Sekalaista mussuttelua

Kun lukee joitain näitä tekstejä esim. @baikal ja @Baltriber niin tulee mieleen kannattaisiko avata ketju "Geriatrin niksinurkka":).

Äläs ny, mä olen alle 40v. Katotaan ny kuinka tohjona mä olen sitte kun kuulun geriatrien hoitoon.

Sehän tässä on jo todettu ettei mua kannata enää hautaamaan ruveta. Perikunta kipatkoon kalmon romuttamoon. On sen verran titaania ja avaruusmuovia tässä torsossa että saa rompparilta rahaakin.
 
Äläs ny, mä olen alle 40v. Katotaan ny kuinka tohjona mä olen sitte kun kuulun geriatrien hoitoon.

Sehän tässä on jo todettu ettei mua kannata enää hautaamaan ruveta. Perikunta kipatkoon kalmon romuttamoon. On sen verran titaania ja avaruusmuovia tässä torsossa että saa rompparilta rahaakin.

Titaani on arvokasta. Mutta vähän hankalaa työstettävää.

No. Kai sinusta joku työkalun aihio irtoaa romuttamolla:unsure:.

Miten sinä tuohon ikään olet itsesi noin rikkonut? Vaikka asut rauhallisella maaseudulla?
 
Ratsastus, moottorikelkka, unissakävely.. Mä olen välillä vähän turhan toimelias, teen ensin ja ajattelen sitte myöhemmin.

Mulla oli nilkasta nivelsiteet paskana (nyt ne meni kyllä tässä viimeisimmässä hässäkässä lunastukseen, ei saa enää kalua niistä) ja koipi paketissa ja kävelykepit käytössä. Kaveri kurvas pihaan kelkalla minisukset mukanaan, musta ihan huippuhauska idea. Kepit pellonlaitaan parkkiin ja minarit jalkaan. Ei murtunu ku nenä sillä reissulla.

Ei mua muuten sillain mutta tuo unissakävely on ihan hanurista, siinä jää se kaikki hauska välistä ja käteen jää vaan kolhut.

@inscout josko musta sais väsättyä jonkun vaikka miekan? Luukahva, titaaniterä ja arpisesta pehmytkudoksesta tuppi?
 
Ratsastus, moottorikelkka, unissakävely.. Mä olen välillä vähän turhan toimelias, teen ensin ja ajattelen sitte myöhemmin.

Mulla oli nilkasta nivelsiteet paskana (nyt ne meni kyllä tässä viimeisimmässä hässäkässä lunastukseen, ei saa enää kalua niistä) ja koipi paketissa ja kävelykepit käytössä. Kaveri kurvas pihaan kelkalla minisukset mukanaan, musta ihan huippuhauska idea. Kepit pellonlaitaan parkkiin ja minarit jalkaan. Ei murtunu ku nenä sillä reissulla.

Ei mua muuten sillain mutta tuo unissakävely on ihan hanurista, siinä jää se kaikki hauska välistä ja käteen jää vaan kolhut.

@inscout josko musta sais väsättyä jonkun vaikka miekan? Luukahva, titaaniterä ja arpisesta pehmytkudoksesta tuppi?

Pyh.

Suomalaisesta naisesta ei tarvitse materiaaleilla asetta väkätä.

Norsun muisti (muista kuin omista tekemisistään), maksatautisen ahman luonne ja partaveitsenterävä kieli tekevät Suomalaisesta naisesta risiiniä vaarallisemman tappokoneen.

Muinaisilla Roomalaisilla oli sinun kaltaisillesi onnettomuusmagneeteille nimi: molttimus accidentumus
 
Pyh.

Suomalaisesta naisesta ei tarvitse materiaaleilla asetta väkätä.

Norsun muisti (muista kuin omista tekemisistään), maksatautisen ahman luonne ja partaveitsenterävä kieli tekevät Suomalaisesta naisesta risiiniä vaarallisemman tappokoneen.

Muinaisilla Roomalaisilla oli sinun kaltaisillesi onnettomuusmagneeteille nimi: molttimus accidentumus

Kyllä on suomalaisellekin naiselle oma nimi, se on: äiti varoitti.

Ei kaikki ole läpeensä pahoja.
 
Tunsin Keski-Suomessa karjalaismummon, joka viisi miestään hautasi. Kun ensi kerran mökkipaikkakunnalla näin, hän istui kaupan rappusilla ja haukkui siinä sisäänmenijät. Esittäydyin ja hän sanoi, että kaikki viisaat ovat hänelle olleet hyvvii.

Yksin asui, hiekkatien päässä viimeisessä talossa. Siellä olivat kaikki kulman kyyt. Kun eukko meni postilaatikolle, ne saattoivat oikeasti tulla kohti kuin jossain mysteerileffassa. Juttuja oli hauska kuunnella: Ko mie tapoin ensimmäisen, tulloo toinen, ja kun tapoin toisen, tulloo kolmas...

Toivottavasti hän kuitenkin puhui niistä käärmeistä.

Hän kuoli rappusille ulos kesäpäivänä eikä kukaan käynyt siellä viikkoon. Se kiltti kyläläinen joka oli häntä eniten auttanut, löysi hänet ja tätä kyläläistäkin eukko oli haukkunut. Kun tämä kyläläinen meni jouluna viemään eukon haudalle kynttilän, hän kuuli kertomansa mukaan jo portilla ilmiselvän äänen: "Mitä tänne tulet! Mene pois!"
 
Viimeksi muokattu:
Nyt pitää hiukan kehuakin VR;ää. Olin eilen tulossa junalla Helsinkiin ja piti vaihtaa bussiin joka lähtee 22.15 Kampista kohti Haminaa.
Kuinka ollakaan jämähdimme Tampereelle ainakin tunniksi enkä tulisi ehtimään bussiin (illan viimeinen). Loppu hyvin, konnarit osasivat neuvoa vaihtoehtoisen reitin. Paikallisjunalla Riihimäeltä Lahteen, Lahdesta intercityllä Kouvolaan ja Kouvolasta taksilla Haminaan (konnari antoi taksisetelin). Taksi tuli maksamaan n. 100 eur joten hyvä ettei itse tarvinnut maksaa.
Ja kirsikkana kakun päälle niin olin Haminassa perillä ainakin puoli tuntia aikaisemmin kuin alkuperäisen matkasuunnitelman mukaan olisin ollut.
 
Ei mua muuten sillain mutta tuo unissakävely on ihan hanurista, siinä jää se kaikki hauska välistä ja käteen jää vaan kolhut.
Tiettävästi yhden kerran olen unissani kävellyt, silloinkin heräsin pelkät kalsarit jalassa keskellä talvea kerrostalon rappukäytävästä hissin edestä. Pohjakerroksesta siis ja me asuimma silloin ylimmässä kerroksessa. Oli hieman wtf-olo kun tajusin missä olen, vielä enemmän ihmeissään oli avovaimoni kun pimpottelin ovikelloa päästäkseni takaisin kämppään.
 
Ei saatana:p pyydettiin nuorisoa tekemään pihaan lumiukko kun nyt heitti suojan puolelle,tuvan ikkunan edessä seisoo nyt asennossa miehen muotoon tehty lumiukko jolla on tummat kapeat viikset ja toinen käsi ojossa:ROFLMAO: nyt varmasti tänne vyöryy suopo,jouha porukat ja karhu ja kohta syytteet niskassa..
 
Ei saatana:p pyydettiin nuorisoa tekemään pihaan lumiukko kun nyt heitti suojan puolelle,tuvan ikkunan edessä seisoo nyt asennossa miehen muotoon tehty lumiukko jolla on tummat kapeat viikset ja toinen käsi ojossa:ROFLMAO: nyt varmasti tänne vyöryy suopo,jouha porukat ja karhu ja kohta syytteet niskassa..
Laita vinkki iltapäivälehdille..saadaan Meillä on Unelma 2:nen
 
Ei saatana:p pyydettiin nuorisoa tekemään pihaan lumiukko kun nyt heitti suojan puolelle,tuvan ikkunan edessä seisoo nyt asennossa miehen muotoon tehty lumiukko jolla on tummat kapeat viikset ja toinen käsi ojossa:ROFLMAO: nyt varmasti tänne vyöryy suopo,jouha porukat ja karhu ja kohta syytteet niskassa..


Kuulostaa pahalta. Tosin tuollainen pihataide kuulunee ilmaisuvapauden piiriin. Ja ennenkuin sinua ammutaan etälamauttimella perseeseen, niin hihkaise: ilmastonmuutos aiheutti tuon vääristymän!

Jos sinulla on koira, niin anna sen merkata runsain mitoin tuon heilaavan lumiukon helmat. Sehän osoittaa, että irtisanoudut hahmon esittämästä signaalista.
 
Kuulostaa pahalta. Tosin tuollainen pihataide kuulunee ilmaisuvapauden piiriin. Ja ennenkuin sinua ammutaan etälamauttimella perseeseen, niin hihkaise: ilmastonmuutos aiheutti tuon vääristymän!

Jos sinulla on koira, niin anna sen merkata runsain mitoin tuon heilaavan lumiukon helmat. Sehän osoittaa, että irtisanoudut hahmon esittämästä signaalista.
Onneksi jälkikasvu ei keksinyt lisätä kylttiä teokseensa...

meillä-on-tilaa-Li.jpeg
 
nykanen-rip.jpg

MÄKIHYPPYLEGENDA MATTI NYKÄNEN ON KUOLLUT
4.2.2019 07:58
Mäkihypyn nelinkertainen olympiavoittaja Matti Nykänen on kuollut.
Nykäsen lähipiiristä saadun vahvistuksen mukaan Nykänen kuoli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Nykänen oli kuollessaan 55-vuotias.
 
Back
Top