Kun lukee joitain näitä tekstejä esim. @baikal ja @Baltriber niin tulee mieleen kannattaisiko avata ketju "Geriatrin niksinurkka".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kun lukee joitain näitä tekstejä esim. @baikal ja @Baltriber niin tulee mieleen kannattaisiko avata ketju "Geriatrin niksinurkka".
Äläs ny, mä olen alle 40v. Katotaan ny kuinka tohjona mä olen sitte kun kuulun geriatrien hoitoon.
Sehän tässä on jo todettu ettei mua kannata enää hautaamaan ruveta. Perikunta kipatkoon kalmon romuttamoon. On sen verran titaania ja avaruusmuovia tässä torsossa että saa rompparilta rahaakin.
Ratsastus, moottorikelkka, unissakävely.. Mä olen välillä vähän turhan toimelias, teen ensin ja ajattelen sitte myöhemmin.
Mulla oli nilkasta nivelsiteet paskana (nyt ne meni kyllä tässä viimeisimmässä hässäkässä lunastukseen, ei saa enää kalua niistä) ja koipi paketissa ja kävelykepit käytössä. Kaveri kurvas pihaan kelkalla minisukset mukanaan, musta ihan huippuhauska idea. Kepit pellonlaitaan parkkiin ja minarit jalkaan. Ei murtunu ku nenä sillä reissulla.
Ei mua muuten sillain mutta tuo unissakävely on ihan hanurista, siinä jää se kaikki hauska välistä ja käteen jää vaan kolhut.
@inscout josko musta sais väsättyä jonkun vaikka miekan? Luukahva, titaaniterä ja arpisesta pehmytkudoksesta tuppi?
Pyh.
Suomalaisesta naisesta ei tarvitse materiaaleilla asetta väkätä.
Norsun muisti (muista kuin omista tekemisistään), maksatautisen ahman luonne ja partaveitsenterävä kieli tekevät Suomalaisesta naisesta risiiniä vaarallisemman tappokoneen.
Muinaisilla Roomalaisilla oli sinun kaltaisillesi onnettomuusmagneeteille nimi: molttimus accidentumus
Kyllä on suomalaisellekin naiselle oma nimi, se on: äiti varoitti.
Ei kaikki ole läpeensä pahoja.
Eihän nyt pahoja tokikaan!
Tempperamenttisia!
Tiettävästi yhden kerran olen unissani kävellyt, silloinkin heräsin pelkät kalsarit jalassa keskellä talvea kerrostalon rappukäytävästä hissin edestä. Pohjakerroksesta siis ja me asuimma silloin ylimmässä kerroksessa. Oli hieman wtf-olo kun tajusin missä olen, vielä enemmän ihmeissään oli avovaimoni kun pimpottelin ovikelloa päästäkseni takaisin kämppään.Ei mua muuten sillain mutta tuo unissakävely on ihan hanurista, siinä jää se kaikki hauska välistä ja käteen jää vaan kolhut.
Tossahan se syy vihaisuuten on, kun k-arjalainen on joutunut keski-Suomeen. Sama on käynyt omalle suvulle ja on vanhat sitä ääneen ihmetellytkin, että miksi heistä on tällaisia tullut.Tunsin Keski-Suomessa karjalaismummon
Laita vinkki iltapäivälehdille..saadaan Meillä on Unelma 2:nenEi saatana pyydettiin nuorisoa tekemään pihaan lumiukko kun nyt heitti suojan puolelle,tuvan ikkunan edessä seisoo nyt asennossa miehen muotoon tehty lumiukko jolla on tummat kapeat viikset ja toinen käsi ojossa nyt varmasti tänne vyöryy suopo,jouha porukat ja karhu ja kohta syytteet niskassa..
Ei saatana pyydettiin nuorisoa tekemään pihaan lumiukko kun nyt heitti suojan puolelle,tuvan ikkunan edessä seisoo nyt asennossa miehen muotoon tehty lumiukko jolla on tummat kapeat viikset ja toinen käsi ojossa nyt varmasti tänne vyöryy suopo,jouha porukat ja karhu ja kohta syytteet niskassa..
Onneksi jälkikasvu ei keksinyt lisätä kylttiä teokseensa...Kuulostaa pahalta. Tosin tuollainen pihataide kuulunee ilmaisuvapauden piiriin. Ja ennenkuin sinua ammutaan etälamauttimella perseeseen, niin hihkaise: ilmastonmuutos aiheutti tuon vääristymän!
Jos sinulla on koira, niin anna sen merkata runsain mitoin tuon heilaavan lumiukon helmat. Sehän osoittaa, että irtisanoudut hahmon esittämästä signaalista.