojaan ihan turhaan, koska rentoa kävelyä pidetään leuhkana.
Kansainvälisillä lentokentillä harjaantunut silmä erottaa nopeasti suomalaisen muiden kansallisuuksien joukosta. Kävelytyyli kertoo oleellisen. Ylävartalon staattisuus, sen liikkumattomuus on meille tyypillistä.
Armeijassa opittu marssiminen ei ole normaalia kävelyä.
Tuota vahvistettua olen ihmetellyt, miksi armeijassa opetetaan että jalkojen pitää olla 45 astetta ulospäin? Sehän on niin epänormaali asento kuin olla voi ja rasittaa polvia. Monesti kun katson miten miehet kävelee niin varpaat törröttävät sivulle ja olen tullut siihen että armeija pilaa miesten normaalin kävelytyylin. Itse kävelen rennosti varpaat suoraan eteenpäin.