Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Iloinen ylläri tänään.
Aamupäivällä tuli viesti että paketti haettavissa, mietin etten minä mitään ole tilannut. Mutta sitten sytytti.
Olin tilannut (11.11) kolme pakastekuivamuonaa jotka eivät koskaa tulleet. Eikä firmakaan (varuste.net) löytänyt paketin kun soitin ja valitin.
Joten lupasivat lähettää uudet ja ne tulivat ajoissa kuten pitää.
Nyt sitten on kolme lisää samalla hinnalla. En aio valittaa enkä lähettää takaisin. :giggle:

Missähän se alkuperäinen paketti on mahtanut seilata sen reilun kuukauden....?
Varaudutko maailmanloppua varten vai mihin?

(Yleensä pidän ala-arvoisena kommentoida poliitikkoja seksuaalisuuteen liittyvässä viitekehyksessä, mutta mutta RKP:n, Virheiden ja Vasemmistoliiton kohdalla olen valmis tekemään poikkeuksen.)

Henriksson? Milf?

Nyt ostakaa pojat Hermannille äkkiä kuulokoje ja valkoinen keppi joululahjaksi.
Ja joululahjakortti:

ps. viim. voimassaolopäivä pätee. Ota henkka-maukka messii, sillo massii.... :uzi:

On muuten tämä virolainen muona.

QQmxRZv.jpg

Talous
Olkiluodon ydinvoimalan uuden reaktorin käyttöönotto myöhästyy entisestään
Säännöllinen sähköntuotanto on alkamassa Olkiluodon kolmosreaktorissa vuonna 2021 :unsure: :unsure: :unsure: .

Sinnehän palkattin ihan alkuvaiheessa käyttöhenkilöstöä koulutukseen. Jokohan niistä on moni lähtenyt eläkkeelle?

Joo-o. Kaksi päivää meni ennen kuin olin... no joo.

Tässä katsellut erilaisia verhoja sun muita. No, nyt sitten sohvalla katsellaan tarjolla olevia erilaisia "naisliikunta"-jutskia. "Hei, tiäks mitä sun kannattais tehdä?" "En, eikä kiinnosta." Olen taas ihmishirviö.

Nythän on niin, että olen kolme-neljä vuotta sitten ilmoittanut jotta "Suomeen päästyäni käyn lenkillä ja sitten kun säät sallivat menen hiihtämään." Näin olen toiminut kolme-neljä kertaa viikko (tänäänkin pikku-kasi ja jalkajumpat sun muut pururadalla siinä ohessa.

Millä lihaksilla lähinnä sohvalla viihtyvä katsoo että...? Miksi omaa liikuntaani koskien minä ite en saisi päättää mikä huvittaa? Miksi meikäläisen "ei" ei voi koskaan kelvata?

Joo joo. Tiedetään. On noi vaan lystikkäitä kapistuksia.

Joo joo. Tiedetään. On noi vaan lystikkäitä kapistuksia

:giggle:

Olen jo kauan sitten jalostanut käsityksen, jonka mukaan on aivan se ja sama mitä teet tai jätät tekemättä. Aina on jotain sanomista. Otan esimerkin: olen ajanut tässä elämässä autoa noin miljoona kilsaa. Osan siitä Euroopassa aika sakeissakin paikoissa. Olen vetänyt peräkärrillä mielikuvituksellisia kuormia, ajanut hlöautolla paikoissa, joissa niillä ei käytännössä voi ajaa. Olen kahluuttanut sellaisissa kinoksissa ajokkeja, joissa moni saisi traktorin jo kiinni, peruutan suvereenisti peräkärriä melkein taskuun, auto pysyy tiellä, vaikka tie olisi luistinrata, pari hirvikolaria olen välttänyt silkan kokemuksen suomin edellytyksin.

Mutta pitäjän liikenneympyrässä en osaa ajaa, kun kyydissä on Hän. :devilish:

Mutta pitäjän liikenneympyrässä en osaa ajaa, kun kyydissä on Hän. :devilish:

Tota.... Paikkali...

Aika monet ajaa liikenneympyrässä silleen vähän kaarevaa reittiä. Se on toki pidempi kuin suoraan keskeltä ja läpi kulkeva ajoväylä, mutta myös hidastustöyssyjä on yleensä vähemmän.

Ja sit se toinen tärkee jutska...

Liikenneympyrässä ei saa lisäpisteitä ohittamisesta - etenkään ykskaistasessa.

Vielä kolmas asia...

Vaikka pysäköintikiekkoon olisi viritetty halvan kiinalaisen herätyskellon koneisto silleen, että se pyörii huomaamattomasti niin silti ympyrään ei saa pysäköidä - etenkään peräkärryn kanssa. Ei sittenkään vaikka peräkärryn biohazard -tunnukset olisivat anopinkuvatarkennuksella varustettuja.

Mutta ymmärrän hyvin että närppii jos sivusta huomautetaan.

Mutta jos turha suun soittaminen ei lopu, niin uhkaa vaihtaa auto Marokkosta tuotuun hyötyeläinten joukkokuljetuskäytössä olleeseen viisnollaneloseen varmarimalliseen Pösöön.

Ehkä se siitä.

EDIT:

Luin tän ihan huumorimielellä vaimelille. Se kommentoi näin: "Joo, mutta oikaiseminen on sunkin paha tapa."

Mitä varten se luulee, että neliveto ja vähän korkeempi maavara on keksitty? Kyntöauran vetämistä?

Kohta se varmaan valittaa että ympyrässä pitäis tiputtaa vauhti rikesakkolukemiin!

Viimeksi muokattu:
Mä olen yleensä sitä mieltä että jos puoliso on sillai ite valittu ni ei passaa käydä moittimaan..

autoilu on kyllä sellanen laji missä tulee helposti sanomista, jo ihan siksikin kun niitä kaikkia sääntöjä ja merkkejä on ihan helvetisti, kuka ne muka kaikki muistaa? On hyvä ajaa volvolla, siinä on rattiin merkattu vasen ja oikea, helpottaa selviytymistä kaupungissa mikä on ansoitettu niillä liikennevalottomilla risteyksillä.

liikenneympyrät on muutenkin ihan saatanasta. Tuppukylässä voi kiertää kumpaan suuntaan huvittaa tai ajaa suoraan jos on kiire. Kaupungissa tarvii vaan henkensä eestä väistellä niitä kamelinajokortilla varustettuja bussikuskeja, siin nyt on sit sama lykkää nilkka suoraan ja silmät kiinni.

aina tulee kuitenkin sanomista. Lipsahti työnantajan pikkubussi jumiin parkkihallin luukulle, se kunnan autojamppa sai ihan hirveen paskalaakin. Hitostako mä nyt olisin siinä kiireessä aatellu että pitäis olla kiinnostunut jostain korkeuksista tai siitä ettei se romu mahdu taittumaan 90astetta. Eikä se ollu kiinni ku katosta ja yhestä nurkasta. Jännä että sen jälkeen sain ajoon aina ne vehkeet jotka oli menossa romuttamoon. Miehet vaan on niin herkkiksiä ja kostonhimoisia.

niinku toi omani. Ei oo enää vaivautunut ehjäämään auton töpseliä. Tavallaan olen kyllä luvannut näin talvisaikaan irrottaa auton töpselistä kotipihassa enkä vasta määränpäässä. Olen kyllä ollut aina asianmukaisen katuvainen ja kaikkea jos näin on päässyt käymään mutta viimeksi kun sattui unohtumaan niin jostain syystä se onneton töpseli ei enää ehjäytynyt..

ja siis hirveä epätasa-arvohan näissäkin jutuissa on. On muka ookoo hillota autoon jotain hyvin käytettyjä mettävehkeitä, sisältäen hikiset ja kuolemalle haisevat kumpparit, meressä käyneen makuupussin, ällöjä telttoja ja hajusta päätellen vähintään yhden kuolleen spurgun. Mutta sen sijaan ei ole ookoo varastoida orgaanista jätettä, esim. Kerran haukattu sämpylä mistä oli kehittynyt hämmästyttävä pörröinen siili. musta se oli ihan kiva, vähän kuin lemmikki, miehen mielestä se ei ollu kiva...

mutta onneks noi autot on käyttökamaa, sikäli mikäli mieheni olis sitä tyyppiä mikä kiillottelis vapaa-aikansa mersun kromeja ja puhdistais perheensä rikkaimurilla ennen kauppareissua, olisin ex-vaimo.

Mä vähän epäilen että saamani palaute on ehkä tullut ihan syystä.

Back