Pihatonttu
Respected Leader
autoilu on kyllä sellanen laji missä tulee helposti sanomista, jo ihan siksikin kun niitä kaikkia sääntöjä ja merkkejä on ihan helvetisti, kuka ne muka kaikki muistaa?
Öööö... Meidän keskimmäinen tenava - joka on muuten sitä mieltä että liikennesääntöjä pitäisi noudattaa ja lapsille ei saa näyttää huonoa esimerkkiä.
Lipsahti työnantajan pikkubussi jumiin parkkihallin luukulle, se kunnan autojamppa sai ihan hirveen paskalaakin. Hitostako mä nyt olisin siinä kiireessä aatellu että pitäis olla kiinnostunut jostain korkeuksista tai siitä ettei se romu mahdu taittumaan 90astetta. Eikä se ollu kiinni ku katosta ja yhestä nurkasta. Jännä että sen jälkeen sain ajoon aina ne vehkeet jotka oli menossa romuttamoon. Miehet vaan on niin herkkiksiä ja kostonhimoisia.
Sulla ei ollut tapeeks vauhtia jos se jäi jumiin eikä taittunut tarpeeksi vaikka oli betonirakenteita läsnä.
Mä oon joskus nähny ihan tavallisen henkilöauton joka oli kiatastu semmottelle 330° asteen mutkalle että vasen eturengas melkeen kosketti oikeeta takarengasta. Taivuttamiseen oli käytetty vähän järeempää honka-mänty-petäjää. Oli semmonen tuppukylän etanolidragsteri. Kuski joi etanolin joten nuhapumpusta tuli dragsteri. Jarruvarjo puuttui eikä metsä osannut väistää.
Tavallaan olen kyllä luvannut näin talvisaikaan irrottaa auton töpselistä kotipihassa enkä vasta määränpäässä.
Koita ny saada se äijäs ymmärtämään sähköautoilun etuja. Eihän se sun vika oo jos tiän ylle ei oo vedetty rollikkaroikkaa.
ja siis hirveä epätasa-arvohan näissäkin jutuissa on. On muka ookoo hillota autoon jotain hyvin käytettyjä mettävehkeitä, sisältäen hikiset ja kuolemalle haisevat kumpparit, meressä käyneen makuupussin, ällöjä telttoja ja hajusta päätellen vähintään yhden kuolleen spurgun. Mutta sen sijaan ei ole ookoo varastoida orgaanista jätettä, esim. Kerran haukattu sämpylä mistä oli kehittynyt hämmästyttävä pörröinen siili. musta se oli ihan kiva, vähän kuin lemmikki, miehen mielestä se ei ollu kiva...
Sä käynnistät evoluution ja se reagoi revoluutiolla?
Tota... Jos sen spurgun nimi oli Pena niin sano sille että palauttaa meille sen vissypullossa olevan lipeäliemen. Sille on käyttöä. Pitää hävittää yks Homo Fariseus Idiotikus -lajia edustava häijy ja haitallinen jyrsijä.
Mä vähän epäilen että saamani palaute on ehkä tullut ihan syystä.
Joka kerran jos toisenkin keksitään, sitä aina epäillään.
Ja sitä paitti autoilu on näppärä tapa tehdä tilataidetta. Missä ei oo tarpeeks tilaa, siihen syntyy sympoolista nykytaidetta.