Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Perkele, miksei soini katollilaisena keksinyt tätä
earthkiller
Jokin suuri meteori tai vastaava joka sattumalta osui kameraan. Joku ylen dokkari vuosien takaa jossa oli juttua.Tarvitsen hieman täydennystä. Mitä tarkoitat Earthkiller?
Onhan se tietysti kurja jos pillereitä ei saa ja joutuu kumien kanssa puljaamaan, mut mites nää kaikenkirjavat psyykelääkkeet ja muut mitä ei sais lopettaa ku seinään ja vierotusoireet on sitäluokkaa että hihna vinkuu ja menninkäiset vilisee silmissä? En siis tarkoita mitään nitkuja bentsojen puutteessa vaan ihan perusporukkaa. On koht terkkareissa enempi vartijoita ku hoitajia.
Hyvää iltaa, minun nimeni on "Semitäeisaasanoa" Bubka, maailman paras seiväshyppääjä.
Katso liite: 32159
100 vaginaa (12)
Otsikko sanoo vain osan totuudesta.
Kanatta katsoa.
Sillä sisältää kohtia missä naiset kertovat miten uskotokin vaikuttaa asiaan ja sen käsittelyyn ( naisia jotka ovat kokeneet, mitä on”kesäloma mummolassa” ).
Meillä ei tykätty.Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen.
Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen.
Mistä, dokumentista tai otsalampun käytöstä Laitoksen tutkimisessa?Meillä ei tykätty.
Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen.
Helppoahan se sinun on sanoa sellaisen omistavana. Toista se on meille muille...Ei siinä värkissä kyllä mitään ihmeellistä ole
Siinä kyllä täytyy aloittaa valmistelut ajoissa että on patterit ja lamput latingissa kun on tilanne päällänsä.
Otsalampun, viidakkoveitsen ja suurennuslasin voi tietysti siivuuttaa jos siirtää vällyt syrjään rouvan päältä ja sytyttää kattolampun. Vai meneekö se jo epäsiiveelliseksi rietasteluksi?