Sekalaista mussuttelua

Mä olen onneks noihin lisääntymistalkoisiin osallistunut vähintään riittävästi eikä tää e-pilleriselkkaus mun elämään vaikuta, mutta se ohuesti vituttaa kun migreenilääkkeitä piti venata kuukausia ja sitten kun niitä tuli, ennen 7€ maksanut loota maksoi karvaa alle 50€. Seuraava loota voikin sit olla jo vaikka satkun ja ja ja.

Onhan se tietysti kurja jos pillereitä ei saa ja joutuu kumien kanssa puljaamaan, mut mites nää kaikenkirjavat psyykelääkkeet ja muut mitä ei sais lopettaa ku seinään ja vierotusoireet on sitäluokkaa että hihna vinkuu ja menninkäiset vilisee silmissä? En siis tarkoita mitään nitkuja bentsojen puutteessa vaan ihan perusporukkaa. On koht terkkareissa enempi vartijoita ku hoitajia.
 
Jenkeissä tai Kanadassa jossain luonnonpuistossa kuvattiin 60 luvulla kaitafilmille vahingossa earthkiller. Ilmeisesti vaarallisin lähiohitus mitä lähihistoriassa tapahtunut. Yritin kaivaa uutista mutta en vielä löytänyt. @ctg
 
Tarvitsen hieman täydennystä. Mitä tarkoitat Earthkiller?
Jokin suuri meteori tai vastaava joka sattumalta osui kameraan. Joku ylen dokkari vuosien takaa jossa oli juttua.
Edit: wikistä tämä.
10. elokuuta 1972 Yhdysvalloissa kirkas tulipallosukelsi ilmakehään 100 sekunniksi, mutta se tuli niin loivassa kulmassa, että pomppasi takaisin avaruuteen. Tulipallo kävi 58 km:n korkeudella ja liikkui vauhdilla 15 km/s Kalliovuorilla pohjoiseen USA:sta Kanadaan. Tulipallolla oli tuhansia näkijöitä ja siitä saatiin kuvia ja elokuvaa. Kappaleen koko oli auton ja talon välillä. Se olisi aiheuttanut maahan iskeytyessään Hiroshiman pommin suuruisen räjähdyksen.
 
Onhan se tietysti kurja jos pillereitä ei saa ja joutuu kumien kanssa puljaamaan, mut mites nää kaikenkirjavat psyykelääkkeet ja muut mitä ei sais lopettaa ku seinään ja vierotusoireet on sitäluokkaa että hihna vinkuu ja menninkäiset vilisee silmissä? En siis tarkoita mitään nitkuja bentsojen puutteessa vaan ihan perusporukkaa. On koht terkkareissa enempi vartijoita ku hoitajia.

Ensin -opetetaan- ihmiset käyttämään aineita, joilla on hormonivaikutuksia tai suoria vaikutuksia aivojen kemiaan, keskushermostoon jne.jne. ja sitten hups.....ullattaen alkaa esiintyä toimitusvaikeuksia. Toivottavasti taustalla ei kummittele Macchiavellinsä lukeneet.....
 
100 vaginaa (12)

Otsikko sanoo vain osan totuudesta.

Kanatta katsoa.
Sillä sisältää kohtia missä naiset kertovat miten uskotokin vaikuttaa asiaan ja sen käsittelyyn ( naisia jotka ovat kokeneet, mitä on”kesäloma mummolassa” :facepalm: ).

Löytyy areenasta.

Sisältää sivustolle sopimatonta materiaali
 
100 vaginaa (12)

Otsikko sanoo vain osan totuudesta.

Kanatta katsoa.
Sillä sisältää kohtia missä naiset kertovat miten uskotokin vaikuttaa asiaan ja sen käsittelyyn ( naisia jotka ovat kokeneet, mitä on”kesäloma mummolassa” :facepalm: ).

Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen. :)
 
Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen. :)
Meillä ei tykätty.
 
Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen. :)

On se vaan sellainen värkki että sen lumo ja lupaus sen saamisesta saa miehen kuin miehen ajamaan vaikka satoja kilometrejä.
 
Kappas, ompas Areenaan tupsahtanut pitkästä aikaa sellainen tosioleva filmi, ilman muuta on katsottava. Minulle kun on edelleen hieman mysteeri tuo koko Laitos, vaikka olen kohtuullisella toimeliaisuudella yrittänyt päästä perille sen saloista. Toki hyvin epätieteellisin menetelmin ja joskus olosuhteissa, joissa esim. valon puuttuminen on aiheuttanut epäselvyyksiä. Käsikopelolla kun ei kirjaimellisesti ehkä saa täyttä varmuutta eri tekijöistä. Olenkin pidemmän aikaa suunnitellut ottavani käyttöön otsalampun, sellaisen miljoonan lumen suunnistajalampun nimittäin. Ehkä on sentään parasta kysyä ensin kumppanin mielipidettä sen käyttämiseen. :)

Siinä kyllä täytyy aloittaa valmistelut ajoissa että on patterit ja lamput latingissa kun on tilanne päällänsä.

Otsalampun, viidakkoveitsen ja suurennuslasin voi tietysti siivuuttaa jos siirtää vällyt syrjään rouvan päältä ja sytyttää kattolampun. Vai meneekö se jo epäsiiveelliseksi rietasteluksi?

Ei siinä värkissä kyllä mitään ihmeellistä ole
 
Siinä kyllä täytyy aloittaa valmistelut ajoissa että on patterit ja lamput latingissa kun on tilanne päällänsä.

Otsalampun, viidakkoveitsen ja suurennuslasin voi tietysti siivuuttaa jos siirtää vällyt syrjään rouvan päältä ja sytyttää kattolampun. Vai meneekö se jo epäsiiveelliseksi rietasteluksi?

No voihan sen ottaa eräänlaisena kuumottavana esileikkinäkin. Kaikessa rauhassa keräilee tarpeet kasaan, irrottaa akun laturista, sijoittaa akun selkävyöhön, liittää johtimet otsapantaan, jossa roikkuu järisyttävän voimakas valaisin, laadukas, joka ei luo varjoja lainkaan, samalla luoden merkitseviä katseita siippaansa.....olen edelleen otsalampun kannalla. Ikänäkökin asettaa omat haasteensa, sitä joutuu tutkimaan reilun käsivarren mitan päästä.....olisipa helppoa, kun voisi tiirata ihan liki, tosin sitten harmiksi tulevat mahdolliset tuoksukokemukset, jotka voivat harhauttaa tutkimustyötä ja luoda vääriä tuloksia.

1566384138312.png


Tuohan on kuin luotu tähän mainittuun tarkoitukseen. :cool:
 
Back
Top