Sekalaista mussuttelua

Koska täällä ei ole "mikä nyt vituttaa -ketjua", ulostan syvällisten pohdintojeni vähemmän harkitut tulokset tänne. Nauttikaa.

Kesälomia olisi vielä koronan takia käyttämättä viime vuodeltakin reilu viikko+yli kuukausi muuten. Selvisi tässä hetki sitten, että "kesäloma" saattaa näillä näkymin alkaa syyskuussa.

Mikäli pomo ei olisi kaikkien näiden vuosien aikana ollut niinkin ymmärtäväinen, kuin on ollut suhteeni. Erinäisiä vapauksia osallistua kaikenlaisiin haista-paska-koulutuksiin jne., saattaisin jopa äityä ikäväksi.

Koska olen tosimies, enkä mikään lesbo tai neutraali trans, vai mitä näitä nyt onkin, päätin ulista ko. asiasta foorumilla. Juovuspäissäni tietenkin.

Suunnitelmani vääryyden kostotoimenpiteille on seuraava; juon ahkerasti viinaa jäljelläolevat vapaapäivät, vaikkei mieli tekisi. Siitäs saavat ja oppivat olemaan!
 
Mopot kun trendaa täällä, niin ihmettelenpä minäkin nyt niitä.

Paljonko mopot saa nykyään kulkea? Espoossa on Finnoontie, joka on tenkin pohjoispäässä mutkainen ja mäkinen ja siinä on kuudenkympin rajoitus. Etelämpänä ajellaan viittäkymppiä. Siinä vieressä on kapeahko kevyenliikenteenväylä, jossa mopolla ajo on sallittu. KVL:llä nopeusrajoitus on ymmärtääkseni sama kuin viereisellä tiellä.

Tänään siinä KVL:llä ajoi ihan aikuisen näköinen mies moposkootterillä ihan samaa vauhtia kuin autot. Oli mopo sitten viritetty tai ei mutta jotenkin tuo tyyppi oli ihan väärässä paikassa noilla nopeuksilla.
 
Eli ei ole muuttunut tässä vuosien varrella. Tuo olisi pysynyt ihan hyvin liikennevirran mukana ajoradallakin häiritsemättä muuta liikennettä.
 
Kyllä noi mopoautot ainakin vaikuttaa yli 45 kulkevan kun niiden perässä välillä ajellut.

Ei siinä. Kyllähän mopojakin viritettiin teineinä kulkemaan tosi lujaa.
 
Hauskan näköistä keski-suomessa, koivu on "täydessä" lehdessä, ja edes viimeöinen kaatosade ei sulattanut viimeisiä lumipenkkoja.
 
Tuskin olisin vetänyt henkeeni eli anna vaan palaa, Frank!
EPEK eli ei pysty, ei kykene. Kuitenkin läheisten yksityisyyttä pitää vähän varjella. Vaikka ne virheitä olisi tehneetkin.

Lisäksi alkoi itellä taas vituttaa niin, että meinasi silmä tippua päästä.
 
Onneksi me olemme EU:ssa. No miksi? Siksi kun meillä olkoon vaikka kuinka huono hallitus ministereineen , niin EU:n byorkratia pitää huolen ettei ko. henkilöt pysty upottamaan tätä Suomi merkkistä laivaa...
(upottaa ne tän kuitenkin...)
Alan olemaan jo TODELLAKIN epätoivoinen, kun tuommoinen juolahti mieleeni. (enkä ole edes päissäni!)
 
Lainataan nyt tätä kejua perkele kun vituttaa ketjuksi. Emäntä, saatana kun tuo rakastettava olio osaa olla taas vaikea. Tiedättekö heimoveljet sen tunteen, että ihan sama, vaikka toinen hölmöilee, niin itse joudut pyytämään anteeksi. Saati se kun olet itse ollut vkp:na liikenteessä, niin tuo helvetin kiukuttelun määrä.
 
Lainataan nyt tätä kejua perkele kun vituttaa ketjuksi. Emäntä, saatana kun tuo rakastettava olio osaa olla taas vaikea. Tiedättekö heimoveljet sen tunteen, että ihan sama, vaikka toinen hölmöilee, niin itse joudut pyytämään anteeksi. Saati se kun olet itse ollut vkp:na liikenteessä, niin tuo helvetin kiukuttelun määrä.

Olen aika varma, että siitä hetkestä, kun sulho kantaa morsion kynnyksen yli alkaa tuolla ihanalla neitsyellä kasvaa pukinsarvet päähän. Ja ne kasvaa vaan. :) Lähinnä kai se on ihme, että vain puolet avioliitoista kaatuu.
 
Lainataan nyt tätä kejua perkele kun vituttaa ketjuksi. Emäntä, saatana kun tuo rakastettava olio osaa olla taas vaikea. Tiedättekö heimoveljet sen tunteen, että ihan sama, vaikka toinen hölmöilee, niin itse joudut pyytämään anteeksi. Saati se kun olet itse ollut vkp:na liikenteessä, niin tuo helvetin kiukuttelun määrä.

"Life is a bitch then you marry one." Jo engelsmanni tiesi.

Kommunikointi toimii selvästi, ihan normimeininki.
 
Heteromies ei tarvi ko vitu kovaa kivunsietokykyä, ääretöntä huumorintajua, vilkasta mielikuvitusta ja terveitä käsiä selvitäkseen avioliitossa.
 
Back
Top