Sekalaista mussuttelua

Olen nuorna miesnä aika monessa paikassa ollut töissä. Yleensä olen sopeutunut helposti vähän minne vaan. Mutta Iisalmi tekee poikkeuksen, joka on jäänyt mieleen. En oikein tänäänkään vielä osaa sanoa, miksi en tykännyt Iisalmesta, mutta en vaan tykännyt.
Kesällä on minusta suht mukava paikka, mutta muuten aivan jotenkin kalsea. Kyllä neiti ihmisten kanssa pärjää, muuten ei oikein perusta paikasta.
 
Vieläköhän Iisalmessa on se maailman pienin olutterassi, taisi ola 4 asiakaspaikkaa?

Maailman pienin ravintola Kuappi (A-oikeudet) palvelee kesäisin Iisalmen satamassa, isoveli Olutmestarin naapurissa. Tilaa on kokonaiset 8 m2, josta sali vie 3,6 m2. Asiakaskapasiteetti on 2+2 eli ravintolasaliimme mahtuu sisälle yhtäaikaa kaksi asiakasta tarjoilijan lisäksi. Kelien tai varusteiden salliessa voimme lisäksi tarjoilla terassille, jonne voimme ottaa samoin kaksi asiakasta.
 
No olvin tuotteethan on vallan mainioita, erityisesti Tuplapukki IVB on mitä parhain saunaolut :cool:
Tuossakin nuo makuasiat, nelonen maistuu liian viinalle. No, eipä tuo kerran näyttänyt paljon haittaavaa, kaverini oli käynyt laivalla ja pari laatikkoa Tuplapukkia tuliaisiksi.

Ärryttiin siinä sitten saunomaan ja lähti mopo keulimaan saunajuomienkin suhteen.. laatikko mieheen tuplapukkia on jo ihan hyvä setti:) Kaljasta kun ei tunnetusti mene känniin.
 
Poste restante vai oliko se post scriptum....minä tässä naatikselen aurajoen ruskeaa nestettä. 5%:sena. Kyllä se menettelee sekin.
 
Mikä kehno siinä muuten tahtoo olla, että ei tarvi kuin yksi olut nauttia, niin makkara eri muodoissa ja laaduissa alkaa maistua?

Iisalmesta muuten sai ainakin pari vuotta sitten vähän hiton hyvää makkaraa. Kilohinta vähän koreampi kuin kaupan tarjonta, mutta makkara sitten viimeisen päälle hyvää. Se oli joku sellainen pienempi tuottaja. Jos on toiminnassa, niin suosittelen saunanlämpöisesti, mistä tulikin mieleeni, että nyt on se hetki, kun tuossa pakanallisessa lautaseinäisessä tilassa alkanee olla se liki ysikymppiä lasissa ja ehkä siirrynkin sinne hetkeksi jos toiseksi.
 
Back
Top