Sekalaista mussuttelua

Pitkästä aikaa tv auki...ykkösellä jokin 50-vuotias homppeli kertoi sijaissynnytyksella hankkimistaa kaksosista(syntyy 2kk päästä Ukrainassa)...jollain kanavalla erikoisia lue:kalliita lahjoja...kullattu, 250 000 punnan polkupyörä odottaa ostajaa...yllättäen jokin rättipää ilmestyy ostoksille...kuin kruununa mainoksiin...VAGISAN-voidettahan kaikki kaipaa..

Taidan laittaa kiinni...
Vaihda kanavaa, Die Hard 4.0 menossa
 
kyllähän mä muuten (siis noitahan nyt tottakai on jokaisen perusmamman kirjanmerkit pullollaan) mut just joku valitti ettei saa linkittää mitään sellasia kun ei sitte pysty käyttää työaikaa täällä kun palomuurit sulaa. Eikä siihen tarvittu ees nussivia kyklooppeja ku syyllinen tais olla ministerin tissit.

mulla muuten oli aikanaan opparina sellanen nuori venäläiskundi joka oli onnistunut pääsemään kaupungin koneella johonki ihan jäätävälle venäläiselle jynkkysivustolle. Jätti sitten hauskana vitsinä sen pyörimään siihen muutamaksi tunniksi. Ihan vaan koska tottahan pomon työkoneelle mennään sohlimaan (salasana oli tottakai siinä vieressä). Melkeen kuolin kun semmonen 15vuotias frodoreppuli tuli palauttamaan sen masiinan ruotuun. Ei ollu kaukana henkirikos ku se frodo ripitti mua siitä ettei niillä koneilla pitäis sellasta tehä. se opparikundi kyllä kuoli, ei tohon sentään. Töissä kylläkin.
:love:
Yritin, mutta olin niin kännissä, etten pystynyt pistämään paremmaksi. Siksi vain ihastelen!
:love:
 
:love:
Yritin, mutta olin niin kännissä, etten pystynyt pistämään paremmaksi. Siksi vain ihastelen!
:love:

ei se kännistä johdu. Syy on siinä että suomalainen nainen vaan on niin kertakaikkisen kamala ettei niille kukaan mitään mahda. Ei kännissä eikä selvinpäin. Kännissä meitä vaan jaksaa paremmin.
 
Pitkästä aikaa tv auki...ykkösellä jokin 50-vuotias homppeli kertoi sijaissynnytyksella hankkimistaa kaksosista(syntyy 2kk päästä Ukrainassa)...jollain kanavalla erikoisia lue:kalliita lahjoja...kullattu, 250 000 punnan polkupyörä odottaa ostajaa...yllättäen jokin rättipää ilmestyy ostoksille...kuin kruununa mainoksiin...VAGISAN-voidettahan kaikki kaipaa..

Taidan laittaa kiinni...
Sätisveieria sitten ratiosta...

Yksi syy arvostaa Ylen radiokanavia Klassista kahteen -ohjelman lisäksi on ettei tarvitse noita saastamainoksia kuunnella.
 
Ristus Saatana ja muut kirkonmiehet. Oli työmaan pikkujoulut... No ei mitään. Hengissä jos ollaan niin rivissä ollaan. Sauna päälle ja "Eye of the tiger man. Eye of the tiger."
 
Itse olen kyllä olen ollut siinä käsityksessä, että MG 151/20 kanuuna oli hyvä ja luotettava laite. Pienoisena miinuksena taisi olla töisevä valmistettavuus ja kranaatilla olisi voinut olla enempi lähtönopeutta.


images

German 20×82 Pzsprgr.Patr for aircraft cannon Mauser MG.151/20
images


g96k3caidue31.jpg


Sturmgeschutz 3 with MG-151/20 autocannon


 
Yllättäviä käänteitä ;)

Villasukkien välissä kulkevaa nahka-visaa ilmeisesti vingutettu vakuutena :ROFLMAO:

Seiska: Maisa Torppa avoliittoon! Omistaa talosta puolet - ansiotulot alle köyhyysrajan

Eihän se visa siitä kulu, päinvastoin tekniikka paranee
 
Natsijohtaja Reinhard Heydrichin hauta avattiin Berliinissä, poliisi etsii epäiltyjä

HEYDRICHIN, kuten kaikkien muidenkin Berliiniin haudattujen natsijohtajien, haudoista puuttuvat kokonaan hautakivet, eikä niissä ole lainkaan merkintöjä, kuten kuolleiden nimiä. Tagesspiegelin mukaan on siis todennäköistä, että hautaan tunkeutuneilla henkilöillä on ollut sisäpiiritietoa Heydrichin haudan sijainnista



https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006345172.html



Sisäpiiri?
Google ja 10sekuntia niin haudan paikka löytyy.
-reinhard heydrich grave


On siinä jollain välähtäny. Mitähän meinas luilla tehdä?
 
Joku on katsonut liikaa Kummeli kultakuumetta ja on halunnut omaankin kaappiinsa vaarallisen natsin. :)
 
asennot-isostance6.gif




RASTI 1: 10 m. Lähtöasento seisten kohti tauluja, ohjeaika 5 s/sarja. 1. ja 2. sarjassa pistooli kotelossa, 3. sarjassa pistooli pöydällä ladattuna.
1. SARJA: 2 lks. per taulu, molemmin käsin.
2. SARJA: 2 lks. per taulu vahvemmalla kädellä.
3. SARJA: 2 lks. per taulu heikommalla kädellä.

Tuossa sattui taannoin ampuja, joka ampuu 90-95 tulosta 25 m.
Eli osaa ampua ja käsitellä asetta kohtuullisesti.


Mutta hän pystyy myös ampumaan 10m päästä taulusta ohi.

Mitä tähän tarvitaan?

Ase pitää vain ottaa kotelosta ja ampua tauluja, kun aika mitataan samalla.
Ei siis mitään vaikeaa.
Tuo vastaa vain aika hyvin alla olevaan kysymykseen :unsure:


Pistooli jokamiehen aseeksi?





56201264_2564352106925488_5377033241575300276_n.jpg
 
Yritin goolata mutten tullut sen viisaammaksi. Joten kysyn täällä:

Minulla taskulamppu jossa magneettinen perä samassa taskussa kuin pankkikortti (ainostaan siru, ei magneettiraitaa). Sirukortti suojakotelossa.
Voiko magnetti vahingoittaa sirua?
 
Yritin goolata mutten tullut sen viisaammaksi. Joten kysyn täällä:

Minulla taskulamppu jossa magneettinen perä samassa taskussa kuin pankkikortti (ainostaan siru, ei magneettiraitaa). Sirukortti suojakotelossa.
Voiko magnetti vahingoittaa sirua?
 
Iloinen ylläri tänään.
Aamupäivällä tuli viesti että paketti haettavissa, mietin etten minä mitään ole tilannut. Mutta sitten sytytti.
Olin tilannut (11.11) kolme pakastekuivamuonaa jotka eivät koskaa tulleet. Eikä firmakaan (varuste.net) löytänyt paketin kun soitin ja valitin.
Joten lupasivat lähettää uudet ja ne tulivat ajoissa kuten pitää.
Nyt sitten on kolme lisää samalla hinnalla. En aio valittaa enkä lähettää takaisin. :giggle:

Missähän se alkuperäinen paketti on mahtanut seilata sen reilun kuukauden....?
 
Kerrassaan mukava joululahja työnantajalta. Hain määräaikaisena avoinna ollutta vakipaikkaa (jota olen nyt tehnyt 1,5 vuotta ja vähän päälle). 11 hakijasta kakkossija, eli tarkoittaa erittäin suurella todennäköisyydellä että edessä on vajaan vuoden päästä uuden työpaikan haku kun määräaikainen vakanssi päättyy ja vakipaikan saanut on ajettu kunnolla sisään.

EDIT: kieltämättä vähän tällainen fiilis.


Nonnis, viimeisen parin viikon sisään on tullut paskaa niskaan siinä määrin ettei mistään joulumielestä ole tietoakaan. Tosin tässä alkaa vahvistua se kuva, että työnantaja alkanee itsekin tajuta kuinka vituralleen asiat jää jos meikäläinen poistuu kuvioista ensi syksynä ja uusi mies jää pyörittelemään peukaloitaan. Ei ole kirkossa kuulutettua, mutta veikkaanpa että jatkoa tulevat tarjoamaan ainakin ennusmerkeistä päätellen.

Henkilösuhderintamalla vatutti kesällä ihan kympillä kun se maailman ihanin potentiaalinen rouva tulikomento päätti sittenkin lähteä omille teilleen. Mutta nyt olis ens lauantaiksi tiedossa treffit kollegaorganisaatiota edustavan tiedottajanaisen kanssa. :)
 
Back
Top