Sekalaista mussuttelua

Serkun ulkomaalainen kaveri pyysi tätä lähettämään hänelle Fazerin suklaata tarkoittaen perinteistä sinistä. Serkku laittoikin menemään Salmiakkisuklaata ja huomasi virheen.

Mahtaa olla erikoinen makuelämys tälle ulkomaalaiselle edessä.
 
baikal yritti ilmeisesti sarkastisesti kommentoida yhtä värittämäänsä lausetta uutisesta kuinka neukkulassa oli kahden kerroksen väkeä ja yksi vetää herneen nenään?

Tämä herra on laittanut minut mustalle listalle (ollessaan valtansa huipulla)

Sen takia, kun en esittänyt kysymystä( ketjussa ”Kysymys- ja vastaustopiikki”).
Koska siellä jokainen antoi uusia/omia säätöjä millainen kysymyksen pitäisi olla.
Eikä mikään tuntunut sopivan kenellekään.

Nopein jatkaa.(y)



( Ei ole Old Boy vaatimusten mukaista kysymystä/vastausta)


Joten ei voi tietää mitä hän keksii nytkin ja miksi.
 
Tämä herra on laittanut minut mustalle listalle (ollessaan valtansa huipulla)

Tällä palstalla EI OLE YHTÄÄN OSALLISTUJAA millään minun mustalla listalla, ei valkoisella ei punaisella. Ja valtani huipulla....aaaaahh, niitä aikoja! :cool: Nyt voin keinuttaa itseäni eläkeläisenä virtuaalikiikkustuolissa. En ole käyttänyt kertaakaan ignoorausnäppylää kehenkään.
 
Radio Kansanmurha
Ruandassa rotuvihaa lietsoneen radion johtaja Félicien Kabuga pakoili neljännesvuosisadan, kunnes jäi kiinni viime lauantaina Pariisin lähiössä.

Mikä yllätys! Juippi oli jemmassa pariisilaisessa lähiössä! Jäi kiinni neljännesvuosisata liian myöhään, muuta ei voi sanoa. Toivottavasti viedään Ruandaan lusimaan.
 
Serkun ulkomaalainen kaveri pyysi tätä lähettämään hänelle Fazerin suklaata tarkoittaen perinteistä sinistä. Serkku laittoikin menemään Salmiakkisuklaata ja huomasi virheen.

Mahtaa olla erikoinen makuelämys tälle ulkomaalaiselle edessä.
Salmiakki jakaa kyllä mielipiteet hyvin tehokkaasti. Tarjosin joskus illanistujaisissa ukrainalaiselle kollegalle hörpyn Salmaria, johon hän ihastui välittömästi. Vieressä istunut brittiläinen kollega taas totesi ainoastaan, että maku on ”absolutely disgusting”. :D
 
Salmiakki jakaa kyllä mielipiteet hyvin tehokkaasti. Tarjosin joskus illanistujaisissa ukrainalaiselle kollegalle hörpyn Salmaria, johon hän ihastui välittömästi. Vieressä istunut brittiläinen kollega taas totesi ainoastaan, että maku on ”absolutely disgusting”. :D
Itse olen suuri salmiakin ystävä. Tosin itse en siedä Salmarin makua. Tulee enemmän mieleen yskän lääke.
 
Itse olen suuri salmiakin ystävä. Tosin itse en siedä Salmarin makua. Tulee enemmän mieleen yskän lääke.
Joo kyllä se salmiakki on itsellenikin ehdoton ykkönen, jos makeaa tekee mieli. Salmari on myös omaan makuun silloin harvoin kun tulee prosenttijuomia juotua. Edellisestä kerrasta taitaa jo ollakin se reilu puoli vuotta, jos ei saunaolusia tai ruokajuomia lasketa. :)
 
Joo kyllä se salmiakki on itsellenikin ehdoton ykkönen, jos makeaa tekee mieli. Salmari on myös omaan makuun silloin harvoin kun tulee prosenttijuomia juotua. Edellisestä kerrasta taitaa jo ollakin se reilu puoli vuotta, jos ei saunaolusia tai ruokajuomia lasketa. :)

Onneksi ihminen syö joka päivä joten et joudu heittäytymään absolutistiksi:).
 
On se makea, siinä on paljon sokeria. Puhdas salmiakki eli ammoniunkloriidi on pistävän makuista, koulussa tehtiin sitä kerran kemian tunnilla.
 
Joo kyllä se salmiakki on itsellenikin ehdoton ykkönen, jos makeaa tekee mieli. Salmari on myös omaan makuun silloin harvoin kun tulee prosenttijuomia juotua. Edellisestä kerrasta taitaa jo ollakin se reilu puoli vuotta, jos ei saunaolusia tai ruokajuomia lasketa. :)
Ne on ne normaalit ruokajuomat kaikkein vaarallisimpia, niin kuin Antero Kekkosella ikään.
 
Arabian Lawrancesta kuullut elokuvan nimenä,
ilmeisesti tekijämies kamelilla tehtäviin sissi-iskuihin liittyen ollut aikoinaan
Onko kukaan palstan asiantuntijoista perehtynyt kamelilla tehtäviin iskuihin ja katoamisesta kuin
pierusaharaan operaatioista..
 
Back
Top