Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@Fremen

Tässä sarja joka ehkä kiinnostaa. Miten liikenne kehittyi Norjassa. Sikäli mikäli pystyt sen siellä katsomaan.

@Fremen

Tässä sarja joka ehkä kiinnostaa. Miten liikenne kehittyi Norjassa. Sikäli mikäli pystyt sen siellä katsomaan.

Kiitos, mutta vastaus oli niinkuin arvelit - eli EI KÄY :) :

Saat kaikki Yle Areenan ohjelmat käyttöösi EU:n alueella

Jep, noi ei toimi täällä vuonomaassa, mikä on kyllä vähän harmi. Ottaen huomioon että ollaan rajanaapureita jne.
Mutta EU... täällä on kaupan lihatiskit nytkin pullollaan nautaa Namibiasta, Brasiliasta, Argentiinasta.
Mutta EU:sta? Njet.
Norjasta? Nope.
Suomesta... no ei myöskään.

Jep, noi ei toimi täällä vuonomaassa, mikä on kyllä vähän harmi. Ottaen huomioon että ollaan rajanaapureita jne.
Mutta EU... täällä on kaupan lihatiskit nytkin pullollaan nautaa Namibiasta, Brasiliasta, Argentiinasta.
Mutta EU:sta? Njet.
Norjasta? Nope.
Suomesta... no ei myöskään.
F-securen Freedome-vpn auttaa tuohon, maksaa muutaman kympin vuodessa kun ostaa jostain tarjouksesta.

Työnantaja tuli nyt lupailleeksi n. 2,5 vuoden jatkoa työsoppariin. Samalla esimies totesi että lienee parasta alkaa vaikuttaa Helsinkiin siten että tajuaisivat vakinaistaa meikäläisen virkatehtävän. Parhaillaan työmaalla todella isoja mullistuksia alkamassa ja näissä menee useampi vuosi. Jotenka, mielelläni nykyisen työnantajan palvelukseen olisin jäämässä. Kiikarissa ehkäpä jopa virkasuhteen vakinaistaminen.

Juuri näin. Pistinkin pienen täkyn varmana, että joku tietyn ikäinen reagoi.

Salpavaelluksella ryhmänvetäjä aloitti vitsailun kanssani pienestä reitinoikaisustani:
-Jaaha, miehet, jotka kulkevat omia polkujaan.
- Mulla onkin Camel-bootsit.
Vilkaisin sitten ympärilleni, kun joukko koostui sattumoisin osaksi huomattavan nuoresta väestä ja jatkoin:
- Tätä ei muuten kovin moni tajunnut tästä porukasta.
- Aivan!!!!

Mulla oli Camelbootsit, vaalean ruskeat ja karvavuorella 80-luvulla. Jumalattoman mukavat ja pitävä raakakumipohjat.

En kyllä muista oliko ne näin korkeavartiset mutta muuten samannäköiset.

Vintage-Camel-Boots-Stiefel-Gr44-mit-Lammfell-gef%C3%BCttertKreppsohle.jpg

Mulla oli Camelbootsit, vaalean ruskeat ja karvavuorella 80-luvulla. Jumalattoman mukavat ja pitävä raakakumipohjat.

En kyllä muista oliko ne näin korkeavartiset mutta muuten samannäköiset.

Vintage-Camel-Boots-Stiefel-Gr44-mit-Lammfell-gef%C3%BCttertKreppsohle.jpg
Minullakin muuten oli, vain matalavartiset. Todella kestävät ja mukavat jalassa. Äääärimmäisen tyyriit vaan nykyään, kun joskus tiedustelin.

Kun kirjoittelette Camel bootseista ja postaatte niistä kuvia, minulle tulee mainospalstoihin kuvia näistä:
E54F7E33-DACD-433E-8127-988B6C87B8DC.jpeg
Näin se skynet osaa päätellä, kuinka kullekin tarjotaan ansionsa mukaan. (Saksaksi en tohdi tätä kirjoittaa N-kortin pelossa.)

Back