https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806142201014267_we.shtmlDolly Parton herättää himon huurteiseen - musiikin tyyli voi vaikuttaa siihen, mitä haluamme syödä tai juoda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806142201014267_we.shtmlDolly Parton herättää himon huurteiseen - musiikin tyyli voi vaikuttaa siihen, mitä haluamme syödä tai juoda
No niin, nyt voitte päräyttää lopulta vaikka vuorenpeikkojen marssin. Sillä baikal siirtyy huonosti ansaitulle eläkkeelle moderaattorin toimestaan. Olen lusinut Susinetissa ja Maanpuolustusnetissä jo hyvinkin suomalaisen elinkautisen verran.
Ei monelle liene yllätys, että satsaan aikaani metsästys-, liikunta- ja retkeilytoimintaan.
Aion siis osallistua edelleen saitin keskusteluihin, mutta paaaljon vähemmän ja en modena, on paikallaan vuoronvaihto.
No niin, nyt voitte päräyttää lopulta vaikka vuorenpeikkojen marssin. Sillä baikal siirtyy huonosti ansaitulle eläkkeelle moderaattorin toimestaan. Olen lusinut Susinetissa ja Maanpuolustusnetissä jo hyvinkin suomalaisen elinkautisen verran.
Ei monelle liene yllätys, että satsaan aikaani metsästys-, liikunta- ja retkeilytoimintaan.
Aion siis osallistua edelleen saitin keskusteluihin, mutta paaaljon vähemmän ja en modena, on paikallaan vuoronvaihto.
Kiitos tähän astisestaNo niin, nyt voitte päräyttää lopulta vaikka vuorenpeikkojen marssin. Sillä baikal siirtyy huonosti ansaitulle eläkkeelle moderaattorin toimestaan. Olen lusinut Susinetissa ja Maanpuolustusnetissä jo hyvinkin suomalaisen elinkautisen verran.
Lupaathan ainakin kerran viikkoon osallistua keskusteluun. Täällähän on aikaa tullut vietettyä. Muistin että MP. Netissä oltu jokunen vuosi mutta perkele kahdeksan. Paljon on kaikenlaista maailmalla tapahtunut näinä vuosina. Hyvää kesää!No niin, nyt voitte päräyttää lopulta vaikka vuorenpeikkojen marssin. Sillä baikal siirtyy huonosti ansaitulle eläkkeelle moderaattorin toimestaan. Olen lusinut Susinetissa ja Maanpuolustusnetissä jo hyvinkin suomalaisen elinkautisen verran.
Kiitos pojat palautteesta, mutta tangossa ei ole taka-askelia.
Mites se meni, että tietyissä asioissa modeilla on vähän pitkät piuhat ja harkinta-ajatKiitos pojat palautteesta, mutta tangossa ei ole taka-askelia. Se on sellainen tanssilaji.
@TomTom pane vaan toimeksi.
Mites se meni, että tietyissä asioissa modeilla on vähän pitkät piuhat ja harkinta-ajat
Nyt kun sinusta vedetään piuhat irti, niin ajattele mitä irrottelua se mahdollistaa. Suo itselleni nyt se marisätkä ja ala postaamaan minkki-ketjuun hyvän maun vastaisia kuvia . Kokeile vaikka, kuinka saa banaania