@TWITTERKESKUSTELIJA1 :
Tulin bussilla keskustaan, ja vastapäätä istui äiti pienen vauvan kanssa. Kyllä vauvat ovat sitten suloisia!
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Mutta kyllä minusta myös pienet, pörröiset eläimetkin ovat ihania, varsinkin spanielin pennut ja pikku tiput
@TWITTERKESKUSTELIJA1 :
On kiinnostavaa, että koet oikeudeksesi tulla tänne spleinaamaan spanieleista ja tipuista. Luepa uudelleen aloitukseni. Se koski nimenomaan vauvojen suloisuutta.
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Ekvalisoit vauvat ja suloisuuden, mikä on todella ulossulkevaa ja hierarkisoivaa suhteessa spanieleihin ja tipuihin. Jos haluat irtisanoutua spanielien ja tipujen marginalisoinnista, voit ihan vapaasti tehdä sen tässä.
@MIKAELJUNGNER :
Tuskin kyseessä on nollasummapeli. Vaihdanta ja kierrättäminen + digitalisaatio lisää mahdollisuuksia eksponentiaalisesti. Toimii taloudessa ja ihmissuhteissa, toimii tässäkin.
@TWITTERKESKUSTELIJA3 :
Muista lääkkeet, Mikael! Muuten alat taas hallusinoida rakkauden puolueesta.
@TWITTERKESKUSTELIJA4 :
Mikaelille vittuilu aina OK, mutta viittaus lääkkeisiin on ableistinen ja loukkaa oikeasti sairaita.
@TWITTERKESKUSTELIJA1 :
Ja kerrotko vielä twitterkeskustelija2, missä kohta olen ulossulkenut spanieleita? Yrität ottaa määrittelyvallan mielipiteisiini, mikä on väkivaltaa. Tehdään nyt kerralla selväksi, että en hyväksy minkäänlaista digitaalista väkivaltaa enkä tule alistumaan siihen.
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Ja mietitäänpä hetki, olenko syyllistynyt digitaaliseen väkivaltaan. Öö. En.
@KARNAMIKKO :
Ilmeisesti @twitterkeskustelija2 asut etelän kaupungissa, koska olet huolestunut tipujen söpöydestä. Todellinen ongelma on se, että riistaa jää metsään. Itse tein viikonloppuna ilmastoteon ja ammuin kaksi riekkoa.
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Ja nyt setä tulee tänne perseilemään ja kertomaan, miten asiat on. Kun kohta jaan perseääliötwiittisi @KarnaMikko, sinun on turha tulla ruikuttamaan maalittamisesta.
@TWITTERKESKUSTELIJA1 :
Sinä @twitterkeskustelija2 olet valtapositiossa suhteessa vauvoihin, jolloin on todella epä-älyllistä kiistää käyttävänsä valtaa puhuessaan mitätöivästi vauvoista. Vauvojen väheksyminen on fasismia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Ja kerrotko vielä, missä kohtaa olen mitätöinyt vauvoja? Muussa tapauksessa lopeta ystävällisesti trollaaminen.
@APIPSA :
Trolleista puhuminen tässä yhteydessä on siskoni Jessikkan työn väheksymistä. Jessi on tehnyt upeaa työtä ja paljastanut Venäjän trollien toiminnan.
@TWITTERKESKUSTELIJA1 :
Toivotan sinulle @twitterkeskustelija2 oikein hyvää päivän jatkoa.
@TWITTERKESKUSTELIJA2 :
Sinut on estetty seuraamasta käyttäjää @twitterkeskustelija1 ja näkemästä käyttäjän @Twitterkeskustelija1 twiittejä
@TWITTERKESKUSTELIJA3 :
Minä sain bannia @MikaelJungnerilta.
@TWITTERKESKUSTELIJA5 :
Minä sain bannia @KarnaMikko:lta.
@TWITTERKESKUSTELIJA6 :
Paljastava video: spanielien takana ovat globalistit, siionistit, feministit ja Soros.