Edit.
Olipa vähän liian henkilökohtaista.
Tuskin olisin vetänyt henkeeni eli anna vaan palaa, Frank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Edit.
Olipa vähän liian henkilökohtaista.
Katso liite: 50094
Nämä koossa 45 ja pärjää suomalaisessa kesässä.
Olisit ostanut pari numeroa suuremmat ja mela niin olisit päässyt järvelle.Katso liite: 50094
Nokialaiset jää nykyään kyllä kauppaan. Ennen noi kesti vielä työntekoakin. Enää eivät oikein kaapissa säilytystäkään.Katso liite: 50094
Kyllä se kengännumero pitää olla vähintään 47, että pääsee suon yli jotta heilahtaa.
EPEK eli ei pysty, ei kykene. Kuitenkin läheisten yksityisyyttä pitää vähän varjella. Vaikka ne virheitä olisi tehneetkin.Tuskin olisin vetänyt henkeeni eli anna vaan palaa, Frank!
Ei säily juuri muutkaan kengät, kun olen ymmärtänyt, että jokin direktiivi määrää kenkien lahoavan ihan itsestään ja käyttämättäkin, tietyn ajan kuluessa.Nokialaiset jää nykyään kyllä kauppaan. Ennen noi kesti vielä työntekoakin. Enää eivät oikein kaapissa säilytystäkään.
Lainataan nyt tätä kejua perkele kun vituttaa ketjuksi. Emäntä, saatana kun tuo rakastettava olio osaa olla taas vaikea. Tiedättekö heimoveljet sen tunteen, että ihan sama, vaikka toinen hölmöilee, niin itse joudut pyytämään anteeksi. Saati se kun olet itse ollut vkp:na liikenteessä, niin tuo helvetin kiukuttelun määrä.
Lainataan nyt tätä kejua perkele kun vituttaa ketjuksi. Emäntä, saatana kun tuo rakastettava olio osaa olla taas vaikea. Tiedättekö heimoveljet sen tunteen, että ihan sama, vaikka toinen hölmöilee, niin itse joudut pyytämään anteeksi. Saati se kun olet itse ollut vkp:na liikenteessä, niin tuo helvetin kiukuttelun määrä.