Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko nuorin jo sen verta palvellut, että voi gonaksi kutsua?Tänä viikonloppuna meidän perheestä on kolme gonaa Puolustusvoimien palveluksessa. Nuorimmalla junnulla kiinnioloviikonloppu, Vanhempi junnu siellä jossain ja meikäläinen VEH:ssä..
Vaimo on kirjaimellisesti sotaleski
Jep huomasin ton saman hilarious! Mutta oli mulla mussutettavaakin... olenko ainoa joka joka helvetin banneri tällä saitilla viimeisen tunnin ajan mainoastaa Atlantis Gay Cruises -homoristeilyjä. Siis jokainen, torsoa tunkee tuutin täydeltä. Onko kyseessä jokin norjalainen perjantai-filtteri vaiko yleinen foorumin miehistyminen?Ei hitto, tämä nauratti. Nuori amerikkalaisnainen sai harjoittelupaikan Nasalta. Juhlisti tätä sitten Twitterissä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808232201156378_ul.shtml
- KAIKKI VITTU TURPA KIINNI, SAIN HARJOITTELUPAIKAN NASALTA !
Tähän vastaa toinen Twitterin käyttäjä:
- Kielenkäyttö
Harjoittelija Naomi H. tykittää:
- Ime munaani. Minä työskentelen Nasalla.
Ja tähän twiittiin tulee vastaus samalta mieheltä, joka huomautti kielenkäytöstä:
- Ja minä työskentelen Kansallisessa avaruusneuvostossa, joka valvoo Nasaa.
Kävi näet niin, että Naomi haistatteli Homer Hickamille, joka on yksi legendaarisimmista Nasan johtajista. Eipä tarvinnut sitten aloittaa töitä avaruusjärjestön työntekijänä.
Vieläkin idea on minun mielestä hyvä.. ette vain tajua. Natsi modet ei tajua kuinka helpottaisi niiden työtä.
Ei hitto, tämä nauratti. Nuori amerikkalaisnainen sai harjoittelupaikan Nasalta. Juhlisti tätä sitten Twitterissä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808232201156378_ul.shtml
- KAIKKI VITTU TURPA KIINNI, SAIN HARJOITTELUPAIKAN NASALTA !
Tähän vastaa toinen Twitterin käyttäjä:
- Kielenkäyttö
Harjoittelija Naomi H. tykittää:
- Ime munaani. Minä työskentelen Nasalla.
Ja tähän twiittiin tulee vastaus samalta mieheltä, joka huomautti kielenkäytöstä:
- Ja minä työskentelen Kansallisessa avaruusneuvostossa, joka valvoo Nasaa.
Kävi näet niin, että Naomi haistatteli Homer Hickamille, joka on yksi legendaarisimmista Nasan johtajista. Eipä tarvinnut sitten aloittaa töitä avaruusjärjestön työntekijänä.
The engineer said the woman reached out to him with an apology, which he "heartily accepted". Despite losing the internship, there may still be a happy ending for the Nasa hopeful.
"After talking to her and looking at her resume, I am certain she deserves a position in the aerispace industry and I'm doing all I can to secure her one that will be better than she lost," Mr Hickam added.
"I have also talked to the folks that had to do with her internship and made absolutely certain that there will be no black mark on her record. They have told me she may reapply."
Uskomatonta jos totta. Kun ajattelee että heidän piti mennä Gibraltarin läpi Atlantille ja kiertää Afrikka päästäkseen Intiaan.Roomalaiset tekivät ajanlaskun alussa noin 50 merimatkaa vuodessa Intiaan.
Juuri näin, punaiselta mereltä lähtivät kauppalaivat. Rannikko oli rooman valtakunnan aluetta suurelta osin.Uskomatonta jos totta. Kun ajattelee että heidän piti mennä Gibraltarin läpi Atlantille ja kiertää Afrikka päästäkseen Intiaan.
EDIT. Taisin olla väärässä. Menivätkin maitse Punaiselle merelle ja sieltä laivoilla.
Kreikkalainen tutkimusmatkailija Pytheas retkeili n. vuonna 325 eKr. jossain pohjoisessa, jossa havainnoi mm. keskiyön auringon sekä jäätyneen meren. Tätä aiemminkin yhteyksiä pohjolaan on ollut, johon viittaavat kreikkalaisten tiedot äärimmäisessä pohjolassa sijaitsevasta, myyttisestä Hyperboreasta.Pohjoiseuroopasta tulee meripihka. Ei ole tietoa kuinka pitkälle manner jatkuu.
Ymmärsinkö siis oikein, että herra Hickam lupasi paremman homman kuin minkä nainen menetti ja merkintää ei jää mihinkään? Perseilystä palkitaan.Saattaa olla että hän sittenkin voisi päästää NASA;lle.
https://www.independent.co.uk/life-...tter-homer-hickam-space-council-a8503241.html
Ymmärsinkö siis oikein, että herra Hickam lupasi paremman homman kuin minkä nainen menetti ja merkintää ei jää mihinkään? Perseilystä palkitaan.
Puntin maasta, kyllä... tästä kirjastaJuuri näin, punaiselta mereltä lähtivät kauppalaivat. Rannikko oli rooman valtakunnan aluetta suurelta osin.
Tuolla reitillä tuulet puhaltavat puoli vuotta itäänpäin ja sen jälkeen puoli vuotta länteen.
Matkalle piti lähteä tiettynä vuodenaikana. Ja paluumatkalle lähdettiin vasta kun tuulet olivat kääntyneet.
Tämäkö ei kelepaa?Vieläkin idea on minun mielestä hyvä.. ette vain tajua. Natsi modet ei tajua kuinka helpottaisi niiden työtä.
Oli muuten populaakin kaupungilla, ilmeisesti tuon ujelluskokouksen jälkeen. Jonot juottoloihin ja syöttöpaikkoihin puolen kilometrin mittaiset, aina aamuun asti. Snägärillekin parin tunnin jonotusaika.Meidän kylän poika sammutti "valot" mäkimontussa, ääntä, valoa ja pauketta oli ennen sagan päätöstä enemmän kuin salppurin kisoissa konsanaan.